-
1. Data: 2004-04-14 07:53:38
Temat: [Lukas] reklamacja
Od: "galek" <a...@i...net.pl>
wielce zdziwilem sie kiedy otrzymalem przesylke od Lukasa zawierajaca komplet
do kawy taki jak kiedys dawali za lokaty na 6mcy z listem przepraszajacym za
omylkowe pobranie prowizji za Euronet [eKonto PRO] i obiecali zwrocic co prawda
po pol roku ale gest sie liczy troche mnie rozesmial "drobny upominek" pewnie
czyszcza magazyny z zapasow ale to mile gdyz przesylka kosztowala ich pewnie
wiecej niz 4 pln, czy ktos mial juz podobny przypadek "drobnego upominku"?
galek
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
2. Data: 2004-04-14 08:42:56
Temat: Re: [Lukas] reklamacja
Od: "Harry Zimm" <n...@g...pl>
Użytkownik "galek" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
news:04041409533850@polnews.pl...
> wiecej niz 4 pln, czy ktos mial juz podobny przypadek "drobnego upominku"?
Ja dostałem za to, że ściągnęli mi bezprawnie 3.5zł za zmiane hasła.
Prezentem był elektroniczny notes CASIO...dawali chyba za jakąś lokatę;)
Miły gest z ich strony;)
Pozdrawiam HZ
-
3. Data: 2004-04-14 13:57:10
Temat: Re: [Lukas] reklamacja
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Wed, 14 Apr 2004 10:42:56 +0200, "Harry Zimm" <n...@g...pl>
wrote:
>Ja dostałem za to, że ściągnęli mi bezprawnie 3.5zł za zmiane hasła.
o, to paskudniki. Mi też uznali taka reklamację, ale bez upominku, a
...
>Prezentem był elektroniczny notes CASIO...dawali chyba za jakąś lokatę;)
... notes dostałem przy zakładaniu konta ze dwa i pół roku temu. Może
za lokaty też dawali, nie wiem.
Z tym, że ja rzeczywiście zmieniałem hasło w oddziale, bo nie wpadli
na to, żeby ich system nie przyjmował haseł, których nie potrafi
obsłużyć.
--
Jarek Andrzejewski
-
4. Data: 2004-04-14 14:32:02
Temat: Re: [Lukas] reklamacja
Od: "stefan" <b...@p...onet.pl>
> On Wed, 14 Apr 2004 10:42:56 +0200, "Harry Zimm" <n...@g...pl>
> wrote:
>
> Z tym, że ja rzeczywiście zmieniałem hasło w oddziale, bo nie wpadli
> na to, żeby ich system nie przyjmował haseł, których nie potrafi
> obsłużyć.
> Jarek Andrzejewski
te hasla w odzialach to straszny zly pomysl. Bo zeby jeszcze bardzioej skomplikowac
trzeba podac okreslone cyfry z ciągu hasla. np. 1,3,6. A to nie jest za proste,,
chyba ze ktos codziennie cwiczy:-)
Moim zdaniem powinna byc identyfikacja na podstawie jakiegos kodu + odczyt linii
papilarnych. Takie urzadzenie napewno kosztuje mniej niz ten ich ekspres do kawy.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2004-04-14 16:56:27
Temat: Re: [Lukas] reklamacja
Od: "m@rkop" <m...@m...pl>
Dnia 14-4-2004 o 15:57:10, *Jarek Andrzejewski* napisal(a):
> o, to paskudniki. Mi też uznali taka reklamację, ale bez upominku, a
Ja ostatnio złożyłem reklamację na pobraną prowizję za ve za
marzec-kwiecień, mimo iż w grudniu zastrzegłem kartę.
Ciekawe, czy dadzą upominek... ;)
> ... notes dostałem przy zakładaniu konta ze dwa i pół roku temu. Może
> za lokaty też dawali, nie wiem.
Dawali, sam skorzystałem :)
--
Pozdrawiam :)
m@rkop
-
6. Data: 2004-04-14 19:01:06
Temat: Re: [Lukas] reklamacja
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On 14 Apr 2004 16:32:02 +0200, "stefan"
<b...@p...onet.pl> wrote:
>> Z tym, że ja rzeczywiście zmieniałem hasło w oddziale, bo nie wpadli
>> na to, żeby ich system nie przyjmował haseł, których nie potrafi
>> obsłużyć.
mi nie chodziło o hasło w oddziale ale na WWW. Pisałem o tym w grupie.
>Moim zdaniem powinna byc identyfikacja na podstawie jakiegos kodu +
>odczyt linii papilarnych. Takie urzadzenie napewno kosztuje mniej niz
>ten ich ekspres do kawy.
tak. Już ok. 1000 zł
--
Jarek Andrzejewski