  • 21. Data: 2011-08-15 19:40:20
    Temat: Re: Lukas - zmiana na - Crédit Agricole
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-08-15 14:08, Szymon wrote:
    > I będzie to bardzo trudne. O ile nazwa "Lukas Bank" jest neutralna, o
    > tyle "Credit" w nazwie będzie wielu ludziom działał na nerwy, w
    > szczególności tym, którzy się nacięli chociażby na prowizjach od
    > kredytów, galopującym franku itd. Znam co najmniej kilka osób, które na
    > hasło "kredyt" dostają białej gorączki lub przerywają połączenie, gdy
    > doradcy z banków dzwonią do nich z super-ofertą.

    No coz :) T-mobile, Orange, Fortis a teraz BNP Paribas...
    Jest ąchą, był żant, jest kerfur, klientom przyjdzie tez przezyc
    kretyowy rolniczy bank ;) A z innej beczki - Raiffeisen - to tez
    latwizna przeciez nie jest.

    A co do wydatkow - reklamy zagranicze sobie "spolonizuja" ;))
    Jesli chca celowac w zupelnie inny segment klientow, to nic im reklamy
    nie dadza. Ci co chca kredyt - to czy do Lukasa, czy do CA i tak pojda -
    wiec zadna strata ;)
    A pamietajmy - rekomendacja T zabija kredyty w 10 minut (60 sekund, bo
    decyzja jest via komputer podejmowana). Taki consumer finance musi
    zmienic strategie. Zobacz na Sandtandera, GE Money, nawet eurobank. To
    wszystko konsekwencja zmian na rynku. Teraz pora na Lukasa.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 22. Data: 2011-08-15 21:52:24
    Temat: Re: Lukas - zmiana na - Credit Agricole
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@N...gazeta.pl> j2bl4b$diu$...@i...gazeta.pl

    > http://www.credit-agricole.pl/przedsiebiorstwa/infor
    macje-ogolne/grupa-ca-w-polsce/jednostki-grupy-credi
    t-agricole-w-polsce

    Sporo tej Agrikoli w Polsce... [agrokultury? czy agroturystyki? -- właśnie
    wakacje rozpoczęły się!! prawdziwe lato!!! upały!!! piękny zapach wody,
    trawy, lasu, wysuszonej ziemi... wole mieć kłopoty okołoalergiczne niż
    okołogręgosłupowe]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2011-08-16 07:02:42
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2011-08-15 19:04, Borys Pogoreło pisze:
    > Tyle, że ten problem ma już Kredyt Bank ;)

    I jak widać ledwo dyszy mimo "podobno" najlepiej oprocentowanego ROR-u w
    Europie.

  • 24. Data: 2011-08-16 07:43:09
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2011-08-15 21:40, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
    > No coz :) T-mobile, Orange, Fortis a teraz BNP Paribas...

    Brzmi dziwne, ale skojarzeń negatywnych brak.

    > Jest ąchą, był żant, jest kerfur, klientom przyjdzie tez przezyc
    > kretyowy rolniczy bank ;) A z innej beczki - Raiffeisen - to tez
    > latwizna przeciez nie jest.

    Żaden nie kojarzy się negatywnie. Pamiętasz, jak SKOK-i miały hasło "nie
    wińcie nas, nie jesteśmy bankami" czy jakoś podobnie? Stefczyka całkiem
    prężnie działa.

    > A co do wydatkow - reklamy zagranicze sobie "spolonizuja" ;))

    Tyle, że w Lukasie swego czasu mnóstwo było emerytów. Podobnie jak w PKO
    Bank Polski. Nawet Inteligo brzmiało pozytywnie w przeciwieństwie do
    Bankgesellschaft Berlin AG. Powiedz emerytowi, że ma Niemcom oddać swoje
    oszczędności... Sądzę, że sukces Polbanku to też w dużej mierze dobór
    nazwy marki. Podobnie jak BZ WBK unika rozwijania pełnej nazwy ;-)

    > Jesli chca celowac w zupelnie inny segment klientow, to nic im reklamy
    > nie dadza. Ci co chca kredyt - to czy do Lukasa, czy do CA i tak pojda -
    > wiec zadna strata ;)

    Dziś zaufanie do banków jest bardzo niskie. To nie do końca jest tak, że
    człowiek biorący - być może swój pierwszy - kredyt na okres dłuższy niż
    chodzi po Ziemi weźmie sobie pierwszy lepszy bank. Jak inaczej tłumaczyć
    potęgę PKO BP? Do dziś większość starszych ludzi za synonimy uważa słowa
    bank/PKO czy lokaty/książeczka oszczędnościowa.

> [...]
    > zmienic strategie. Zobacz na Sandtandera, GE Money, nawet eurobank. To
    > wszystko konsekwencja zmian na rynku. Teraz pora na Lukasa.

    Dziś zadłużony kredytobiorca, za jakiś czas może mieć sporo do
    ulokowania. Jednak jeśli przewiózł się na kredycie - nie wrzuci do
    instytucji, która z kredytem będzie się kojarzyć... a trudno się
    przewieźć na kredycie? Wspominałem o hipotecznych, kryzysie, za który w
    dużej mierze obwinia się banki. Ale zobacz na RRSO maczkiem, gdy reklama
    % kredytu bije po oczach - też łatwo można nabrać przekonania, że
    zostało się oszukanym. Znam też osoby, które kupiły auto z salonu na
    kredyt lub komputer, a po 2-3 latach uważały, że zostały oszukane, bo
    nie dość, że zapłaciły znacznie więcej niż wynosiła cena to jeszcze w
    ciągu 2-3 lat te rzecz potraciły na wartości. Ty jesteś świadom, mówisz
    o rekomendacjach, a ja sądzę, że 99% ludzi nie ma o tym pojęcia. Dlatego
    pewnie przy TFI (choć nie tylko) ileś tam razy trzeba potwierdzić czy
    jesteś pewien/świadom itd.

  • 25. Data: 2011-08-17 21:50:44
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-08-13 09:17, Ryszard pisze:

    > Od wrzesnia zamiast LUKAS bedzie Crédit Agricole.
    > Co o tym sadzicie?

    Cieszymy się. W każdej placówce będzie telewizor :D
    "Do czego służą ekrany, które pojawiły się w przebudowywanych placówkach?"
    http://www.credit-agricole.pl/zmiana/pytania-i-odpow
    iedzi

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 26. Data: 2011-08-17 22:02:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Aicha" j2hd3i$1c0$...@n...onet.pl

    > Cieszymy się. W każdej placówce będzie telewizor :D

    Dadzą potrzymać pilota? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2011-08-18 15:15:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-18 00:02, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:

    > "Aicha" j2hd3i$1c0$...@n...onet.pl

    > Dadzą potrzymać pilota? :)

    Jak zapłacisz ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 28. Data: 2011-08-18 23:16:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" j2jaa9$c44$...@n...news.atman.pl

    > Jak zapłacisz ;)

    Codziennie płacę -- sam sobie. :)
    W niejednym sklepie mogę potrzymać bez płacenia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2011-08-19 15:42:20
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 15 Sie, 17:44, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > Lukas to neutralna nazwa? O boże, toż to po naszemu Łukasz, w domyśle
    > oczywiście święty, ewangelista. Prawie jak radio Maryja, albo rydzBank. Jak
    > usłyszysz z fracuska krędi' agrikąli', będziesz słuchał z otwartymi oczami i
    > kieszeniami.

    Ej.. przecież tego się nawet wymówić normalnie nie da. Na pewno nie
    będę chciał zostać klientem firmy o nazwie kłopotliwej do wymówienia.

  • 30. Data: 2011-08-19 17:53:48
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Ej.. przecież tego się nawet wymówić normalnie nie da. Na pewno nie
    > będę chciał zostać klientem firmy o nazwie kłopotliwej do wymówienia.

    z maili na ten temat:

    uprzejmie informujemy, iż LUKAS Bank należy do Crédit Agricole od 10 lat.
    Informacja taka była dostępna od dekady na naszej stronie internetowej i w
    różnych materiałach o banku, na przykład w raportach rocznych. Od blisko 2
    lat bank prezentował w materiałach marketingowych dwa logotypy - LUKAS Banku
    i Crédit Agricole.
    Jednocześnie dodajemy, że dotychczasowe umowy będą obowiązujące. Zmiana
    nazwy banku nie wiąże się z koniecznością podjęcia jakichkolwiek działań
    przez Klientów. Swoją moc zachowują wszystkie dotychczas zawarte z bankiem
    umowy. Nie ma potrzeby ich aneksowania. Podobnie - nie zmienią się numery
    rachunków bieżących, kart kredytowych ani dane identyfikacyjne pozostałych
    produktów. Wszystkie usługi zlecone bankowi do tej pory, np. zlecenia stałe,
    będą przez bank realizowane jak dotychczas.

    dziękujemy za przesłane uwagi. Jednocześnie dodajemy, że Crédit Agricole to
    jedna z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa działa w
    70 krajach świata, obsługuje 54 miliony klientów, ma 11.500 placówek i
    zatrudnia 160.000 pracowników. Zysk netto Grupy za 1 kwartał tego roku
    wyniósł 1,5 miliarda euro.

    uprzejmie informujemy, iż od dłuższego czasu informujemy Klientów o tym, że
    jesteśmy częścią międzynarodowej grupy finansowej Crédit Agricole,
    największego banku detalicznego w Europie.
    Oczywiście przygotowujemy wraz z wejściem nowej marki ciekawe propozycje
    produktowe. Ale to, na co chcielibyśmy zwrócić największą uwagę, to przede
    wszystkim zmiana podejścia do obsługi Klienta. Chcemy być synonimem
    wiarygodności, dostępności, profesjonalizmu i przyjazności. Klienci
    otrzymają lepszą, zindywidualizowaną obsługę, którą ułatwia nowy model
    placówki. Będą mieli dostęp do nowych innowacyjnych, ale prostych i
    zrozumiałych produktów, które będą odpowiadać na konkretne potrzeby.

    Pozdrawiam,
    Katarzyna Iwanina
    LUKAS Bank

    erator/