  • 1. Data: 2004-07-20 10:04:22
    Temat: [Lukas] bledy w historii konta
    Od: "mac" <m...@k...net.pl>

    Witam,
    spotkal sie ktos z taka sytuacja:

    mam w Lukasie polecienie przelewu z TP
    28VI polecenie mialo byc zrealizowane na kwote ok 70 PLN i tak tez sie stalo
    ale w historii widze pokazuje kwote ponad 43 tys PLN
    dodatkowo saldo po tej opracji zamiast maleć wzrasta o ok 2k a po nastepnej
    operacji wraca do prawidlowej wartosci

    (28VI... byla ta 'slynna' modernizacja systemu po ktorej byly problemy z
    logowaniem)

    nie wiem czy warto walczyc o to aby to wyjasnili czy tez zostawic tak jak
    jest (koncowe saldko - stan na dzis - jest OK)

    na razie napisalem do banku (korzystacjac z opcji 'pytania..' dostepnej po
    zalogowaniu)

    a moze ktos z Was tez mial podobny przypadek ?

    Pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2004-07-20 13:26:27
    Temat: Re: [Lukas] bledy w historii konta
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@N...gazeta.pl>

    Modernizacja systemu nie ma tutaj nic do rzeczy. Pierwszy raz miałem coś
    takiego z końcem zeszłego roku, czego nie omieszkałem opisać na grupie.

    http://groups.google.pl/groups?q=lukas+csawicki&hl=p
    l&lr=&ie=UTF-
    8&selm=bsbl0v%24fq6%241%40inews.gazeta.pl&rnum=1

    W kolejności wykonałem wtedy:
    Telefon na LukasLinię (1)
    Telefon na LukasLinię (2), dnia następnego
    Pytanie pocztą wewnętrzną (1)
    Pytanie pocztą wewnętrzną (2) po uzyskanej olewawczej odpowiedzi
    i dopiero wtedy łaskawie ruszyli dupy jak napisałem że chyba się przełamię i
    pójdę z taką pierdołą na skargę do ichniej centrali.

    Ostatnio znów coś takiego mam, tym razem z TPSA, i na początek wykonałem
    ponownie zapytanie pocztą wewnętrzną (w tej chwili już drugie).

    Co wiem o tym błędzie?
    - jest TYLKO na historii internetowej, w oddziałach mają na podglądzie
    poprawne salda
    - wszystkie księgowania w "realu" są poprawne i na prawidłowe kwoty
    - przyczyną jest błąd eksportu danych do systemu internetowego (brak jednego
    pola zdaje się).

    Jak widać przez ponad pół roku nie udało im się (nie potrafili lub nie
    chcieli) tego naprawić.

    Pozdrawiam
    C. Sawicki