  • 1. Data: 2008-05-06 17:15:51
    Temat: Lukas obniżył oprocentowanie na koncie PRO?
    Od: "frutis" <frutis123[mau@pka]interia.pl>

    Patrzę i oczom nie wierzę. Do 0,5% ?
    http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_oproc.asp
    Choć na koncie on-line widnieje 2,5% nadal.

    Wszędzie podnoszą zaś w Lukasie obiżają. Na dodatek dali po garach tym co
    oszczędzali na subkoncie oszczędnościowym.

    Kurcze co kombinują?

    f.

  • 2. Data: 2008-05-06 17:27:21
    Temat: Re: Lukas obniżył oprocentowanie na koncie PRO?
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    frutis pisze:
> [...]
    >
    > Wszędzie podnoszą zaś w Lukasie obiżają. Na dodatek dali po garach tym
    > co oszczędzali na subkoncie oszczędnościowym.

    Moze maja za duzo kasy/za malo kredytow i nie potrzeba im wiecej lokat/RO?

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-05-07 12:06:16
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Maverick <k...@N...pl> napisał(a):

> [...]
    ..
    > Moze maja za duzo kasy/za malo kredytow i nie potrzeba im wiecej lokat/RO?
    Nie podnosili by chyba oprocentowania na oszczednosciowym do 8% w takiej
    sytuacji

    Michal M

  • 4. Data: 2008-05-07 12:40:56
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    frutis pisze:
> [...]
    >
    > Wszędzie podnoszą zaś w Lukasie obiżają. Na dodatek dali po garach tym
    > co oszczędzali na subkoncie oszczędnościowym.

    Otworzyłem wczoraj e-Konto PRO i w Podstawowych informacjach o koncie mam:

    Nazwa Rachunek bieżący
    Rodzaj osobiste
    Pakiet Lukas e-Konto PRO
    Data założenia 06-05-2008
    Najbliższy dzień pobierania prowizji 06-06-2008
    Najbliższy dzień kapitalizacji odsetek 06-08-2008
    Aktualne oprocentowanie 29.00%
    Status Aktywny

    Podoba mi się oprocentowanie ;)

    Tomek
    --
    Tomasz Tybulewicz - programista PHP
    http://tybulewicz.com/

  • 5. Data: 2008-05-07 12:43:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 07 May 2008 14:40:56 +0200, Tomasz Tybulewicz napisał(a):

> [...]
    > Data założenia 06-05-2008
    > Najbliższy dzień pobierania prowizji 06-06-2008
    > Najbliższy dzień kapitalizacji odsetek 06-08-2008

    Jak będziesz miał tam chociaż 1 grosz to będzie inne. A na razie, to jaka
    róznica czy to 29% czy 2900% z zera.

  • 6. Data: 2008-05-07 12:51:27
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    jureq pisze:
    > Jak będziesz miał tam chociaż 1 grosz to będzie inne. A na razie, to jaka
    > róznica czy to 29% czy 2900% z zera.

    W regulaminie konta jest zapisane że:

    3. Zmiana stawek oprocentowania może nastąpić tylko w przypadku, gdy zmianie
    ulegnie co najmniej jeden z niżej wymienionych parametrów:
    1) stopa rentowności operacji otwartego rynku Narodowego Banku Polskiego,
    2) stopa kredytu refinansowego, udzielanego przez Narodowy Bank Polski pod
    zastaw papierów wartościowych, zwanego kredytem lombardowym,
    3) stopa redyskonta weksli przyjmowanych od banków do redyskonta przez
    Narodowy Bank Polski,
    4) stopa rezerw obowiązkowych ustalana przez Narodowy Bank Polski,
    5) oprocentowanie lokat na rynku międzybankowym,
    6) poziom inflacji.

    choć pewnie codziennie zmienia się choć jeden z tych parametrów...

    Tomek

  • 7. Data: 2008-05-07 15:03:46
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Tomasz Tybulewicz pisze:
    > 5) oprocentowanie lokat na rynku międzybankowym,
    >
    > choć pewnie codziennie zmienia się choć jeden z tych parametrów...

    No zwykle codziennie zmienia się przynajmniej jeden ze wskaźników WIBID,
    WIBOR.. :-)

    o.

  • 8. Data: 2008-05-07 15:06:19
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Tybulewicz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    To oprocentowanie które widzisz dotyczy ujemnego salda na tym rachunku.

    marekz

  • 9. Data: 2008-05-07 22:06:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Tybulewicz" fvs8jv$k0h$...@n...wp.pl

    > W regulaminie konta jest zapisane że:

    > 3. Zmiana stawek oprocentowania może nastąpić tylko w przypadku, gdy zmianie
    > ulegnie co najmniej jeden z niżej wymienionych parametrów:

    Napisali jak ma się zmienić? Weźmy ostatni -- inflację. :)
    Czy jej zmiana o 10^-128 może być powodem do zmiany stawki
    o 10^128%? (bez znaczenie jest tu sposób liczenia inflacji
    i sposób liczenia zmiany oprocentowania) Chyba może być. :)

    A zmiana o 0% może być powodem? Chyba tak. ;)

    W jakimś stopniu zapewne każdy. :)

    --

  • 10. Data: 2008-05-07 22:07:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" fvsguo$hos$...@n...news.neostrada.pl

    > To oprocentowanie które widzisz dotyczy ujemnego salda na tym rachunku.

    I tak imponujące. :) Nawet karty kredytowe mają mniej. :)

    --