  • 1. Data: 2002-10-14 22:34:37
    Temat: Lukasbank - jaki numer rachunku
    Od: a...@p...onet.pl

    Potrzebuje puscic przelew do lukasa, a mam tylko 16 cyfr nr rachunku.
    Zapewne brakuje mi liczby kontrolnej i nr rozliczeniowego, ale juz chyba
    spie bo nie moge ich nigdzie znalezc. Pomocy ;-)

    Mam wrazenie, ze trudno to znalezc na ich stronie. W mBanku i Inteligo
    wszedzie sa pelne 26 cyfrowe NRB, a tu kicha. PozdR.

  • 2. Data: 2002-10-15 05:55:23
    Temat: Re: Lukasbank - jaki numer rachunku
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > Potrzebuje puscic przelew do lukasa, a mam tylko 16 cyfr nr
    > rachunku. Zapewne brakuje mi liczby kontrolnej i nr
    > rozliczeniowego, ale juz chyba spie bo nie moge ich nigdzie
    > znalezc. Pomocy ;-)

    Z PKO bp. wysylalem na 16 cyfr (rozdzielone myslnikiem) i
    poszlo. Nie wiem jak z innych bankow.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 3. Data: 2002-10-15 06:33:18
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Mam wrazenie, ze trudno to znalezc na ich stronie. W mBanku i Inteligo
    > wszedzie sa pelne 26 cyfrowe NRB, a tu kicha. PozdR.

    spoko wysylam do LUKASA przelewy dochodza w 24 h.
    Zmienia numery kont w przyszlym roku.

  • 4. Data: 2002-10-15 07:11:50
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Mam wrazenie, ze trudno to znalezc na ich stronie. W mBanku i Inteligo
    > wszedzie sa pelne 26 cyfrowe NRB, a tu kicha. PozdR.

    Lukas jeszcze nic nie zrobił w kierunku zmiany numerów. Możesz spokojnie
    wpisać 16 cyfr z myślnikami. Dojdzie.

    --
    kriskel