  • 1. Data: 2008-12-01 23:20:23
    Temat: Lukas o tej pore?
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Czy problem z dostaniem się on-line do e-konta lukasa o tej porze to
    normalna sprawa? Mam to coś od niedawna i mało korzystam ale zaskoczyły mnie
    problemy z zalogowaniem się po pólnocy? W porach dziennych nic się nie
    działo. Komunikatów o braku odstepu żadnych nie widzę... Lukas ta ma?

    JS

  • 2. Data: 2008-12-01 23:42:11
    Temat: Re: Lukas o tej pore?
    Od: lelek <l...@g...pl>

    Ianus pisze:
> [...]
    > mnie problemy z zalogowaniem się po pólnocy? W porach dziennych nic się
    > nie działo. Komunikatów o braku odstepu żadnych nie widzę... Lukas ta ma?

    Od zawsze. Koło północy w Lukasie nie podziałasz ;)... codziennie przerwa

    lelek

  • 3. Data: 2008-12-02 00:45:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    lelek pisze:

    > Od zawsze. Koło północy w Lukasie nie podziałasz ;)... codziennie przerwa

    + niemożność wykonywania o tej porze transakcji kartami czy to w
    terminalach czy bankomatach ... drazniace - bo to zawsze albo
    chodzi o bilet na nocny pociag albo o flaszke ;P

    6008

  • 4. Data: 2008-12-02 08:10:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > + niemożność wykonywania o tej porze transakcji kartami czy to w
    > terminalach czy bankomatach ... drazniace - bo to zawsze albo chodzi o
    > bilet na nocny pociag albo o flaszke ;P

    nie przesadzaj, flaszke to "na zeszyt" dostaniesz ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-12-02 16:25:27
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > + niemożność wykonywania o tej porze transakcji kartami czy to w
    > terminalach czy bankomatach ... drazniace - bo to zawsze albo chodzi o
    > bilet na nocny pociag albo o flaszke ;P

    I to był jeden z powodów rezygnacji przeze mnie z rachunku w LB...