  • 11. Data: 2004-07-03 10:59:53
    Temat: Re: [Lukas]-fajny ficzer
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Glenn - jeżeli nie jesteś w stanie terminowo zapłacić za prąd, to powinnaś
    > była to przewidzieć używając urządzeń elektrycznych i tak ograniczyć pobór
    > energii elektrycznej żeby sie zmieścic w kwocie którą posiadasz na koncie

    A coś się do mnie przyczepił? Ja swoje rachunki płacę - znalazłam nową
    funkcjonalność, to zapodałam na grupę. Dlaczego wysnułeś z tego wniosek, że
    nie płacę za prąd, to już tajemnica Twojego pokrętnego rozumowania ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-07-03 11:27:57
    Od: "Paweł" <n...@n...pl>

> [...]
    że
    > nie płacę za prąd, to już tajemnica Twojego pokrętnego rozumowania ;-)))

    nie twierdzę że nie płacisz za prąd tylko że to co napisałaś to było
    poprostu "sugerowanie nieetycznego wykorzystania usługi" - ten wielokrotny
    uśmieszek na końcu zdania
    "w końcu lepiej mieć przez gapiostwo dzień później zapłacony prąd niż
    niespłaconą KK ;-)))"

  • 13. Data: 2004-07-03 11:37:47
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-07-03 12:59, Glenn wrote:

> [...]
    > nie płacę za prąd, to już tajemnica Twojego pokrętnego rozumowania ;-)))

    Oh, Glenn ;-)) - to samo chciałam już zaznaczyć swoim poprzednim postem
    - wydała Ci się _fajna_ usługa, stworzona dla wykorzystania przez
    jakichś nieodpowiedzialych ludzi... ;-)) Ja nie popieram takich
    funkcjonalnych ułatwień im życia... ;-)))
    --
    luzyta

  • 14. Data: 2004-07-04 12:44:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie twierdzę że nie płacisz za prąd tylko że to co napisałaś to było
    > poprostu "sugerowanie nieetycznego wykorzystania usługi" - ten wielokrotny
    > uśmieszek na końcu zdania

    ????? Przepraszam, ale z której choinki się urwałeś? Nic nie "sugerowałam".

    > "w końcu lepiej mieć przez gapiostwo dzień później zapłacony prąd niż
    > niespłaconą KK ;-)))"

    No skoro masz problem z interpretacją, to proszę Cię bardzo - chodziło o to,
    że lepiej zapłacić niższe odsetki za zwłokę u dostawcy energii elektrycznej
    niż wyższe odsetki od KK (i karę) w banku. Oczywiście w sytuacji, gdy nie
    było w wyznaczonym dniu wystarczających pieniędzy na rachunku. Rozróżniasz
    mam nadzieję wrzucenie informacji na grupę od "pochwalania" niepłacenia za
    prąd? Bo jeżeli nie, to naprawdę nie jest to moja wina ;-)))

  • 15. Data: 2004-07-04 12:48:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > jakichś nieodpowiedzialych ludzi... ;-)) Ja nie popieram takich
    > funkcjonalnych ułatwień im życia... ;-)))

    A ja popieram? A gdzieś to za przeproszeniem wyczytała? Cieszę się, że
    starasz się czytać między wierszami i z informacji wysnuwasz tak daleko
    idące wnioski, ale przy okazji nie należy popadać w paranoję ;-)))) BTW -
    słowo "fajny" pojawiło się w kontekście "może sie komuś przyda" oraz "chyba
    w innym bankach tego nie ma". Dla mnie EOT, bo jak widzę oprócz
    poinformowania o czymś należy jeszcze przy okazji udowodnić, że nie jest się
    wielbłądem ;-)))

  • 16. Data: 2004-07-04 13:29:06
    Od: bromden <l...@t...sig>

    > - wydała Ci się _fajna_ usługa, stworzona dla wykorzystania przez
    > jakichś nieodpowiedzialych ludzi... ;-)) Ja nie popieram takich

    A jeżeli właściciel konta jest odpowiedzialny, ale nieodpowiedzialny
    jest jego pracodawca lub kontrahenci, etc...?

    --
    bromden(at)gazeta(dot)pl

  • 17. Data: 2004-07-05 07:17:40
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    bromden wrote:

    > A jeżeli właściciel konta jest odpowiedzialny, ale nieodpowiedzialny
    > jest jego pracodawca lub kontrahenci, etc...?

    to powinien przewidzieć i mieć na rachunku saldo wystarczające na
    zapewnienie płynności

    KJ
    PS. uwaga na nisko przelatujące smajleje

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 18. Data: 2004-07-05 09:21:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to powinien przewidzieć i mieć na rachunku saldo wystarczające na
    > zapewnienie płynności

    Ewentualnie wystąpić o kredyt w rachunku ;-)))

  • 19. Data: 2004-07-05 14:02:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 3 Jul 2004 11:15:23 +0200, Paweł napisał(a):

> [...]
    > energii elektrycznej żeby sie zmieścic w kwocie którą posiadasz na koncie

    Dobrze, ale nie zawsze musi to być wybieranie "komu dzisiaj nie zapłacę"!
    Ja np. mam na jednym z kont ustawione stałe zasilanie drugiego konta -
    i takiej operacji mogę nadać minimalny priorytet, w sytuacji gdybym np. miał
    jakiś nieprzewidziany wydatek/wypłatę z bankomatu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 20. Data: 2004-07-05 14:02:44
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Dnia Sat, 3 Jul 2004 11:15:23 +0200, Paweł napisał(a):

    [...]

> [...]
    > i takiej operacji mogę nadać minimalny priorytet, w sytuacji gdybym np. miał
    > jakiś nieprzewidziany wydatek/wypłatę z bankomatu...

    Chyba nie załapałeś dowcipu :-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl