  • 21. Data: 2009-07-17 09:05:07
    Temat: Re: MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
    Od: EWELIN FILIPIAK <e...@g...com>

    On 14 Lip, 19:15, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Czyli jeżeli ktoś nie ma numeru wmBankmobile to tych minut nie
    > wykorzysta? Czy one nadal będą się naliczać?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Darmowe minuty można aktywować z konta mobile na numer w sieci mBank
    mobile. Jeżeli nie zarejestrujesz numeru w mBank mobile to dane
    minuty uzbierane za transakcje bezgotówkowe kartami mBanku za
    terminową spłatę kredytu gotówkowego i samochodowego i za posiadanie
    depozytu są z w ostatni dzień miesiąca kasowane. Natomiast na start do
    momentu zarejestrowania numeru masz na start 50 minut.
    Pozdrawiam
    Ewelina Filipiak <mBank>

  • 22. Data: 2009-07-17 09:07:49
    Od: EWELIN FILIPIAK <e...@g...com>

    wiadomościnews:h3h5fg$lnt$1@inews.gazeta.pl...

    > zadzwoniłem, schowali, kto wie może kiedyś skorzystam z ich oferty

    W mBank mobile stawka do wszystkich sieci wynosi 27gr/min
    jeżeli aktywnie korzystasz z usług mBanku możesz otrzymać dodatkowe
    minuty i wtedy efektywna stawka jest jeszcze niższa .
    Tutaj możesz sprawdzić jak będzie stawka z połączenia <http://
    mbankmobile.pl/promocje/promocja2.html>

    Pozdrawiam
    Ewelina Filipiak <mBank>

  • 23. Data: 2009-07-17 09:10:05
    Od: EWELIN FILIPIAK <e...@g...com>

    On 14 Lip, 20:09, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Chyba w żadnej nie musisz co miesiąc, a w Play wystarczy 5zł/rok...

    W mBank mobile też nie musisz zasilać numer co miesiąc posiadamy w
    swojej ofercie starter z rocznym okresem ważności Darmofon <http://
    mbankmobile.pl/promocje/promocja5.html>
    Pozdrawiam
    Ewelina Filipiak< mBank>

  • 24. Data: 2009-07-17 09:13:06
    Od: EWELIN FILIPIAK <e...@g...com>

    On 14 Lip, 11:55, Tomek z Wawy <t...@t...pl> wrote:

    > Ale SFI i eMakler są oddzielone jako produkty inwestycje i w starej
    > wersji też były oddzielone od rachunków.
    >
    > Konto MOBILE w systemie wygląda jak kolejny, normalny rachunek bankowy
    > tylko bez numeru...
    >
    > Powody umieszczenia tej opcji tu, a nie z boku, gdzie nikt jej nie
    > zauważyłby są mi znane, na mLinii powiedziałem, żeby mi wyłączyli tą
    > nową nachalną reklamę, dziwnym trafem od razu wiedzieli o co mi
    > chodzi...

    Konto mobile to nowa funkcjonalność udostępniona w serwisie
    transakcyjnym mBanku dzięki której możesz połączyć usługi bankowe z
    telekomunikacyjnymi.
    Pozdrawiam
    Ewelina Filipiak <mBank>

  • 25. Data: 2009-07-17 09:20:31
    Od: EWELIN FILIPIAK <e...@g...com>

    On 14 Lip, 16:58, pwz <g...@d...pl> wrote:
> [...]
    >
    > (...)
    >
    > OK, czy jest gdzieś łopatologiczna "instrukcja obsługi" tej nowej
    > usługi? Pytam, ponieważ nie chce mi się przedzierać przez kolejne
    > regulaminy (np. tu:http://tinyurl.com/myhzd2- jest ich z 10 i nie
    > wiem, który stosuje się do mnie), szukanie "haczyków" i innych gwiazdek
    > itp... A wiedząc, że nie ma niczego za darmo, spodziewam się, że kiedy
    > już to aktywuję, to np. będę musiał płacić np. abonament czy inną tego
    > typu opłatę itd.
    > Jednym słowem: czy gdzieś jest opis "za" i "przeciw" korzystaniu z tych

    mBank mobile to oferta pre-paidowa nie ma opłat abonamentowych . Opis
    oferty <http://mbankmobile.pl/karta/#tabs=0>
    Jeżeli chodzi o opis programu tzw " łopatologiczna instrukcja
    obsługi" to postaram się o to aby została ona podstawiona na stronie
    www.mBankmobile.pl
    Dodatkowo masz opis funkcjonalności usługi w helpach w serwisie
    transakcyjnym .

    Jeżeli masz konkretne pytania dotyczące programu Minuty na Bank to
    proszę o info chętnie na nie odpowiem

    Pozdrawiam
    Ewelina Filipiak <mBank>

  • 26. Data: 2009-07-17 09:57:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Ale SFI i eMakler są oddzielone jako produkty inwestycje i w starej
    > wersji też były oddzielone od rachunków.
    >
    > Konto MOBILE w systemie wygląda jak kolejny, normalny rachunek bankowy
    > tylko bez numeru...

    W sumie to masz rację, powinno to trafić do menu po lewej stronie.