  • 1. Data: 2006-03-25 22:40:19
    Temat: Lukas zmiana eKonto -> ekonto PRO
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Czy w Lukasie mozna zalozyc ekonto (zwykle) i potem zmienic na ekonto pro
    bez problemow, zachowujac numer konta itp.?
    Chodzi mi o unikniecie oplaty za prowadzenie ekonta pro gdy nie ma na nim 5K
    PLN.
    Tak by sobie spokojnie otworzyc konto, przelac pieniadze z likwidowanego
    konta i dopiero wtedy zmienic na ekonto pro?
    Zalozmy, ze mam ekonto (zwykle) i na lokacie 5K od poczatku miesiaca,
    pod koniec miesiaca zamieniam na ekonto pro. Czy wedlug Lukasa byl
    sredni osad 5K czy nie bylo? No bo niby 5K bylo, ale to jeszcze nie bylo
    konto PRO.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-03-25 23:08:30
    Temat: Re: Lukas zmiana eKonto -> ekonto PRO
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ocm> napisał w wiadomości

> [...]
    | pod koniec miesiaca zamieniam na ekonto pro. Czy wedlug Lukasa byl
    | sredni osad 5K czy nie bylo? No bo niby 5K bylo, ale to jeszcze nie bylo

    Witam,

    W lukasie te 5k musza byc caly czas na koncie i to chyba nie jako lotaka
    tylko na zwyklym 3%. Dodatkowo musza one byc przez conajmniej 3 miesiace aby
    wprowadzona zostala specjala oplata ( czyli jej brak ). Chyba nic nie
    pokrecilem ale wszytsko jest w regulaminie.

  • 3. Data: 2006-03-26 05:55:37
    Od: MXD <d...@p...on.pl>

    Dnia Sun, 26 Mar 2006 00:08:30 +0100, XYZ <x...@x...wp.pl> napisał:

    > W lukasie te 5k musza byc caly czas na koncie i to chyba nie jako lotaka

    A wystarczy spojrzeć do TOiP, żeby wiedzieć, że chyba nie "chyba nie":

    "jeżeli średnie saldo miesięczne na LUKAS e-Konto PRO (rachunek bieżący
    + lokaty) wynosi
    co najmniej 5.000 zł opłata za prowadzenie konta jest odpowiednio obniżona
    do 0 zł lub 1 zł."

    --
    MXD

  • 4. Data: 2006-03-26 05:59:01
    Od: MXD <d...@p...on.pl>

    Dnia Sat, 25 Mar 2006 23:40:19 +0100, Marcin <n...@n...ocm> napisał:

    > Czy w Lukasie mozna zalozyc ekonto (zwykle) i potem zmienic na ekonto
    > pro
    > bez problemow, zachowujac numer konta itp.?

    Oczywiście, zmiana pakietu nie pociąga za sobą nic poza... zmianą pakietu.
    :)

    > Chodzi mi o unikniecie oplaty za prowadzenie ekonta pro gdy nie ma na
    > nim 5K PLN.

    Ale żeby konto było całkowicie darmowe musi być spełniony jeszcze drugi
    warunek: średnie miesięczne wpływy co najmniej 2000 PLN. A jeżeli wydano
    token, dodatkowo trzeba z niego korzystać. :)

    > Czy wedlug Lukasa byl
    > sredni osad 5K czy nie bylo? No bo niby 5K bylo, ale to jeszcze nie bylo
    > konto PRO.

    Czy to było Pro czy cokolwiek innego nie ma znaczenia. Bardziej fakt, że
    średnia z 3 miesięcy Ci nie wyjdzie...

    --
    MXD

  • 5. Data: 2006-03-26 07:58:29
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Przerabialem to niedawno...
    Zmiana z e-konto na e-konto pro.
    Średnie saldo musialo byc z 3 ostatnich miesiecy po 5kPLN. Wtedy
    oplata za prowadzenie PRO nie byla porbrana.
    Moze byc lokata, obojetnie gdzie te pieniadze, aby w ramach tego konta
    (moze byc oszczednosciowe).
    Jesli chcesz zupelnie darmowe to dodatkowo musi na to konto wplywac co
    miesiac 2kPLN, jesli nie to prowadzenie kosztuje 1zl-ale mysle ze ta
    oplata to przezycia :)

  • 6. Data: 2006-03-27 08:36:59
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    > Przerabialem to niedawno...
    > Zmiana z e-konto na e-konto pro.
    > Średnie saldo musialo byc z 3 ostatnich miesiecy po 5kPLN. Wtedy
    > oplata za prowadzenie PRO nie byla porbrana.

    Czy musi byc koniecznie srednia z 3 miesiecy?
    Jesli lezy tam 20tys przez miesiac skasuja mnie?

    Fajas

  • 7. Data: 2006-03-27 15:07:43
    Temat: Re: Re: Lukas zmiana eKonto -> ekonto PRO
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Czy musi byc koniecznie srednia z 3 miesiecy?
    >Jesli lezy tam 20tys przez miesiac skasuja mnie?

    e to chyba wtedy nieeee :) liczy sie saldo kazdego dnia z ost. 3
    miesiecy... czy jakos tak