  • 1. Data: 2006-02-21 11:12:41
    Temat: [Lukas] eKontoPRO - pytanie formalne
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    witam,
    czy mi sie wydaje czy przez dwa pierwsze miesiace w eKoncie PRO lukas doi pelna
    stawke czyli 9zl za prowadzenie konta - niezaleznie od wplywow czy salda?

    pozdrawiam,
    michal

  • 2. Data: 2006-02-21 14:20:29
    Temat: Re: [Lukas] eKontoPRO - pytanie formalne
    Od: ksysju <k...@g...pl>

    Witam

    On Tue, 21 Feb 2006 12:12:41 +0100
    Michal M JJ <w...@...pl> wrote:
    > czy mi sie wydaje czy przez dwa pierwsze miesiace w eKoncie PRO lukas doi pelna
    > stawke czyli 9zl za prowadzenie konta - niezaleznie od wplywow czy salda?

    Sie wydaje, przy drugim miesiącu już się załapałem na 1zł.

    --
    ksysju

  • 3. Data: 2006-02-22 01:25:36
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Michal M JJ napisał(a):
    > witam,
    > czy mi sie wydaje czy przez dwa pierwsze miesiace w eKoncie PRO lukas
    > doi pelna stawke czyli 9zl za prowadzenie konta - niezaleznie od wplywow
    > czy salda?

    jest to mozliwe, ale tylko w skrajnym przypadku, jesli uda ci sie
    aktywowac rachunek bankowy np. 1 dnia miesiaca i od tego samego dnia
    zapewnic saldo 5000 pln (lub w inny sposob zapewnic takie srednie
    miesieczne saldo)

  • 4. Data: 2006-02-22 07:30:14
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

> [...]
    > aktywowac rachunek bankowy np. 1 dnia miesiaca i od tego samego dnia
    > zapewnic saldo 5000 pln (lub w inny sposob zapewnic takie srednie

    konto zalozylem 20.I , okolo 21-22.I zalozylem lokate na 5k, mialem dwie wplaty
    ponad 2k - w styczniu i na poczatku lutego a mimo to 20 lutego pociagneli mi 9
    zeta :-(

  • 5. Data: 2006-02-22 13:51:32
    Od: "news.tpi.pl" <j...@o...pl>

    Uzytkownik "Michal M JJ" <w...@...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    wplaty
    > ponad 2k - w styczniu i na poczatku lutego a mimo to 20 lutego pociagneli

    srednie z trzech miesiecy - (czytanie nie boli)

  • 6. Data: 2006-02-22 13:59:59
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > srednie z trzech miesiecy - (czytanie nie boli)

    to pytanie dodatkowe:
    - czy jesli przez pierwszy miesiac trzymam 15k to mi srednia z 3 ostatnich
    miesiecy wyjdzie mi 5k? (bo NullPointerException jak widac nie leci - oplate
    sciagaja...)

  • 7. Data: 2006-02-22 18:21:27
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    news.tpi.pl napisał(a):

    > srednie z trzech miesiecy - (czytanie nie boli)

    cytuje:
    * 2 zł, gdy Twoje średnie miesięczne saldo jest mniejsze niż 5.000 zł
    (opłata zostanie obniżona z 9 zł na 7 zł),
    * 1 zł, gdy Twoje średnie miesięczne saldo jest równe lub większe niż
    5.000 zł (opłata zostanie obniżona z 1 zł na 0 zł).

  • 8. Data: 2006-02-23 07:27:59
    Od: "Gienek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > * 1 zł, gdy Twoje średnie miesięczne saldo jest równe lub większe niż
    > 5.000 zł (opłata zostanie obniżona z 1 zł na 0 zł).

    Patrz tu http://www.lukas.com.pl/oferta_konta_oplat.asp - prowadzenie konta
    (opłata miesięczna + odnośnik nr 1)

    --
    Pozdrawiam - GJ