  • 1. Data: 2002-03-29 20:46:15
    Temat: Lukas lezy :-(((
    Od: "Misiek" <d...@p...onet.pl>

    Hej!
    Przynajmniej u mnie lezy! nie moge sie dostac do salda, bazy odbiorcow itp.
    W dodatku mam klopoty z logowaniem (dopiero 3-cie, 4-te wskazanie tokena
    jest akceptowane). Pani na infolinii, po dwoch 6min rozmowach przez komorke
    (z telekodami, nazwiskiem mamy itd) powiedziala wreszcie, ze "trwa
    modernizacja systemu". Dla mnie to poczatek korzystania z ekonta (mam od
    wczoraj) ale zaczyna sie kipsciuchno.

    Czesto tak jest w Lukasbanku?

    Pozdrowienia
    Michal

  • 2. Data: 2002-03-29 21:37:27
    Temat: Re: Lukas lezy :-(((
    Od: "Misiek" <d...@p...onet.pl>

    Dodam, ze modernizacja, ktora wg informacji uzyskanej przeze mnie ok.20.30
    miala trwac 20min trwa nadal - czyli jakies 2h.

    Pieknie sie zaczelo...

  • 3. Data: 2002-03-29 22:40:29
    Od: "chriso" <c...@n...poland.com>

    > Czesto tak jest w Lukasbanku?

    ja mam od miesiaca i tez sobie pluje w brode :-(
    pokaralo mnie za szukanie czegos oprocz mbanku :-)
    lukas jest delikatnie mowiac lekko z tylu

  • 4. Data: 2002-03-29 23:06:37
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Użytkownik "chriso" <c...@n...poland.com> napisał w wiadomości

    > ja mam od miesiaca i tez sobie pluje w brode :-(
    > pokaralo mnie za szukanie czegos oprocz mbanku :-)
    > lukas jest delikatnie mowiac lekko z tylu

    U mnie działa bez zarzutu, właśnie sprawdziłem
    Ja korzystam trochę dłużej niż miesiąc ;-) i generalnie bardzo rzadko
    zdarzają się kłopoty z korzystaniem z systemu. Istotny mankament to brak
    pełnego "online".

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-03-29 23:31:08
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ja mam od miesiaca i tez sobie pluje w brode :-(
    > pokaralo mnie za szukanie czegos oprocz mbanku :-)
    > lukas jest delikatnie mowiac lekko z tylu
    Ja mam juz od 7 msc i jestem happy

  • 6. Data: 2002-03-30 07:10:59
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl> wrote in

    > Istotny
    > mankament to brak pełnego "online".

    Dla mnie jest to zaleta zwiekszajaca bezpieczenstwo. Chociaz,
    oczywiscie, kilkuminutowe oczekiwanie na aktualizacje salda jest
    denerwujace i mogloby byc zrealizowane inaczej. Teraz czesto odnosi
    sie wrazenie, ze systemy nie sa w ogole polaczone, a przepisywaniem
    danych z systemu do systemu zajmuje sie czlowiek :-).

    Maciek

  • 7. Data: 2002-03-30 11:02:21
    Od: "Crossmen" <a...@p...onet.pl>

    ja korzystam już 1,5 roku i jestem bardzo zadowolony choc ostatnio (jakies 3
    miesiace) cos grzebia w systemie bo zdarzaja sie problemy....a moze maja za
    duzo klientow i sobie nie radza?

    crossmen