  • 1. Data: 2009-05-15 14:25:00
    Temat: Lwow gospodarzem Euro w 2012? Jeszcze zobaczymy.
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zakapowalem rezunow po tym swinstwie jakie zrobili z pomnikiem
    Profesorow we Lwowie.
    Kopiujcie moj list i sie dopisujcie .Wystarczy wywalic moj podpis,
    wpisac siebie i wyslac
    do Michela Platini jak nizej. Kiedy na kompie sekretarki znajdzie sie
    pare tuzinow takich email
    to ktos zwroci uwage Szefa.na sprawe.

    fatso

    to: the President ,UEFA
    Geneve

    via email: i...@u...com

    Sir, I wish to report with great disquiet the incident which took
    place in the formerly polish city of Lwow/Lviv.
    Please view the following report in the chief polish daily
    yesterday, Gazeta Wyborcza(the Election Gazette):

    wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6607116,_Smi
    erc_Lachom____profanacja_pomnika_lwowskich_profesoro
    w.html
    <http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6607
    116,_Smierc_Lachom____profanacja_pomnika_lwowskich_p
    rofesorow.html>

    The monument erected was to the memory of some 40 or so polish
    university professors, arrested by the advancing
    german SS units in 1941, assisted in this crime by the ukrainian
    renegates who executed them. As it can be seen from
    the outrage just committed, the anti-polish feelings in that town
    run very strong today.
    I would advise you strongly to think twice before appointing that
    city as a host for the forthcoming UEFA Games of 2012.

    yours sincerely

    Chris R.
    private citizen--
    -----
    We are all in the gutter but some of us can see the stars.
    Oscar Wilde

  • 2. Data: 2009-05-15 14:40:46
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > wpisac siebie i wyslac
    > do Michela Platini jak nizej. Kiedy na kompie sekretarki znajdzie sie

    daj sobie na luz i tak ukraina nie zrobi wszystkiego do 2012 roku ale i
    polski rząd też nie zrobi wszystkiego bo kasy zabraknie :) ile można się
    zadłużać zresztą kto zadłużonemu po uszy bez perspektyw pożyczy cokolwiek

    co do profesorów a srał pies nierobów ponadawali sobie tytułów tylko po to
    żeby mieć alibii żeby nie pracować fizycznie jak są tacy światli niech się
    wyżywią buraki naukowcy swoim myśleniem niech tak myślą żeby im ziemniaki
    wyrosły krowy dawały mleko :)
    profesorowie to sługusy władzy lgną do władzy jak muchy do gówna tak więc
    srał ich pies dla mnie są zwykłymi nierobami

  • 3. Data: 2009-05-15 14:43:51
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Przestan.
    Chce Ci sie tak jatrzyc, podsyc ogien?
    Nie lepiej stanac troche wyzej ponad tym?

  • 4. Data: 2009-05-15 14:47:16
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    Możemy zaprotestować ale nie odbierajmy im tego, ja chętnie oddałbym im całe
    te mistrzostwa :-).

    kc

  • 5. Data: 2009-05-15 15:55:59
    Od: normund <n...@g...com>

    On 15 Maj, 16:25, fatso <f...@n...com> wrote:
    > Zakapowalem rezunow

    Tak ogolnie - jezeli nie bedzie EURO 2012 na Ukrainie, to nie bedzie
    tez w Polsce

  • 6. Data: 2009-05-15 19:14:02
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    olob kowalski wrote:

> [...]
    > profesorowie to sługusy władzy lgną do władzy jak muchy do gówna tak więc
    > srał ich pies dla mnie są zwykłymi nierobami

    a to Ty krowy pasiesz i kartofle sadzisz?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2009-05-17 10:30:57
    Od: AldikWr <b...@g...com>

> [...]
    > yesterday, Gazeta Wyborcza(the Election Gazette):
    >
    > wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6607116,_Smi
    116,_Smierc_Lachom...>

    -----
    > We are all in the gutter but some of us can see the stars.
    > Oscar Wilde

    W Polsce widziałem tysiące swastyk na murach i antysemickich napisów.
    Także nie tylko Ukrainie powinni odebrać te mistrzostwa. Prawdę mówiąc
    to w Polacy są bardziej nietolerancyjni i wrodzy wobec 'wszystkich
    innych' niż Ukraińcy. Także odpuść sobie.