  • 1. Data: 2003-01-10 10:50:30
    Temat: Lukas eKonto
    Od: "Konrad" <K...@...com>

    Szanowni Państwo...

    Miałem sobie fajne konto w Lukasie... gdzie szedłem do banku, brałem kasę do
    ręki i nic nie płaciłem...
    Niestety, dałem się namówić na zmianę konta na eKonto (darmowe wypłaty z
    bankomatu BZ)
    Rezultat - Bankomat mnie okradł na 700zł / ponad tydzień trwała
    reklamacja... Lukas Konto w internecie częściej leży niż działa... a za
    wypłatę kasy w banku płacę 5zł....

    P.S. Słownik ortograficzny w Outlooku proponuje mi zmienić "Lukasie" na
    "Kulasie"... coś w tym jest ;-)

    --
    Konrad

  • 2. Data: 2003-01-10 11:01:14
    Temat: Re: Lukas eKonto
    Od: "pixi" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Rezultat - Bankomat mnie okradł na 700zł / ponad tydzień trwała
    > reklamacja... Lukas Konto w internecie częściej leży niż działa... a za

    taka polityka teraz wszedzie... banki nie chca zeby klienci przychodzili do
    okienek,
    jak nie bedzie klient przychodzi do okienka po:
    1. wyplate kasy
    2. placic rachunkow

    to pani Zosia z okienka moze zostac zwolniona.... czyli oszczednosci ;-)
    kwoty za przelewy w okienku i pobranie pieniedzy maja zmusic po prostu
    klienta do dzialania z bankomatem, a przelew internetem ;-)
    ot i cala tajemnica ;-)

    przem

  • 3. Data: 2003-01-10 16:32:02
    Od: "mikus" <a...@i...pl>

    "Konrad" <K...@...com> wrote in message
> [...]
    > wypłatę kasy w banku płacę 5zł....
    >
    > P.S. Słownik ortograficzny w Outlooku proponuje mi zmienić "Lukasie" na

    cholera, a juz mialem zalozyc sobie konto jako 2 rachunek dla tandemu "mBank
    + cos innego"
    co wiec warto wybrac ? chce miec mozliwosc wyplat w wiekszej ilosci
    bankomatow i tylko to,
    reszte robi mBank

  • 4. Data: 2003-01-10 16:52:58
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

> [...]
    > kwoty za przelewy w okienku i pobranie pieniedzy maja zmusic po prostu
    > klienta do dzialania z bankomatem, a przelew internetem ;-)

    Tak, pozostaje jeszcze kwestia zasilenia sowjego konta
    w czystą żywą gotówkę - p. Krysia jest więc niezbędna.
    Czy słyszeliście o tym że aby dostać pracę w banku - jako okienkowy
    trzeba dziś dać w łapę od 3 do 5 tysięcy złotych?

    --
    -Crimson-

  • 5. Data: 2003-01-10 17:36:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avmsi1$f31$1@topaz.icpnet.pl, mikus wrote:

> [...]
    > "mBank + cos innego"
    > co wiec warto wybrac ? chce miec mozliwosc wyplat w wiekszej ilosci

    Lukas eKonto wlasnie - co Cię tak zniechecilo?
    Wyplata w okienku jest platna, ale z bankomatu nie.
    Wplata w okienku bezplatna, przelew bezplatny.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-10 19:24:47
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

> [...]
    "mBank
    > + cos innego"
    > co wiec warto wybrac ? chce miec mozliwosc wyplat w wiekszej ilosci

    Większa ilość to teraz Inteligo. No i zasilanie konta w licznych placówkach
    PKO BP gratis. Do tandemu z mBankiem jak ulał. I ostatnio chodzi ładnie,
    Lukas via net czesto leży jak długi... I tansze w utrzymaniu - Lukas pro -
    7zł/mc, Inteligo z balastem 100zł/dzień - tylko złotóweczka za kartę.
    SCz

  • 7. Data: 2003-01-13 10:19:39
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    SCz napisał(a):

> [...]
    > Lukas via net czesto leży jak długi... I tansze w utrzymaniu - Lukas pro -
    > 7zł/mc, Inteligo z balastem 100zł/dzień - tylko złotóweczka za kartę.
    lukas ekonto tylko 0pln
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2003-01-13 14:43:11
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > lukas ekonto tylko 0pln

    Ale funkcjonalność nie ta....

    SCz

  • 9. Data: 2003-01-13 15:16:18
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    SCz napisał(a):

    > Ale funkcjonalność nie ta....
    do tandemu z mbankiem wystarczy
    a o to chodzilo wlasnie mikusiowi

  • 10. Data: 2003-01-14 10:56:31
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Crimson pisze:

> [...]
    > Czy słyszeliście o tym że aby dostać pracę w banku - jako okienkowy
    > trzeba dziś dać w łapę od 3 do 5 tysięcy złotych

    :-D Pieprzysz kolego. Nie ma takiej zasady.

    Coś mocniejszego:
    A wiesz, że przyjęcie do pracy w banku czasem wymaga decyzji zarządu?
    --
    mj