  • 1. Data: 2002-10-08 13:07:14
    Temat: Lukas - czy cos sie zmienilo?
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    Witam.

    Mam w Lukasie 4 kredyty (3 splacone - 1 aktywny samochodowy).
    Z 2 tygodnie temu dowiadywalem sie o maly kredyt na 1600 zl.
    I wszystko ok - moge wziasc od reki (tzn. na dowod).
    Dzisiaj zachodze w koncu do sklepu - ludek dzwoni
    do centrum i sie dowiaduje, ze nie mam juz zdolnosci
    kredytowej hmmmm ciekawe czy cos mnie
    ominelo ? czy cos sie zmienilo moze w zasadach udzielania
    kredytow w Lukasie ?
    Ktos cos wie?
    Oczywiscie na infolinii nie chca mi powiedziec dlaczego taka zmiana
    co mnie troche wkurzylo - bo w koncu mam splacone 3 kredyty i
    nigdy nie bylo problemu az tu nagle ......... ehhhh

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2002-10-08 14:48:07
    Temat: Re: Lukas - czy cos sie zmienilo?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > ominelo ? czy cos sie zmienilo moze w zasadach udzielania
    > kredytow w Lukasie ?
    > Ktos cos wie?

    a moza ostatnio czesto sie sprawdzales?
    ich system pamieta ,,nieskuteczne'' sprawdzenia i na ich podstawie
    czasem wyciaga dziwne wnioski...

    a moze przeszedl termin splaty kolejnej raty na tym aktywnym kredycie
    a nie pojawila sie (moze chwilowo) splata? i moze za klika dni znowu
    bedziesz ,,na dowod''. Ale lepiej nie sprawdzac, bo to podbija licznik
    nieefektywnych sprawdzen ;-))))

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-10-08 15:09:13
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <d...@p...pl>

    > a moza ostatnio czesto sie sprawdzales?
    > ich system pamieta ,,nieskuteczne'' sprawdzenia i na ich podstawie
    > czasem wyciaga dziwne wnioski...

    a ta statystyka to niby po co hmmmmm

    > a moze przeszedl termin splaty kolejnej raty na tym aktywnym kredycie
    > a nie pojawila sie (moze chwilowo) splata?

    moze faktycznie - najbardziej mnie boli, ze to juz nie pierwszy raz mam
    z nimi problemy. Zawsze dzwonia do centrum i zamiast ulatwiac to mam
    same potem z tym problemy.