  • 11. Data: 2010-01-24 19:29:18
    Temat: Re: MBANK - kredyt odnawialny
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hji5nd$ucb$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Heh. Musiałby ktoś nieźle ześwirować, żeby dobrowolnie przesiadać się z
    > prawdziwej karty Getinu na KIS'a. :DDD

    > 54 zł (czy nawet 114 zł po zmianach) w kieszeni zostanie ale te odsetki od
    > przelewów... :-)

    ww. kart nie posiadam stąd też pytanie o ilość wykonywanych przelewów z KK
    getinu.

  • 12. Data: 2010-01-24 20:21:26
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Valdi pisze:
    > "MarekZ" news:hji5nd$ucb$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > ww. kart nie posiadam stąd też pytanie o ilość wykonywanych przelewów z KK
    > getinu.

    Zapewne raz, a dobrze.

    Zwykle postepowanie swiadomego rzeczy karciarza.

    "Typowi" zapewne pykaja niesmialo po kilkaset zl, jak zabraknie przed
    pierwszym.

  • 13. Data: 2010-01-24 20:54:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    beznick pisze:

    > Użytkownik "marek" <mularek@wytnij_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jedyny ? Jakie udostępniaja limit kredytowy za darmo?
    > Może PKOBP albo inny ING ?

    To, że bank bierze prowizję za udzielenie kredytu, a następnie opłatę
    roczną, to norma.

    Ale mbank pobiera oprócz tego jeszcze jedną opłatę (w rachunkach
    firmowych) - prowizja za niewykorzystaną część kredytu. Masz kredyt, ale
    z niego nie korzystasz? Od niewykorzystanej części zapłacisz 3% rocznie.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-01-25 11:38:05
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 24 Sty, 19:24, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "Erazmus"news:71e95120-6e92-4c51-ab34-94bf5f6a5d51@e
    11g2000yqe.googlegroups.com

    > Często zleczasz przelew z KK? Jeżeli nie to może warto zrobić przesiadkę na
    > KIS'a? Zawsze te 50 PLNów zostaje w kieszeni przy takim korzystaniu o jakim
    > piszesz.

    Raz w miesiącu przelewam prawie całość środkow na KO w Eurobanku.
    Przesiadka na KIS jest całkowicie nieopłacalna bo nie dostałbym teraz
    nawet 50 % limitu jaki mam teraz na kk w Getinie.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 15. Data: 2010-01-26 05:58:56
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    arsz wrote:

    >oczywiście!
    >z tego co wiem, to jest jedyny bank ktory każe sobie płacic za "możliwość"
    >zaciągnięcia kredytu. OHYDA.....
    >to jest wlasnie lichwa....

    To ja mam chyba inny mBank, bo mój nie bierze prowizji od niewykorzystanej
    kwowy :)
    Opłata o której piszesz dotyczy rachunków i kredytu odnawialnego dla firm.
    Dla osób prywatnych nie ma takiej prowizji - przynajmniej w TOIP z
    01.01.2010

    pozdrawiam
    GM

  • 16. Data: 2010-01-26 07:13:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Grzegorz M pisze:

    > Opłata o której piszesz dotyczy rachunków i kredytu odnawialnego dla firm.

    Na razie :)

    --
    Liwiusz