  • 1. Data: 2004-08-20 08:05:28
    Temat: MBANK przekierowanie
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Nie wiem skad to u mnie sie wzielo ale jak klikne w ulubionych na mbank to
    otwiera mi sie jakas zagraniczna strona dla doroslych i nie moge nic z nia
    zrobic.

    Lech Dubrowski

  • 2. Data: 2004-08-20 08:14:59
    Temat: Re: MBANK przekierowanie
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Lech Dubrowski wrote:

    > Nie wiem skad to u mnie sie wzielo ale jak klikne w ulubionych na mbank to
    > otwiera mi sie jakas zagraniczna strona dla doroslych i nie moge nic z nia
    > zrobic.

    mBank zmienil profil dzialalnosci, mozesz zapomniec o swojej kasie.
    Pozdrowienia dla naiwnego uzytkownika IE, jakies gowienko Ci sie do
    kompa przyplatalo. A uczyla mamusia: uzywac mozilki.

    Pozdr.
    JD

  • 3. Data: 2004-08-20 08:24:41
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > mBank zmienil profil dzialalnosci, mozesz zapomniec o swojej kasie.

    Jakby zmienili profil to nie byloby zle bo od listopada 2003 nie mam z czego
    splacic kredytu odnawialnego i co 2 m-ce mam telefon z zadaniem zaplacenia
    zaleglego oprocentowania :)

    > Pozdrowienia dla naiwnego uzytkownika IE, jakies gowienko Ci sie do
    > kompa przyplatalo. A uczyla mamusia: uzywac mozilki.

    Jakos nie moge sie do niej przekonac

    LD

  • 4. Data: 2004-08-20 08:50:34
    Temat: Re: MBANK przekierowanie [OT] (was: MBANK przekierowanie)
    Od: yayco <i...@s...com>

    > Jakos nie moge sie do niej przekonac

    I nie ma przymusu. Zawsze można zastosować nakładki zwiększające
    bezpieczeństwo (Maxthon), przyzwoity firewall i program antywirusowy
    chroniący przeglądarkę i pocztę. Nawet wtedy używanie Outlook Express`a
    zakrawa na ekstrawagancję i wymaga podwyższonej staranności.

    BTW, a czy na owej XXX stronie nigdy wcześniej nie bywałeś? ;-)))

  • 5. Data: 2004-08-20 08:52:02
    Od: "Piotr D" <p...@o...pl>

    > Jakos nie moge sie do niej przekonac

    Sprawdz odchudzona wersje: www.firefox.pl Pelna mozilla dla mnie tez jest
    zbyt krowiasta ale firefox ladnie smiga.

  • 6. Data: 2004-08-20 09:01:23
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Nie to przyszlo w liscie jako jakas informacja z GOOGLE i Norton AV to
    puscil bo to nie wirus

    LD

  • 7. Data: 2004-08-20 09:04:31
    Od: "amstel" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem skad to u mnie sie wzielo ale jak klikne w ulubionych na mbank
    > otwiera mi sie jakas zagraniczna strona dla doroslych i nie moge nic z
    nia

    Witam wszystkich

    SpyBot 1.3 http://tinyurl.com/4aec8 ,a na przyszłość jak już
    wspomniano FireFox http://www.mozilla.org/download.html

    Pozdrawiam
    Amstel

  • 8. Data: 2004-08-20 09:08:53
    Temat: Re: MBANK przekierowanie [OT]
    Od: yayco <i...@s...com>

    Dnia 20 sierpnia 2004 11:01:23 +0200, Lech Dubrowski napisał(a):

    > Nie to przyszlo w liscie jako jakas informacja z GOOGLE i Norton AV to
    > puscil bo to nie wirus
    To sugeruję wywalenie Nortona w cholerę i zainstalowanie darmowego Avasta,
    w którym bardzo prosto ustawia się ochrona antywirusowa dla poczty.
    Nota bene, IMHO Google nie wysyła niezamówionych informacji, więc może
    warto coś poczytać o spamie, wirusach pocztowych i tym podobnych
    wynalazkach?
    Gdzieś w sieci przeczytałem, że niezabezpieczony system windows, bez
    zainstalowanych łat i poprawek, wytrzymuje w sieci 20 minut. Kiedy ostatnio
    wizytowałeś Windows update?

  • 9. Data: 2004-08-20 09:21:40
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    > Gdzieś w sieci przeczytałem, że niezabezpieczony system windows, bez
    > zainstalowanych łat i poprawek, wytrzymuje w sieci 20 minut. Kiedy
    > ostatnio wizytowałeś Windows update?

    20 minut... sporo..
    mialem ostatnio reinstalke windowsa, zeby sciagnac laty, musialem podlaczyc
    sie do netu. 65mb updatow do sciagniecia... nie dalo rady. co chwile zwis,
    restarty itd. dopiero jak zaczalem pojedynczo sciagac i na biezaco
    aktualizowac po jednej, jakos poszlo, ale cala operacja trwala 1.5 dnia..

    --
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2004-08-20 09:25:49
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    yayco <i...@s...com> napisal:
    > Gdzieś w sieci przeczytałem, że niezabezpieczony system windows, bez
    > zainstalowanych łat i poprawek, wytrzymuje w sieci 20 minut. Kiedy ostatnio
    > wizytowałeś Windows update?

    Sponsorowana przez MS strona twierdzi, że 16...

    http://windows2003.pl/news.aspx?id=1205&cat=A&m=c

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --