  • 11. Data: 2003-01-14 14:12:28
    Temat: Re: Lukas eKonto
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > do tandemu z mbankiem wystarczy
    > a o to chodzilo wlasnie mikusiowi

    W sumie racja :)

    pzdr
    S.

  • 12. Data: 2003-01-20 11:51:49
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > cholera, a juz mialem zalozyc sobie konto jako 2 rachunek dla tandemu
    > "mBank + cos innego"
    > co wiec warto wybrac ? chce miec mozliwosc wyplat w wiekszej ilosci
    > bankomatow i tylko to,
    > reszte robi mBank

    Ja mam ekonto Lukasa i jestem zadowolona - jako uzupełnienie mbanku jest
    całkiem ok. Jak chcesz mieć dużo bankomatów to w grę wchodzi jeszcze
    Inteligo.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-01-20 12:38:27
    Od: p...@o...pl

    > Ja mam ekonto Lukasa i jestem zadowolona - jako uzupełnienie mbanku jest
    > całkiem ok. Jak chcesz mieć dużo bankomatów to w grę wchodzi jeszcze
> [...]
    Przepraszam, ale nie do konca rozumiem dlaczego ekonto Lukasa ma byc
    uzupełnieniem konta mBank. Czy chodzi o te inwestycie w fundusze, czy tez
    jeszcze o cos?

    Piotrek

  • 14. Data: 2003-01-20 12:44:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:1653.00000358.3e2bedc2@newsgate.onet.pl, Użytkownik

    > Przepraszam, ale nie do konca rozumiem dlaczego ekonto Lukasa ma byc
    > uzupełnieniem konta mBank. Czy chodzi o te inwestycie w fundusze, czy
    > tez jeszcze o cos?

    Fundusze to raczej nie.

    Dla większości użytkowników:

    - możliwość wpłaty gotówki w okienku
    - możliwość wypłaty gotówki w okienku
    - dodatkowe bankomaty
    - możliwość większej wypłaty z bankomatów

    + ew. inne funkcje

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-01-20 12:45:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gr01$fq9$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > Aha! No i można na kawę wstąpić do placówki ;)

    Do tego nie jest potrzebne konto, wystarczy obecność placówki ;)

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-01-20 12:45:13
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Przepraszam, ale nie do konca rozumiem dlaczego ekonto Lukasa ma byc
    > uzupełnieniem konta mBank. Czy chodzi o te inwestycie w fundusze, czy
    > tez jeszcze o cos?

    Chodzi o wpłaty gotówkowe (bezprowizyjne) i większą sieć bankomatów. Lukas
    ma też KK i tańsze potwierdzenia przelewów "z pieczątką" ;) Aha! No i można
    na kawę wstąpić do placówki ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-01-20 12:48:44
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Do tego nie jest potrzebne konto, wystarczy obecność placówki ;)

    Ja tam nieśmiała jestem, jeszcze mnie kto o co zapyta i się wyda, że
    przyszłam tylko kawę wysępić ;) A tak zawsze mogę powiedzieć, że chcę
    sprawdzić stan konta ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-01-20 13:03:11
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gr7l$gca$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > Ja tam nieśmiała jestem, jeszcze mnie kto o co zapyta i się wyda, że
    > przyszłam tylko kawę wysępić ;) A tak zawsze mogę powiedzieć, że chcę
    > sprawdzić stan konta ;)

    Nie mając konta możesz powiedzieć, że chcesz się zapytać o ofertę kredytową.

    Ew. możesz iść do MultiBanku i tam popijać kawę czytając Forum mBanku. Są
    też czekoladki (przynajmniej u Wojtka F. były jak moja żona tam była) ;)

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-01-20 13:08:06
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Ew. możesz iść do MultiBanku i tam popijać kawę czytając Forum
    > mBanku. Są też czekoladki (przynajmniej u Wojtka F. były jak moja
    > żona tam była) ;)

    No to lecę ;) Mam nadzieję, że ze zwierzętami (takimi niedużymi, ok 1 cm ;)
    wpuszczają, co?
    A dobre te czekoladki ;) ?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2003-01-20 13:22:47
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gsch$jh3$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > No to lecę ;) Mam nadzieję, że ze zwierzętami (takimi niedużymi, ok 1
    > cm ;) wpuszczają, co?
    na wszelki wypadek się nie przyznawaj

    > A dobre te czekoladki ;) ?
    zapytam ... cyt. "czekoladki jak czekoladki"

    poszukaj w archiwum, bo pamiętam jakieś wątki na temat jakości napojów i
    dodatków w Lukasie i Multi

    --
    Robert