  • 1. Data: 2010-07-18 19:20:30
    Temat: Lukas nie świętuje.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Ja akurat nie trzymam już kasy na Lukasowych lokatach, ale ktos z rodziny
    ma tam jeszcze jakieś lokaty i sprawdzałem wczoraj, jak jej sie odnowią. Z
    jakim oprocentowaniem odnowi sie lokata z dniem dzisiejszym.
    I muszę dziś powiedzieć ciotce, ze wprowadziłem ją wczoraj w błąd. Że
    oprocentowanie jest jeszcze niższe. Że to co powiedziałem jej wczoraj jest
    już nieaktualne.
    Bo po raz pierwszy chyba spotkałem sie z sytuacją, ze bank zmienia
    oprocentowanie lokat w NIEDZIELĘ.
    To chyba nie przestępstwo, ale ja sobie nie przypominam takiej sytuacji w
    żadnym banku.
    A może pamięć mam krótką?
    http://www.lukasbank.pl/klienci-indywidualni/oszczed
    nosci-i-inwestycje/lokaty-terminowe#oprocentowaniewi
    atrak

  • 2. Data: 2010-07-18 19:22:56
    Temat: Re: Lukas nie świętuje.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>