  • 1. Data: 2002-10-23 17:03:23
    Temat: Lukas i mozilla
    Od: Kamil Jońa <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktoś używał Mozilli do operacji na koncie Lukasa ?
    Mi nie udało się założyć lokaty - w żaden sposób nie mogłem
    spowodować, aby wyznaczył mi długość trawania - pole zostawalo
    cały czas "read only" :-(
    KJ

  • 2. Data: 2002-10-23 18:24:11
    Temat: Re: Lukas i mozilla
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć Kamil Jońa <k...@p...onet.pl>.
    Wed, 23 Oct 2002 19:03:23 +0200, na pl.biznes.banki napisales:

> [...]
    > Mi nie udało się założyć lokaty - w żaden sposób nie mogłem
    > spowodować, aby wyznaczył mi długość trawania - pole zostawalo

    potwierdzam problem. testowo... zalozylem z dyskontem.
    tylko czy to czasem nie jest celowe wstrzymanie zakladania lokat w
    zwiazku ze zmiana % przez RPP?
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 3. Data: 2002-10-23 18:59:59
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2002 20:24:11 +0200,
    osoba podpisana: Laik <n...@a...in.pl>
    napisała:
    > Cześć Kamil Jońa <k...@p...onet.pl>.

    > potwierdzam problem. testowo... zalozylem z dyskontem.
    > tylko czy to czasem nie jest celowe wstrzymanie zakladania lokat w
    > zwiazku ze zmiana % przez RPP?
    Nie ;-( pod IE się dało :-(

    KJ

    --
    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.