-
1. Data: 2005-10-12 14:41:05
Temat: Lukas - system zmienil mi telekod
Od: "Anderson" <b...@c...pl>
jak w temacie - chcialem pododawac kilku nowych odbiorcow do konta - bo
oczywiscie w Lukasie nie ma funkcjonalnosci jak wszedzie w normalnych
bankach, ze moge sam sobie dopisac do kogo ma isc przelew
dzwonie na infolinie - podaje dane a tu ... dupa
telekod nie dziala - podaje prawidlowe cyferki a tu blad , blad , blad, ...
blokada miekka - znaczy jestem jakis zlodziej
dzwonie drugi raz bo miala dzidzia oddzwonic ale cos jej to dlugo schodzi
a mila pani glosem szczebiotki mowi, ze nic nie poradzi, tylko musze zapier
... do odzdzialu zmienic telekod
zajefajnie
a e-lukas mi jak nie dzialal tak nie dziala
-
2. Data: 2005-10-12 14:52:07
Temat: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
Od: "m@rio" <m...@w...pl>
>
> zajefajnie
> a e-lukas mi jak nie dzialal tak nie dziala
>
Tak więc pora zmienić bank :-)
-
3. Data: 2005-10-12 15:00:35
Temat: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
2005-10-12 16:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
Anderson, gdy pisał(a):
> jak w temacie - chcialem pododawac kilku nowych odbiorcow do konta - bo
> oczywiscie w Lukasie nie ma funkcjonalnosci jak wszedzie w normalnych
> bankach, ze moge sam sobie dopisac do kogo ma isc przelew
>
> dzwonie na infolinie - podaje dane a tu ... dupa
>
> telekod nie dziala - podaje prawidlowe cyferki a tu blad , blad , blad,
> ... blokada miekka - znaczy jestem jakis zlodziej
>
> dzwonie drugi raz bo miala dzidzia oddzwonic ale cos jej to dlugo schodzi
> a mila pani glosem szczebiotki mowi, ze nic nie poradzi, tylko musze
> zapier ... do odzdzialu zmienic telekod
>
> zajefajnie
> a e-lukas mi jak nie dzialal tak nie dziala
>
>
Coraz bardziej mi się ten Lukas podoba.
Widzę to tak: wszystko idzie do radykalnego zmniejszenia się ilości
klientów. Jeszcze parę dni takiej zabawy i każdy, kto tylko musi coś
pilnie załatwić, żwawo sobie konto gdzie indziej założy. Kiedy już
wszyscy tacy (oraz inni nerwowi, którym nic złego się nie dzieje, ale
poddadzą się owczemu pędowi) się z Lukasa wypiszą - wszystko przejdzie
jak ręką odjął. Słabo obciążony system zadziała jak burza, placówki się
wyludnią, a zagrożone redukcją panny w lukaslinii będą sie prześcigać w
uprzejmościach i kompetencji, na wyprzódki zgadując moje życzenia.
Na dodatek, bank zacznie znowu starać się o klientów, a to mu dobrze
zrobi na niskie opłaty i wysokie oprocentowanie. I będę wygrany. Mnie
się nie pali, to co muszę - zrobię z Multi, mogę sobie poczekać.
Ciekawe tylko ile czasu ja wytrzymam tę paradę niekompetencji...
Na razie proszę mnie nie budzić zbyt stanowczo...
--
**** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
**** ****
**** ...Too lazy to work ****
**** and too nervous to steal... ****
-
4. Data: 2005-10-12 15:22:58
Temat: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>
"Anderson" <b...@c...pl> wrote in
news:dij7bt$f62$1@atlantis.news.tpi.pl:
> telekod nie dziala - podaje prawidlowe cyferki a tu blad , blad , blad,
> ... blokada miekka - znaczy jestem jakis zlodziej
czyzbys nie otrzymal pisma pana prezesa MW w sprawie zmiany telekodow na
jeden przypisany do konkretnego numeru konta?
--
tenesu
-
5. Data: 2005-10-12 15:29:07
Temat: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
Od: "Anderson" <b...@c...pl>
Użytkownik "Maciek Uhlig" <m...@u...edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns96EDB0D327D71muhligusedupl@155.158.102.7...
> czyzbys nie otrzymal pisma pana prezesa MW w sprawie zmiany telekodow na
> jeden przypisany do konkretnego numeru konta?
pierwsze slysze - doszlo pismo o zmianie numeracji konta ale o zmianie
telekodu ?
To chyba JA decyduje o wszelkich zmianach kodow na wlasnym koncie a nie
prezes ?
-
6. Data: 2005-10-12 16:06:33
Temat: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
Od: tenesu <t...@n...net>
"Anderson" <b...@c...pl> wrote in news:dijaff$rnl$1
@atlantis.news.tpi.pl:
> pierwsze slysze - doszlo pismo o zmianie numeracji konta ale o zmianie
> telekodu ?
z w/w pisma (przyszlo gdzies na przelomie wrzesnia i pazdziernika, na pismie
brak daty, czego nie toleruje):
"... klienci korzystajacy z obslugi przez telefon od dnia wdrozenia [nowego
systemu] beda poslugiwac sie wylacznie jednym telekodem, niezaleznie od
ilosci posiadanych kont z dostepem do lukaslinii.
proponujemy, aby od 10 pazdziernika ... poslugiwal sie pan zawsze telekodem,
ktory nadal pan sobie dla konta o skroconym numerze ....
jesli natomiast chcialby pan poslugiwac sie innym telekodem, prosimy o
kontakt z lukaslinia do 6 pazdziernika ... w celu wygenerowania nowego
telekodu, jednolitego dla wszystkich kont..."
na koncu pan prezes przeprasza za utrudnienia i niedogodnosci, i powaza.
--
Maciek
-
7. Data: 2005-10-12 17:14:37
Temat: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
Od: Paweł <p...@o...pl>
Dnia Wed, 12 Oct 2005 16:41:05 +0200, Anderson napisał(a):
> jak w temacie - chcialem pododawac kilku nowych odbiorcow do konta - bo
> oczywiscie w Lukasie nie ma funkcjonalnosci jak wszedzie w normalnych
> bankach, ze moge sam sobie dopisac do kogo ma isc przelew
>
> dzwonie na infolinie - podaje dane a tu ... dupa
>
> telekod nie dziala - podaje prawidlowe cyferki a tu blad , blad , blad, ...
> blokada miekka - znaczy jestem jakis zlodziej
>
> dzwonie drugi raz bo miala dzidzia oddzwonic ale cos jej to dlugo schodzi
> a mila pani glosem szczebiotki mowi, ze nic nie poradzi, tylko musze zapier
> ... do odzdzialu zmienic telekod
>
> zajefajnie
> a e-lukas mi jak nie dzialal tak nie dziala
Zmiana baku mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad wyjebaniem szyby
w oddziale.
-
8. Data: 2005-10-12 18:25:58
Temat: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>
Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1fq0qisc374ue.dlg@www.okozaoko.pl...
| Dnia Wed, 12 Oct 2005 16:41:05 +0200, Anderson napisał(a):
|
| Zmiana baku mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad wyjebaniem szyby
| w oddziale.
Nie rób tego - podniosą opłaty i prowizje!
--
Jaca
-
9. Data: 2005-10-12 21:00:57
Temat: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
Od: "janke" <j...@p...onet.pl>
> Zmiana baku mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad wyjebaniem szyby
> w oddziale.
qrwa, wyplułem sobie kolacje na monitor....
;)))
BTW telekodów, kodów, pinów i pierdół podbnych:
pierwsze logowanie w oddziale po zmianie systemu - wymagają całego kodu
sześciocyfrowego, a nie jak dotąd wybrabych trzech znaków
nie uczy się jednak system nowego klienta, bo wprowadza się raz, bez
potwierdzenia, ale i ma miejsce autoryzacja - pojawia się sakramentalne "OK"
czyli ni to uczy się, ni to weryfikuje, coś pomiędzy
(pomijam oczywiście przydatność dotychczasową tego zabezpieczenia - jeśli
nie pamiętasz, to z przyjemnością zaproszą cię, byś skomponował sobie nowe
zabezpieczenie)
janke
-
10. Data: 2005-10-13 04:52:55
Temat: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
Od: Paweł <p...@o...pl>
Dnia Wed, 12 Oct 2005 23:00:57 +0200, janke napisał(a):
>> Zmiana baku mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad wyjebaniem szyby
>> w oddziale.
>
> qrwa, wyplułem sobie kolacje na monitor....
> ;)))
>
> BTW telekodów, kodów, pinów i pierdół podbnych:
>
> pierwsze logowanie w oddziale po zmianie systemu - wymagają całego kodu
> sześciocyfrowego, a nie jak dotąd wybrabych trzech znaków
> nie uczy się jednak system nowego klienta, bo wprowadza się raz, bez
> potwierdzenia, ale i ma miejsce autoryzacja - pojawia się sakramentalne "OK"
> czyli ni to uczy się, ni to weryfikuje, coś pomiędzy
>
> (pomijam oczywiście przydatność dotychczasową tego zabezpieczenia - jeśli
> nie pamiętasz, to z przyjemnością zaproszą cię, byś skomponował sobie nowe
> zabezpieczenie)
>
> janke
1.Naprawdę jestem wkurwiony, bo po zmianie systemu mój token nie był
przypisany do konta, tak więc za każdym razem błędnie się logowałem i
nałożyli mi blokadę twardą (nie z mojej winy). Zaoferowali że mi ją zdejmą
za 3 zł.
2.W oddziale udają że nic się nie stało, i nie dość że tracę swój czas na
jeżdżenie tam to jeszcze pobierają prowizje jakby nigdy nic
3.Panienka na infolinii (czekałem chyba godzinę jak nie 2) przekonuje mnie
że tak to miało być i że to nie prawda że miałobyć gotowe na poniedziałek i
że wszystko jest ok i że to klienci są odpowiedzialny za przeciążenie
systemu.
Myślałem że jakby wybić szybę, może wtedy dotarłoby do nich że skoro nie
mogą popracować nad systemem komputerowym, to może chociaż customer service
by dostosowali.