  • 21. Data: 2002-02-17 09:43:49
    Temat: Re: Lukas - opinie
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Hm... Przecież jest to bank bez papierków... Wszystkie umowy się u nich
    > drukują, a Ty tylko podpisujesz... I tak powinno być w każdym banku! :)))

    Przynajmniej jak zakladasz konto nie musisz wypelnic wniosku na 4 strony
    =)))

  • 22. Data: 2002-02-17 10:10:35
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > I jeszcze coś - oferta ofertą, ale chodzi o to, że bank został
    przedstawiony
    > opini publicznej, jako bank przyjazny, bez paierków, z bardzo miłą
    obsługą,
    > z kawą przy zakładaniu rachunku... O to chodzi - ja tego teraz nie
    widzę...

    Jak ci Wapniak napisał - jest bez papierków.
    Z własnego czwartkowego doświadczenia: Podwyższenie limitu na kk- 3 minuty,
    aneks wydrukowany, podpisany i już :-))
    Grzegorz

  • 23. Data: 2002-02-18 11:49:35
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wojciech Nawara wrote:

    > Właśnie. Jak to jest z tą kawą? U mnie w oddziale w Rudzie Śląskiej, automat
    > do kawy jest - owszem, ale gdzieś w rogu, nikt go nie używa. Kilka razy w
    > oddziale byłem i ani razu kawy nie piłem, mimo, że kolejki kilkumintutowe
    > są... To trzeba się prosić o nią, czy jaka cholera?

    Sam sobie robisz. Poważnie.

    pzdr

    Tomek

  • 24. Data: 2002-02-18 12:50:50
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia 18 Feb 2002 12:49:35 +0100, Tomasz Staszewski napisał(a):

    >Sam sobie robisz. Poważnie.

    Eee, mnie i żonie proponowali. Ale i tak najlepszy ubaw był, jak córka po
    całym banku ichnimi piłeczkami rzucała :-)

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 25. Data: 2002-02-18 13:25:20
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > ...po całym banku ichnimi piłeczkami rzucała :-)

    Czy tak powinno byc w kazdym banku? =)

  • 26. Data: 2002-02-19 20:27:40
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > przedstawiony
    > obsługą,
    > widzę...
    >
    > Mnie osobiscie zaproponowano kawe tylko 2 razy: pierwszy raz jak zakladalem
    > konto i drugi raz jak zmienialem ekonto na ekonto pro.
    >
    > A zastanowiłeś się dlaczego?...może te operacje wymagaja troche więcej czasu
    i był czas na zrobienie kawy, a może tłum ludzi nie stał ci za plecami?...
    Wierz mi, jestem właśnie taką "niedysponentką" i wiem kiedy mogę sobie
    pozwolicć na ploty - te zawodowe - przy kawie z klientem, a kiedy nie...
    A klienci w placówce gdzie ja pracuję, wiedzą gdzie jest kawiarka i wiedza jak
    sie ja obsluguje, i sami sobie robią kawe...
    Jak są nowi klienci, to za każdym razem pokazuję, jak może znalesc sobie
    zajecie w kolejce, np. robią sobie SAMI kawę,nikomu nie przeszkadzają i o to
    przede wszystkim chodziło...

    pozdrawiam
    "niedysponentka"

  • 27. Data: 2002-02-19 21:15:31
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]
    > zajecie w kolejce, np. robią sobie SAMI kawę,nikomu nie przeszkadzają i o

    Ło jejku, spokojnie, bez nerw. :)

    Ja się tylko spytałem, co z tą kawą, bo nie wiedziałem i nikt mi nie
    pokazał, jak się toto robi, a guziczków tam za dużo i eksperymentować nie
    będę, bo nie wiem, czy kawę zrobię czy co innego. :))

    Ja nikomu nic nie zarzucam, nie wiem po co się unosić i denerwować...

    Jedyne, do czego mogę się doczepić to to, że ludzie na lukaslinii faktycznie
    się nie przedstawiają... A chyba muszą?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 28. Data: 2002-02-19 21:46:54
    Od: "Gawronek" <g...@p...onet.pl>

    > Jedyne, do czego mogę się doczepić to to, że ludzie na lukaslinii
    faktycznie
    > się nie przedstawiają... A chyba muszą?
    >
    >Owszem powinni sie przedstawiac...a po co?..po to zebys wiedzial na kogo
    masz ewentualnie donieść:) Przypuszczam, ze jakbys zadzwonil do palcowki,
    oczywiście nie po to żeby sprawdzić stan konta:), nie zdażyła by ci sie taka
    historia...
    Ja się już nie denerwuję, denerwowałam się na początku, czytając pierwsze
    docinki pod adresem "niedysponentek"(a od niedawna czytam to, co grupowicze
    tu wypisuja).
    również pozdrawiam

  • 29. Data: 2002-02-19 22:18:29
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Ja jestem szczesliwym klientem Lukasa juz od 6 msc ale jakbym podszedl i
    zaczal sie "bawic" kawiarenka to by mnie chyba wszyscy zjedli zwrokiem
    (lacznie z obsluga). Oddzial Nowy Sacz =)

  • 30. Data: 2002-02-20 09:13:32
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Gawronek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > masz ewentualnie donieść:)

    Nie o to chodzi, uważam, że przy czynnościach związanych z bankowością,
    powinienem mieć możliwość zapisania / usłyszenia z kim rozmawiam...

    A przypuszczam, że i tak wszystko jest w logach, więc da się dojść kto co
    robił, więc nieprzedstawianie się nic nie da...

    > Przypuszczam, ze jakbys zadzwonil do palcowki,

    A co to jest "palcówka"? ;)))))))))))))))))

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl