  • 1. Data: 2002-04-03 09:37:57
    Temat: Lukas dla VIPów
    Od: <m...@p...onet.pl>

    W kwietniowym "Proficie" jest artykuł o Lukas S.A. i Lukas Banku. Między innymi
    piszą, że kolejnym etapem rozwoju firmy będzie stworzenie produktu bankowego
    dla osób o wysokich zarobkach. Wynika to z faktu, że mimo posiadania dużej
    ilości kont średni depozyt w Lukas Banku jest dość niski.

    MaciejK

  • 2. Data: 2002-04-03 09:54:56
    Temat: Re: Lukas dla VIPów
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > dla osób o wysokich zarobkach. Wynika to z faktu, że mimo posiadania dużej
    > ilości kont średni depozyt w Lukas Banku jest dość niski.

    no tak, skoro wiekszosc wlascicieli tych niskich sald przelewa dalej do
    mBanku, Inteligo... ;)

  • 3. Data: 2002-04-03 10:01:40
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > dla osób o wysokich zarobkach. Wynika to z faktu, że mimo posiadania dużej
    > ilości kont średni depozyt w Lukas Banku jest dość niski.

    A jednak daja bodaj 7,9% dla sredniego salda 5000zl w miesiacu na ekonto Pro
    czy jakos tak. Moze chca zrobic jeszcze wiekszy procent dla jeszcze
    wiekszych sald? Mnie sie wydaje, ze to jednak odstraszy drobnych ciulaczy.
    Kilka bankow dzis reklamuje sie, ze u nich do 10%, ale potem okazuje sie, ze
    i owszem ale jak dasz 50.000zl. Nie wiem czy ludzie nie czuja sie potem
    nieco rozczarowani i czy nie traca zaufania do instytucji, ktora bez tego
    istniec nie bedzie.

    pzdr

  • 4. Data: 2002-04-05 16:34:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 3 Apr 2002 12:01:40 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

> [...]
    >i owszem ale jak dasz 50.000zl. Nie wiem czy ludzie nie czuja sie potem
    >nieco rozczarowani i czy nie traca zaufania do instytucji, ktora bez tego

    Jaki bank daje 10% dla wkladu 50000 ?!
    Bo Inteligo co reklamuje "10% na ROR" to daje 10% _efektywnie_ tylko
    dla czesci wkladu _powyzej_ 50000zl a ich reklama jest ... [dopiszcie
    sobie sami]
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-05-30 13:30:24
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> skribis:

    >Bo Inteligo co reklamuje "10% na ROR" to daje 10% _efektywnie_ tylko
    >dla czesci wkladu _powyzej_ 50000zl a ich reklama jest ... [dopiszcie
    >sobie sami]

    oszustwem.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 6. Data: 2002-05-30 16:57:30
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > oszustwem.

    po pierwsze nie 10 a juz od dosc dawna 9,5%
    a po drugie nie jest oszustwem tylko odpowiednim naswietleniem faktow ;-)
    gdyby to bylo sprzeczne z prawem to juz dawno ktos puscilby ich (i kazdy
    inny bank) z torbami...

    zreszta podobnie podaje sie stawki podatkowe. jest stawka 40% ? jest.
    a placi ktos 40% podatku (PIT)? NIE! NIKT! nawet jakby nie mial ZADNYCH
    odliczen to efektywnie nie zaplaci 40 tylko dowolnie blisko 40%,
    im wiecej zarabia tym bardziej moze sie zblizyc, ale NIGDY tej stawki
    nie osiagnie.

    podobnie w Inteligo. zeby nie wiem ile tej kasy tam wplacic, to i tak
    tygo 9,5% osiagnac sie nie da...
    a w mBanku ich 9,0 i owszem osiaga sie od razu (z dokladnoscia do innej
    klamliwej nadintepretacji "oprocentowania efektywnego" opisywanej
    w innym watku nie uwzgledniajacej wplywu belkowego na "efektywnosc"
    oprocentowania)

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2002-06-01 16:44:35
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> skribis:

    >a po drugie nie jest oszustwem tylko odpowiednim naswietleniem faktow ;-)
    > gdyby to bylo sprzeczne z prawem to juz dawno ktos puscilby ich (i kazdy
    > inny bank) z torbami...

    A co jesli kazdy mowi tak jak ty, i nikt nie podejmuje dzialna w celu
    ukarania oszustow ?

> [...]
    >odliczen to efektywnie nie zaplaci 40 tylko dowolnie blisko 40%,
    >im wiecej zarabia tym bardziej moze sie zblizyc, ale NIGDY tej stawki

    tak samo nigdy nie osoiagnie 10%, jezeli te 10% jest dla czesci wkladu
    _powyzej_ 50000zl.

    Pozdrawiam, Leh