  • 1. Data: 2005-10-19 13:25:15
    Temat: Lukas - dane wpłacającego
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Widzę, że na poglądzie operacji nie ma tak "nieważnych" danych jak
    kod+miejscowość nadawcy przelewu.
    Jeżeli pójdę to oddziału, to w tych ich terminalach wyświetli się ta
    informacja?

  • 2. Data: 2005-10-19 13:45:33
    Temat: Re: Lukas - dane wpłacającego
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Widzę, że na poglądzie operacji nie ma tak "nieważnych" danych jak
    kod+miejscowość nadawcy przelewu.

    o czym piszesz: edytujesz przelew, czy przeglądasz historię wpływów?

    jeśli nie ma miejscowości, to może odbiorca winien się domyślać, że to
    warszawa? ;)))
    (w którym to filmie było: "jeśli nie ma kierunkowego, to wiadomo, że
    warszawa"?)
    ;)

    janke

  • 3. Data: 2005-10-19 14:41:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    r...@a...net.pl napisał(a):
    > Widzę, że na poglądzie operacji nie ma tak "nieważnych" danych jak
    > kod+miejscowość nadawcy przelewu.
    > Jeżeli pójdę to oddziału, to w tych ich terminalach wyświetli się ta
    > informacja?

    Chyba tak. Spróbuj wpierw na LukasLinii.

  • 4. Data: 2005-10-19 18:09:05
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 19 Oct 2005 15:45:33 +0200, w <dj5ilt$vqt$1@news.onet.pl>, "janke"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > o czym piszesz: edytujesz przelew, czy przeglądasz historię wpływów?

    Historia.

> [...]
    > warszawa? ;)))
    > (w którym to filmie było: "jeśli nie ma kierunkowego, to wiadomo, że

    No proszę, to wynika z tego, że ja też jestem z Warszawy :))

  • 5. Data: 2005-10-19 18:20:02
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Historia.

    hmm... bo ja widzę to wszystko: miasto i kod zarówno nadawcy jak i
    moje/odbiorcy widzę w historii lukasa.

    chyba, że historia przelewów (np. pokaż płatności
    zrealizowane/wszystkie/oczekujące) - tu fucktycznie nie widzę takich danych,
    o których piszesz

    janke

  • 6. Data: 2005-10-20 11:04:26
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 19 Oct 2005 20:20:02 +0200, w <dj62of$t7f$1@news.onet.pl>, "janke"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > hmm... bo ja widzę to wszystko: miasto i kod zarówno nadawcy jak i
    > moje/odbiorcy widzę w historii lukasa.

    W którym miejscu? :o

    > chyba, że historia przelewów (np. pokaż płatności
    > zrealizowane/wszystkie/oczekujące) - tu fucktycznie nie widzę takich danych,
    > o których piszesz

    To to jest w dwóch miejscach? Lista kont --> Historia --> Szczegóły transakcji.
    I nie ma tych danych.

  • 7. Data: 2005-10-20 12:57:15
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > W którym miejscu? :o

    histria nazwijmy to "właściwa":

    konta > lista kont > historia > i mam w tabelce w komumnie operacja:
    "przelew na rachunek" a pod tym napisem
    1. nadawca ja (sam sobie przelewałem, z pełnym adresem, wraz z miastem i
    kodem, stary adres nie zmieniony w jednym z banków)
    2. rachunek nadawcy
    3. odbiorca ja (moje dane i nowy adres z kodem i miastem)
    4. tytul przelewu

    > To to jest w dwóch miejscach?

    w pewnym sensie, bo nie jest to historia stricte. ja nazywam to historią
    "przelewów"
    było to też w "starym" wydaniu lukasa - na pewno wiesz, korzystałeś z tego
    wchodzisz:

    konta > płatności > lista płatności
    i pokazuje się tabelka, gdzie wybierasz np:
    pokaż *wszystkie/oczekujące/anulowane/wykonane/odrzucone/w
    ycofane* płatności
    z ostanich *xx* dni/tygodni/mcy

    w tabelce pojawi się Tobie lista płatności w postaci wierszy -
    data/odbiorca/kwota/typ/status
    kliknij w dany wiersz, który Ciebie interesuje
    pojawia się:
    1. nadawca
    2. nazwa odbiorcy - u mnie z pełnym adresem, kod miasto _są_
    3. inne dane łącznie 9 następnych wierszy

    janke

  • 8. Data: 2005-10-20 14:27:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > W którym miejscu? :o

    Aaaa, już wiem. Chodzi Ci o przelewy przychodzące z Lukasa? Lukas z
    przelewami wychodzącymi wysyła jedynie nr rachunku oraz imię i nazwisko
    zleceniodawcy. NIE WYSYŁA adresu. Podobnie VW. Te typy tak mają.
    Założę się, że przy przelewach przychodzących np. z mBanku albo inteligo
    adres będzie w historii Lukasa.

  • 9. Data: 2005-10-20 15:27:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 20 Oct 2005 16:27:43 +0200, w <dj89gp$lnl$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > Założę się, że przy przelewach przychodzących np. z mBanku albo inteligo
    > adres będzie w historii Lukasa.

    I w tym problem, że nie ma ich. Jest nadawca, ulica, ale nie ma kodu ani
    miejscowości.

  • 10. Data: 2005-10-20 15:46:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > I w tym problem, że nie ma ich. Jest nadawca, ulica, ale nie ma kodu ani
    > miejscowości.

    A to faktycznie musieli coś spierdzielić przy wyświetlaniu danych...