-
11. Data: 2005-06-09 10:13:30
Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o rad
Od: "lucasbank" <s...@l...pl>
juz my cie namierzymy, tymi monitami to cie wykonczymy. Poznasz co to
bank!!!!!!
podamy cie do rejestrów. Nigdzie nie dostaniesz kredytu,nigdy.
Użytkownik "veritas" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
news:30ca.00000398.42a811fe@newsgate.onet.pl...
> > Użytkownik "veritas" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> > news:30ca.00000299.42a77b4b@newsgate.onet.pl...
> > > Witam.
> > >
> > > Mam duży problem z ww bankiem i proszę o radę jak sobie z nim
poradzić.
> >
> > raczej z sobą...
>
> Na jakiej podstawie tak prawisz ???? Lepiej nie odpowiadaj.
>
> > masz pełne prawo nie interesować się swoimi finansami, rachunkami etc.
> > ale kto ci powiedział, że za darmo?
> >
> > > Moja prośba do Was jest następująca:
> > > Jak wybrnąć z tej zapętlającej się sytuacji kolejnych kar i monitów?
Do
> > kogo
> > > wysłać ewentualnie kolejne pismo ? Kurcze, dopóki zarabiali na
odsetkach z
> > > moich kredytów, byłem dobrym klientem, a teraz wzięli się za mnie jak
na
> > > ostatniego szmaciarza.
> >
> > Nie zachowuj się jak ostani szmaciarz
> > Zapłać wszystko a potem reklamuj.
> >
>
> Nie przeczytałeś chyba dokładnie tego co napisałem. Poza tym radzisz abym
> zapłacił wszystko. Jeśli zrobiłbym to, oni za Chiny ludowe nie oddali by
mi
> niesłusznie naliczonych kar.
>
> Tak na marginesie. Pracujesz w Lukas Banku czy masz tam kogoś bliskiego ??
>
> Podr.
> veritas
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
12. Data: 2005-06-09 10:32:14
Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
Użytkownik "veritas" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
news:30ca.00000398.42a811fe@newsgate.onet.pl...
> > Użytkownik "veritas" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> > news:30ca.00000299.42a77b4b@newsgate.onet.pl...
> > > Witam.
> > >
> > > Mam duży problem z ww bankiem i proszę o radę jak sobie z nim
poradzić.
> >
> > raczej z sobą...
>
> Na jakiej podstawie tak prawisz ???? Lepiej nie odpowiadaj.
Nie tobie decydowac, czy ja mam odpowiadac
To jest usenet...
> > masz pełne prawo nie interesować się swoimi finansami, rachunkami etc.
> > ale kto ci powiedział, że za darmo?
> > Nie zachowuj się jak ostani szmaciarz
> > Zapłać wszystko a potem reklamuj.
> Nie przeczytałeś chyba dokładnie tego co napisałem. Poza tym radzisz abym
> zapłacił wszystko. Jeśli zrobiłbym to, oni za Chiny ludowe nie oddali by
mi
> niesłusznie naliczonych kar.
Przeczytalem dokladnie.
Moze niedokladnie opisales...;-)
Ja ci radze - ty rob jak chcesz
Sa tacy co sie ucza na cudzych bledach, inni ucza sie na swoich, jeszcze
inni nie ucza sie wcale - oni wiedza. Najlepsi moga nawet odebrac Nagrode
Darwina.
:-)
> Tak na marginesie. Pracujesz w Lukas Banku czy masz tam kogoś bliskiego ??
Argumentow zabraklo? ;-)
--
Pozdrowienia
---
Slawek Kos --> s...@p...com
-
13. Data: 2005-06-09 10:41:07
Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):
>
> Sa tacy co sie ucza na cudzych bledach, inni ucza sie na swoich, jeszcze
> inni nie ucza sie wcale - oni wiedza. Najlepsi moga nawet odebrac Nagrode
> Darwina.
> :-)
>
Z przyczyn obiektywnych, chyba co najwyżej spadkobiercy mogą odebrać tą
nagrodę :^)
Tomek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
14. Data: 2005-06-09 10:51:04
Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
9 Jun 2005 11:50:19 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
"varitas" <v...@a...pl> napisał(-a):
> Pierwsze zostało wysłane zwykłym listem, jednak na poprawny co do adresu i
> osoby adres. Drugie już zostawiłem w jednym z oddziałów LB i kazałem sobie
> podbić stęplem dziennym.
> Tyle że odpowiedziała mi jakaś totalna miernota, jakaś zwykła konsultantka a
> nie kierownik czy dyrektor. Chodzi o to, że pracownicy różnych instytucji,
To złóż skargę na konsultantkę za brak kompetencji. Dokładnie tak napisz w
odwołaniu, to działa nieco lepiej niż zwykła reklamacja :)
-
15. Data: 2005-06-09 10:54:07
Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d896c3$q2u$1@inews.gazeta.pl...
> Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):
> >
> > Sa tacy co sie ucza na cudzych bledach, inni ucza sie na swoich, jeszcze
> > inni nie ucza sie wcale - oni wiedza. Najlepsi moga nawet odebrac
Nagrode
> > Darwina.
> > :-)
powinno być "najtwardsi" zamiast "najlepsi"
;-)
> Z przyczyn obiektywnych, chyba co najwyżej spadkobiercy mogą odebrać tą
> nagrodę :^)
Czy tylko ja mam Deja Vu, czy jednak było w tej grupie wyjaśniane dlaczego
się mylisz?
Ale w sumie chodziło mi o wariant w którym masz rację
ale zakręciłem...:-)
--
Pozdrowienia
---
Slawek Kos --> s...@p...com
-
16. Data: 2005-06-09 16:46:53
Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
On Thu, 09 Jun 2005 12:08:42 +0200, Kamil Jońca
<k...@p...onet.pl> wrote:
>Żadnej korespondencji do instytucji nie powinno się wysyłać zwykłym,
>tylko poleconym. I jeszcze, ze względu na ograniczoną odpowiedzialnośc
>poczty, przydałoby się ZPO.
ja ZPO wysylam ze wzgledu na ograniczona odpowiedzialnosc instytucji,
do ktorych wysylam :) (nie dostalismy zadnego listu i co nam pan
zrobisz)
G.
-
17. Data: 2005-06-09 21:14:24
Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o rad
Od: "Tomek K." <a...@w...pp>
> W b.dużym skrócie wygląda to tak.
>
Tak powinno być w każdym banku ;)
-
18. Data: 2005-06-10 07:33:44
Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Piotr Gralak wrote:
[...]
> ja ZPO wysylam ze wzgledu na ograniczona odpowiedzialnosc instytucji,
> do ktorych wysylam :) (nie dostalismy zadnego listu i co nam pan
> zrobisz)
Ale wtedy reklamacja polecongego wystarczy. (Z ciekawości: co to za
instytucjie?)
KJ
-
19. Data: 2005-06-10 07:50:07
Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o rad
Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 9 Jun 2005 09:50:27 +0200, Marcin Jackowski napisał(a):
> najpierw zaplacic za monit, a dopiero potem go reklamowac
Sorry, to ja niedoczytałem. Nie wiem tylko czemu Cancel nie doszedł
:-(
--
Pozdrowienia śle nie kto inny jak
P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair
[ N O W P L A Y I N G ]
>> Gorillaz - El Manana - Demon Days <<
-
20. Data: 2005-06-10 18:34:10
Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
Od: " " <n...@g...pl>
veritas <v...@a...pl> napisał(a):
> Witam.
>
> Mam duży problem z ww bankiem i proszę o radę jak sobie z nim poradzić.
>
> W b.dużym skrócie wygląda to tak.
>
> Mam styczność z LB od kilku lat, a rachunek e-konto pro mam od 2 lat.
Wziąłem
> u nich kilka kredytów konsupcujnych, które spłacałem terminowo (ok. 4 tyś
zł).
> Do tego 4 tyś. kredyt w rach.bieżącym (przez 2 lata) i od ponad 1,5 roku
karta
> kredytowa (1,6 tyś). Do tej pory byłem zadowolony z obsługi i td.
>
> W marcu br spłaciłem w całości kredyt w rach.bież i likwidując rachunek
karty
> kredytowej, wpłaciłem na jej rachunek całe zadłużenie. Konsultantka
> poinformowała mnie, że mogą ewentualnie zostać naliczone jakieś odsetki od
> wcześniejszego zadłużenia na kk, ale jeśli takowe powstaną, bank
poinformuje
> mnie o tym, jak to zwykle bywa, wyciągiem. Że nie mam się czym martwić. I
tu
> jest początek moich z nimi kłopotów.
>
> Faktycznie, po miesiącu od likwidacji r-ku kk, dostałem informację o
> naliczonych odsetkach, ale nie wyciągiem, tylko od razu monitem (za który
bank
> naliczył mi, moim zdaniem niesłusznie 15 zł). Wszedłem na swój rachunek i
od
> razu przelałem te 22,06 zł na r-k kk i jednocześnie wysłałem do Lukasa
pismo
> reklamacyjne (w sprawie 15 zł). Bo moim zdaniem w psim obowiązku banku
było
> powiadomienie mnie wyciągiem,że są jakieś odsetki do uregulowania, a nie
od
> razu w formie monitu; a skoro to ja zlikwidowałem r-k kk, to przestał mnie
> obchodzić jego stan i nie miałem obowiązku sprawdzać codziennie jakie jest
> saldo.
>
> Pismo oczywiście nie doszło, a kochany Lukas, naliczył mi karę (40 zł) za
to że
>
> nie zapłaciłem 37,06 zł (formalni nazwali to za brak wpłaty minimalnej) w
> terminie i wysłał kolejny monit (za który oczywiście doliczyli 15 zł).
>
> Wysłałem kolejne pismo, które na szczęście dotarło, ale odpowiedź jakiejś
> miernoty, zwyczajnie mnie rozwaliła (nie uznali mojej reklamacji).
>
> Moja prośba do Was jest następująca:
> Jak wybrnąć z tej zapętlającej się sytuacji kolejnych kar i monitów? Do
kogo
> wysłać ewentualnie kolejne pismo ? Kurcze, dopóki zarabiali na odsetkach z
> moich kredytów, byłem dobrym klientem, a teraz wzięli się za mnie jak na
> ostatniego szmaciarza.
>
> Pozdrawiam.
> veritas
>
>
Lukas to skorwysyny jak wiekszosc bankow w polsce.
Na wszelki wypadek zanotuj, moze okaza sie te namiary dla Ciebie pomocne:
1) www.federacja-konsumentow.org.pl
2) p...@f...org.pl
3) W każdą trzecią środę miesiąca, od godziny 14.00 do 15.00 w biurze Rady
Krajowej FK w Warszawie pod numerem telefonu (0-22) 826-72-94 dyżuruje i
udziela porad prawnych z zakresu prawa bankowego
Arbiter Bankowy - Katarzyna Marczyńska.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/