  • 11. Data: 2009-07-14 12:53:15
    Temat: Re: MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    witam,
    a ja z innej beczki, mam KK w mBanku gdzie pierwszy, niepelny okres
    rozliczeniowy to 16-20.10.2008 (date zamkniecia cyklu mam na 20-tego) a karta
    wazna jest do
    31-10-2011
    moje pytanie jest trywialne:
    - do kiedy (niech bedzie wlacznie) musze zrezygnowac z tej karty aby uniknac
    oplaty rocznej za nastepny rok?
    a) czy 60 dni wczesniej?
    b) czy 30 dni wczesniej?
    wczesniej od czego? 20.10.2009 (20 - bo to data zamkniecia cyklu?) a moze rok
    uplynie 16.10.2009 (data aktywacji karty) a moze 31.10?

    prosze o odpowiedz w postaci 8 cyfr i dwoch kropek np:

    14.08.2009

    pozdrawiam,
    michal

  • 12. Data: 2009-07-14 14:58:31
    Od: pwz <g...@d...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Konto MOBILE 50 MIN
    (...)

    OK, czy jest gdzieś łopatologiczna "instrukcja obsługi" tej nowej
    usługi? Pytam, ponieważ nie chce mi się przedzierać przez kolejne
    regulaminy (np. tu: http://tinyurl.com/myhzd2 - jest ich z 10 i nie
    wiem, który stosuje się do mnie), szukanie "haczyków" i innych gwiazdek
    itp... A wiedząc, że nie ma niczego za darmo, spodziewam się, że kiedy
    już to aktywuję, to np. będę musiał płacić np. abonament czy inną tego
    typu opłatę itd.
    Jednym słowem: czy gdzieś jest opis "za" i "przeciw" korzystaniu z tych
    "darmowych" minut?
    pwz

  • 13. Data: 2009-07-14 15:55:41
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "pwz" <g...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Jednym słowem: czy gdzieś jest opis "za" i "przeciw" korzystaniu z tych
    > "darmowych" minut?

    A co to jest za filozofia? Musisz mieć telefon w mBank mobile. Musisz numer
    telefonu sprząc z kontem. Za korzystanie z usług dostaniesz minuty do
    wykorzystania. mBank mobile to usługa telefonii na kartę (ale jest też taki
    niby-mix). mBank mobile to jedna z lepszych ofert na rynku, jeśli chodzi o
    cenę minuty.

  • 14. Data: 2009-07-14 16:55:08
    Od: pwz <g...@d...pl>

    corner pisze:
    (...)
    > mBank mobile to jedna z lepszych ofert na rynku, jeśli chodzi o
    > cenę minuty.

    Dzięki za podpowiedź w sprawie samej telefonii. Co się zaś tyczy
    (nie)konkurencyjności, to mam mieszane uczucia - utrzymanie numeru
    kosztuje niekonkurencyjnie - trzeba co miesiąc kupować doładowanie...
    pwz

  • 15. Data: 2009-07-14 17:15:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bardzo mi przykro ale nie. Darmowe minuty zbierają się na Koncie
    > mobile jeżeli chcesz skorzystać z bezpłatnych minut można je aktywować
    > jedynie na numerze należącym do sieci mBank mobile i zarejestrowanym w
    > serwisie. W związku z tym nie aktywujesz ich na numerze należącym do
    > sieci innej niż mBank mobile
    > Pozdrawiam
    > Ewelina Filipiak <mBank>

    Czyli jeżeli ktoś nie ma numeru w mBank mobile to tych minut nie
    wykorzysta? Czy one nadal będą się naliczać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2009-07-14 17:37:15
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > Dzięki za podpowiedź w sprawie samej telefonii. Co się zaś tyczy
    > (nie)konkurencyjności, to mam mieszane uczucia - utrzymanie numeru
    > kosztuje niekonkurencyjnie - trzeba co miesiąc kupować doładowanie...

    No tak. Ale gdzie nie trzeba...?*

    * Tak, wiem, w telefonii wRodzinie ;-P.

  • 17. Data: 2009-07-14 18:09:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Jul 2009 19:37:15 +0200, w <h3ifsh$r9l$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał(-a):

    > No tak. Ale gdzie nie trzeba...?*
    > * Tak, wiem, w telefonii wRodzinie ;-P.

    Chyba w żadnej nie musisz co miesiąc, a w Play wystarczy 5zł/rok...

  • 18. Data: 2009-07-14 19:04:36
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > a ja z innej beczki, mam KK w mBanku gdzie pierwszy, niepelny okres

    To jak z innej beczki to sobie nowy wątek załóż bo tu to jest OT

    JS

  • 19. Data: 2009-07-15 09:47:56
    Od: travis <m...@g...com>

    ciekawy bonus 50minut hehe, nawet jak do wszystkich to ja podziękuje,
    wolę moją opcję z numerem nielimitowanym w orange, niby tylko po sieci
    ale bez żadnych ograniczeń

  • 20. Data: 2009-07-15 16:03:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Konto MOBILE 50 MIN
    >
    > "Ilość minut promocyjnych
    > 50 MIN
    >
    > Dziękujemy, że korzystasz aktywnie z produktów oferowanych przez mBank. W
    > zamian proponujemy Ci darmowe minuty w ramach programu premiowego mBank
    > mobile. Szczegóły znajdziesz w Pomocy oraz na stronach mBank mobile.
    >
    > Zarejestruj numer"

    zadzwoniłem, schowali, kto wie może kiedyś skorzystam z ich oferty