  • 1. Data: 2011-07-15 16:37:16
    Temat: Lukas wie o mie dużo...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    W skrzynce pocztowej list:
    "[...] Czas zrealizować swoje plany!
    Z pewnością pomoże w tym oferta kredytu gotówkowego.
    Proponujemy panu kredyt w wysokości 4800 zł.

    Wyskość maksymalnej kwoty kredytu wyliczona została na podstawie
    ostatnich informacji o dochodach i może ulec zmianie po zbadaniu
    zdolności kredytowej."

    Dalej, że spłata wygodna itd. Zapraszają do jednej z placówek
    bankowych z zaświadczeniem z zakładu pracy lub wyciągiem z konta
    z ostatnich 3 miesięcy. Czym przyznają się, że wyżej pisali
    bzdury i nie mają pojęcia o tym, czy pracuję na etacie czy nie
    i jakie mam dochody.
    Nie informowałem banku o tym, czy pracuję, tym bardziej ile
    mogę zarabiać. Przez konto przewijały się nieregularnie drobne
    kwoty, nigdy nie wpływała zapłata. Po tym jak bank dołączył
    do innych w stadardzie przetwarzania danych transakcyjnych
    przestałem z niego korzystać.

    Pytania:
    Głupi żart czy jednak coś wiedzą, a jeżeli tak to skąd? Ciekawe
    czy by powiedzieli...
    Ile trzeba mieć wg nich dochodu żeby zaoferowali 4800 kredytu?

    Arek

  • 2. Data: 2011-07-15 18:32:39
    Temat: Re: Lukas wie o mie dużo...
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Głupi żart czy jednak coś wiedzą, a jeżeli tak to skąd?

    bik

  • 3. Data: 2011-07-15 18:44:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-15 20:32, brum pisze:

    > bik

    Musieliby znać pesel.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-07-15 18:50:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> writes:

    > Ile trzeba mieć wg nich dochodu żeby zaoferowali 4800 kredytu?

    Pewnie ze 400 zl miesiecznie :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2011-07-16 17:11:01
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Musieliby znać pesel.

    Zdolność logicznego myślenia u kobiet mnie zadziwia coraz bardziej

    Hint: "Przez konto przewijały się nieregularnie drobne
    kwoty, nigdy nie wpływała zapłata."

    Mam tłumaczyć dalej?

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2011-07-17 16:28:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-07-16 19:11, Irokez pisze:
> [...]
    >
    > Zdolność logicznego myślenia u kobiet mnie zadziwia coraz bardziej
    >
    > Hint: "Przez konto przewijały się nieregularnie drobne

    Nie masz inny kont, kredytów limitów w koncie ?
    Citi kiedys w ciagu 7 dni od sprawdzenie przez konkurencje zdolnosci
    chcialo zaoferowac lepszy produkt

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów

  • 7. Data: 2011-07-18 18:10:48
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Jan Strybyszewski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    Naprawdę drobne - do kikadziesiąt zł. Czasem robiłem przelew na kilkaset.

    >Nie masz inny kont, kredytów limitów w koncie ?

    W życiu nie brałem kredytu, nawet się (oficjalnie) nie pytałem.
    Ostatnia kredytówka zamknięta ze 4 lata temu - b. rzadko używana, spłacana
    bez opóźnień.
    W Lukasie tylko to konto, podobnie jak w innych bez przyznanych limitów (albo
    o tym nie wiem...).
    Podejrzewam, że wysyłają raczej w ciemno. Podobnie jak kiedyś Getin.
    Co najwyżej zerowa aktywność kazała im wysondować klienta.

    Ostatnio wyjątkowo udało się dodzwonić konsultantowi z Orange na pre-paid
    (nie rejestrowany), ładowany raz na rok, włączany kilka razy. Jako "klientowi,
    który często doładowuje" zaproponował abonament. Wytłumaczyłem gościowi,
    że albo sobie żartuje albo go szefowstwo w maliny wpuszcza, bo wystarczy
    zajrzeć do historii konta, żeby od takich bzdur rozmowy nie zaczynać.

    Arek