  • 11. Data: 2004-11-21 22:00:20
    Temat: Re: Lukas stabilna ochrona
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Van Gogush <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Zartujesz prawda ? za chwile sie zleca nastepni i nie bedziemy mogli
    > czytac groopy posrod tysiecy ofert.
    > Swoja droga to VW tez chyba ma 6%

    No ale czym sie rozni to, jak ja napisze, ze np. Nordea ma lepsze? ;) Tylko
    tym, ze ja tam, ani nigdzie indziej nie pracuje. Co nie znaczy, ze nie mam
    swoich przeciez osobistych wyborow czy sympatii. Zawsze mozesz dopisac
    wlasnie - ze w VW Banku direct tez maja podobne, ciekawe produkty. :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://www.PRnews.pl
    Najswiezsze informacje na temat banków i ich oferty!

  • 12. Data: 2004-11-24 21:01:20
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > No ale czym sie rozni to, jak ja napisze, ze np. Nordea ma lepsze? ;)

    No ale napisala ze *U MNIE* lepiej , jakos mnie to drazni , a moze
    przeczulony jestem :?

    VG

  • 13. Data: 2004-11-25 17:10:33
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Van Gogush <g...@p...onet.pl> wrote:
    > No ale napisala ze *U MNIE* lepiej , jakos mnie to drazni , a moze
    > przeczulony jestem :?

    No ale w tym konkretnym przypadku miala racje :)
    U nich jest lepiej. No nic na to nie poradzisz.
    A ze odbywa sie to uczciwie - to chyba lepiej niz gdyby ukrywac sie za
    parawanem bezstronnego obserwatora.

  • 14. Data: 2004-11-25 17:12:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A ze odbywa sie to uczciwie - to chyba lepiej niz gdyby ukrywac sie za
    > parawanem bezstronnego obserwatora.

    Popieram :-) Nie ma problemu jak przedstawiciel/lka banku (po napisaniu skąd
    jest) poleca jakiś swój produkt. To tylko dobrze świadczy o firmie którą
    reprezentuje.