  • 1. Data: 2003-12-08 19:03:37
    Temat: Lukas drozeje
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Dostalem nowa, obowiazujaca od 5 stycznia tebele oplat i prowizji z
    Lukasa.

    Co sie rzuca w oczy:
    1. Likwidacja oplaty za wznowienie VE do e-konta, ale za to oplata 1
    zl/mies, czyli podwyzka o 140 %.

    2. Podwyzka z 7 do 9 zl za prowadzenie e-konta PRO, a w przypadku
    sredniego miesiecznego salda od 5 kzl - z 0 do 1 zl/mies. Nie dotyczy
    rachunkow, na ktore przez 3 ostatnie miesiace wplywalo po min 1200 zl.

    No to na razie likwiduje rachunek w PKOBP i karte w Lukasie.
    Tylko czy np. mBank i VW nie przygotowuja podobnych prezentow
    noworocznych?

    M.

  • 2. Data: 2003-12-08 19:17:41
    Temat: Re: Lukas drozeje
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał:
    > Tylko czy np. mBank i VW nie przygotowuja podobnych prezentow
    > noworocznych?

    mBank pewnie też wprowadzi opłatę za kartę. Tylko pytanie kiedy ? Przypuszczam,
    że jednocześnie z rozszerzeniem bezprowizyjnych bankomatów.

  • 3. Data: 2003-12-08 20:18:53
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    it.pw.edu.pl...
    > Dostalem nowa, obowiazujaca od 5 stycznia tebele oplat i prowizji z
    > Lukasa.

    czesc :)

    czy moglbys zeskanowac lub recznie wklepac na grupe wiecej szczegolow o
    nowym cenniku w zakresie ekonta ?
    szukalem na www lukasa, ale nic nie ma o nowej TOiP... :(

    pozdr,
    tomek

  • 4. Data: 2003-12-08 21:28:50
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Mon, 8 Dec 2003, tomek wrote:

    > czesc :)
    >
    > czy moglbys zeskanowac

    Jasne :)
    Pozycz mi tylko skaner ;-)
    Albo popros bank o przeslanie badz umieszczenie na www.

    M.

  • 5. Data: 2003-12-08 22:01:59
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

> [...]
    > sredniego miesiecznego salda od 5 kzl - z 0 do 1 zl/mies. Nie dotyczy
    > rachunkow, na ktore przez 3 ostatnie miesiace wplywalo po min 1200 zl.

    Kurcze, a nie tak dawno otworzylem konto w Lukasie i chyba go zamkne :-(
    Za co oni tak dra kapuche - niech ktos mi wyjasni??? Jesli uzytkownik
    korzysta z bankowosci internetowej to tym bardziej nie zuzywa "marmurów"
    wiec oplaty z uzytkowanie konta powinny byc minimalne, a tymczasem?????
    Czyzby kawa i herbata poszly w góre????

    > No to na razie likwiduje rachunek w PKOBP i karte w Lukasie.
    > Tylko czy np. mBank i VW nie przygotowuja podobnych prezentow
    > noworocznych?

    Kto wie, ale jesli to bylby prezent w postaci np 2PLN to to jest nic w
    porównaniu do tych dodatkowych 2PLN w/w Lukasa gdzie juz teraz trzeba placic
    7 PLN i w odniesieniu do innych banków gdzie oplaty tez oscyluja w tej
    granicy a oprocentowanie jest na poziomie 0% :-((((((
    Dziadostwo

  • 6. Data: 2003-12-08 23:02:24
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >Co sie rzuca w oczy:
    >1. Likwidacja oplaty za wznowienie VE do e-konta, ale za to oplata 1
    >zl/mies, czyli podwyzka o 140 %.
    eeee... znaczy ze we wszystkich bankach zaczyna sie siara :(
    jesli chodzi o VE to wlasnie zrezygnowalem z jej wznawiania w celu
    oszczedzenia paru zl, a tu taka niespodzianka, czyzby naprawde? :)

  • 7. Data: 2003-12-09 07:29:48
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Mnie to najbardziej irytuja restrykcje w rodzaju "regularnych wplywow".
    Wystarczy sobie zdefiniowac zlecenie stale z innego rachunku te 1200 zl co
    miesiac a w Lukasie odbijanie tego z powrotem. Generowanie sztucznego
    ruchu, zeby zmniejszyc oplaty, bez sensu.

    M.

  • 8. Data: 2003-12-09 07:35:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    P...@a...it.pw
    .edu.pl,
    Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>:
    > Mnie to najbardziej irytuja restrykcje w rodzaju "regularnych
    > wplywow". Wystarczy sobie zdefiniowac zlecenie stale z innego
    > rachunku te 1200 zl co miesiac a w Lukasie odbijanie tego z powrotem.

    Jasne, ze wystarczy, ale wiekszosc klientow nie ma innego rachunku albo nie
    wpadnie na to.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-12-09 07:51:25
    Od: "radarek" <dbuba@NOSPAM@softsystem.pl>

  • 10. Data: 2003-12-09 10:28:02
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    > Co sie rzuca w oczy:
    > 1. Likwidacja oplaty za wznowienie VE do e-konta, ale za to oplata 1
    > zl/mies, czyli podwyzka o 140 %.
    z 20 (??) do 24 zł ??
    A co z osobami które w poprzednim miesiącu miały wznowienie karty ... zapłaca
    podwójnie ?

    > 2. Podwyzka z 7 do 9 zl za prowadzenie e-konta PRO, a w przypadku
    > sredniego miesiecznego salda od 5 kzl - z 0 do 1 zl/mies. Nie dotyczy
    > rachunkow, na ktore przez 3 ostatnie miesiace wplywalo po min 1200 zl.

    Czyli zawsze będą sprawdzać poprzednie 3 miesiące ? Mają taki automat ?

    Tomasz