  • 1. Data: 2008-10-02 16:21:20
    Temat: [Lukas] dalszy ciąg wyciągania kasy od klientów e-Konto PRO
    Od: sunmoon <n...@n...o2.nospam.pl.nospam>

    od 15 września:

    - za wydanie karty VE w trybie przyspieszonym zapłacisz 15 zł
    - jeśli transakcje bezgotówkowe na Visa Electron nie osiągną kwoty 300
    zł miesięcznie, zapłacisz 2 zł miesięcznie (bank to nazywa gwarancją
    swobody finansowej :-)
    - jeśli nie masz regularnych wpływów na konto, zapłacisz 11 zł miesięcznie

    --
    sunmoon

  • 2. Data: 2008-10-02 18:32:04
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "sunmoon" <n...@n...o2.nospam.pl.nospam>
    napisał w wiadomości news:gc2ssq$5jc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > miesięcznie, zapłacisz 2 zł miesięcznie (bank to nazywa gwarancją swobody

    2 zl miesiecznie ale wydanie karty 0 zl a do tej pory i 12 zl rocznie wiec
    na jedno wychodzi, bez zmian

    > - jeśli nie masz regularnych wpływów na konto, zapłacisz 11 zł miesięcznie
    zgadza sie, ale jak masz saldo ponizej 5000zl

  • 3. Data: 2008-10-02 18:34:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Damian pisze:

    > 2 zl miesiecznie ale wydanie karty 0 zl a do tej pory i 12 zl rocznie wiec
    > na jedno wychodzi, bez zmian

    > zgadza sie, ale jak masz saldo ponizej 5000zl

    Byl taki jubiler, co mial nawet wyzsze saldo.....

  • 4. Data: 2008-10-02 22:30:44
    Od: "monosoft" <j...@n...stronie>

    Co by nie mowic ida w coraz gorszym kierunku, ktory sie nazywa PKOBP
    Chyba czas zamknac konto....

    mS
    www.monosoft.pl

  • 5. Data: 2008-10-03 11:15:33
    Od: Paweł <x...@p...onet.pl>

    > od 15 września:

    hmm.. na stronie nie ma jak na razie zmienionej TOiP (ta, która jest, jest z
    datą 18.02.2008)... Skąd masz takie informacje?

    pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2008-10-03 16:18:30
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > hmm.. na stronie nie ma jak na razie zmienionej TOiP (ta, która jest, jest
    > datą 18.02.2008)... Skąd masz takie informacje?

    nie wiem jak inicjator watku, ale ja dostalem poczta

  • 7. Data: 2008-10-03 18:01:08
    Temat: Re: [Lukas] dalszy ciąg wyciągania kasy od klientów
    Od: sunmoon <n...@n...o2.nospam.pl.nospam>

    Damian pisze:

    > nie wiem jak inicjator watku, ale ja dostalem poczta

    ja też, ale to nie koniec korespondencji przychodzącej.

    dziś przysłało nowe zasady do e-Konto, z których wynika, że użytkowanie
    tokena kosztować będzie od 1 listopada 2 zł miesięcznie (bezwarunkowo
    płacić trzeba).

    niestety nie napisało, co będzie, jak ktoś ma jeden token do dwóch
    kont: e-Konto Pro i e-Konto.

    --
    sunmoon