  • 11. Data: 2009-09-21 14:56:20
    Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > To by bylo OK, spoleczenstwo nalezy edukowac! :) Ale jak juz, to nie
    > nalezy wciskac glupot, bo rezultat bedzie odwrotny od zamierzonego -
    > potem ludziom sie miesza i nagle wszystkie karty platnicze sa
    > "kredytowe", albo mozna nimi placic w internecie "dzieki temu ze sa
    > embosowane", albo nie mozna bo sa plaskie. :)

    Po uwadze - poprawilem - wypuklosc oczywiscie ma swoje zalety rowniez
    poza internetem. (na prnewsie, na bankierze zgloszone).

  • 12. Data: 2009-09-21 15:23:31
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    Bo jaki to atut karty kredytowej, ze mozna nia zaplacic w necie? A ile
    jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

    przykload pierwszy z brzegu - wszystkie karty kredytowe eurobanku (te które
    nie sa gold - bo goldami można

  • 13. Data: 2009-09-21 15:31:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-21, BK <b...@g...com> wrote:

    [...]

    > Bo jaki to atut karty kredytowej, ze mozna nia zaplacic w necie? A ile
    > jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

    Parę by się znalazło. Strzelę, że pomarańczowa ING Ci nie pozwoli.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2009-09-21 15:40:49
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Wrz, 10:56, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    > Po uwadze - poprawilem - wypuklosc oczywiscie ma swoje zalety rowniez
    > poza internetem. (na prnewsie, na bankierze zgloszone).

    Yay! No zupelnie jak w Ameryce! ;) Pisze "Do Redaktora" i redakcja
    poprawia i odpowiada!
    Dziekuje -- w imieniu Edukowanego Spoleczenstwa. :)

  • 15. Data: 2009-09-21 16:53:01
    Od: BK <b...@g...com>

    On 21 Wrz, 17:31, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2009-09-21, BK <b...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Parę by się znalazło. Strzelę, że pomarańczowa ING Ci nie pozwoli.
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    Wiem, ze pare jest. Ale ogolnie jest to stadard - wiec jaki z tego
    atut? :)

  • 16. Data: 2009-09-21 16:57:34
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Sep 21, 6:53 pm, BK <b...@g...com> wrote:

    > Wiem, ze pare jest. Ale ogolnie jest to stadard - wiec jaki z tego
    > atut? :)

    No chodzi o to, że karta jest darmowa i nie ma takiej innej na rynku,
    więc można w sumie tak mówić, że to jest jej zaleta, bo inne płatne
    tak dobrze nie mają ;)

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2009-09-21 18:23:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    m.googlegroups.com

    > Yay! No zupelnie jak w Ameryce! ;) Pisze "Do Redaktora" i redakcja
    > poprawia i odpowiada!

    To Ameryka zaczerpnęła te standardy z Europy :) - dobra, dobra już nic nie
    piszę ;)

    > Dziekuje -- w imieniu Edukowanego Spoleczenstwa. :)

    Kulturka pełną gębą! :)

    PS.
    A tak na marginesie + dla bankier.pl i Pana Redaktora za podejście do tematu
    błędów jakie wkradły się do omawianego tekstu.

  • 18. Data: 2009-09-21 19:23:34
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    jk pisze:

    > Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu zadań
    > po Polsku nie potrafią

    jeszcze więcej jest tych, którzy czytać nie umieją..

  • 19. Data: 2009-09-21 20:01:35
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "jk" <j...@w...pp> napisał w wiadomości

    > Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu
    > zadań po Polsku nie potrafią

    Jak ma być po polsku to raczej DWÓCH a nie DWU.

  • 20. Data: 2009-09-21 20:09:45
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=7549