  • 11. Data: 2004-08-20 09:33:23
    Temat: Re: MBANK przekierowanie [OT]
    Od: yayco <i...@s...com>

    > Sponsorowana przez MS strona twierdzi, że 16...
    >
    > http://windows2003.pl/news.aspx?id=1205&cat=A&m=c

    Niewykluczone.
    Zresztą - jakie to ma znaczenie dla niezabezpieczonego użytkownika sieci
    posługujacego się MsOE i MsIE, który nigdy nie zainstalowal żadnej łaty ani
    poprawki (choćby dlatego, że się boi, iż połaczenie z Windows Update ujawni
    jego brudne myśli i niechęć do monopolistycznego kapitału)?
    O uporczywym zaniedbywaniu aktualizacji programów antywirusowych,
    antytrojanowych etc., nawet jak się one posiada, nie warto nawet
    wspominać...

  • 12. Data: 2004-08-20 09:49:57
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Te swinstwo musial spreparowac i rozeslac jakis "wielbiciel" MBANKu bo tylko
    ten link u mnie nie dziala

    LD

  • 13. Data: 2004-08-20 10:00:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Te swinstwo musial spreparowac i rozeslac jakis "wielbiciel" MBANKu bo
    tylko
    > ten link u mnie nie dziala

    Może Radziu Popławski ;-))))

    BP NNMSP

  • 14. Data: 2004-08-20 10:09:15
    Od: yayco <i...@s...com>

    Był(a) to - jak się zdaje - piątek, cyfrowe zegarki pokazywały, jak raz,
    11:49,kiedy Lech Dubrowski napisał(a):

    > Te swinstwo musial spreparowac i rozeslac jakis "wielbiciel" MBANKu bo tylko
    > ten link u mnie nie dziala

    Usuń wadliwy link, sprawdź system ZAKTUALIZOWANYM programem antywirusowym,
    wejdż na stronę banku wpisując adres w stosowne okienko i zapisz link.
    Jeżeli po zrestartowaniu systemu będziesz miał to samo, to problem jest
    poważny. A jak nie, to nie.

  • 15. Data: 2004-08-20 10:15:59
    Temat: Re: MBANK przekierowanie [OT] (was: MBANK przekierowanie)
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie to przyszlo w liscie jako jakas informacja z GOOGLE i Norton AV to
    > puscil bo to nie wirus

    To poczytaj o programach:
    SpyBot
    AdAware
    Spamihilator

    Zainstaluj je (lub podobne) i na jakiś czas będziesz miał mniej śmiecia

  • 16. Data: 2004-08-20 10:22:12
    Od: yayco <i...@s...com>

    12:15,kiedy SP9LWH napisał(a):

    > To poczytaj o programach:
    > SpyBot
    > AdAware
    > Spamihilator
    >
    > Zainstaluj je (lub podobne) i na jakiś czas będziesz miał mniej śmiecia

    Ja polecam jeszcze PestPatrol i Agnitum Outpost Firewall, który ma poręczne
    wtyczki do wykrywania śmiecia na stronach www i w poczie/newsach

  • 17. Data: 2004-08-20 10:23:14
    Od: "amstel" <a...@g...pl>

    > mialem ostatnio reinstalke windowsa, zeby sciagnac laty, musialem
    podlaczyc
    > sie do netu. 65mb updatow do sciagniecia... nie dalo rady. co chwile
    zwis,
    > restarty itd. dopiero jak zaczalem pojedynczo sciagac i na biezaco
    > aktualizowac po jednej, jakos poszlo, ale cala operacja trwala 1.5
    dnia..

    Podziwiam cierpliwość :) ale wystarczy zainstalować na świeżym
    windowsie firewalla np Kerio i blokować połączenie przychodzące (Generic
    Host Process for Windows i Microsoft File and Printer Sharing) i spokojnie
    robić Windows Update .

    Nie wyobrażam sobie pracy w internecie bez antywira(polecam
    N.O.D),firewalla,szczególnie jak ktoś ma publiczne IP (polecam Kerio) i
    programu,który usuwa spyware,adware i przekierowanie połączeń(hijacker)
    SPYBOT Search&Destroy http://tinyurl.com/4aec8

    Pozdrawiam
    Amstel

  • 18. Data: 2004-08-20 11:17:06
    Temat: Re: MBANK przekierowanie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 20 Aug 2004 10:24:41 +0200, "Lech Dubrowski"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Jakos nie moge sie do niej przekonac

    To dalej oglądaj gołe babki i instaluj wirusiki automatycznie
    ukochanym obsruczkiem.
    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2004-08-20 11:18:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 20 Aug 2004 11:01:23 +0200, "Lech Dubrowski"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie to przyszlo w liscie jako jakas informacja z GOOGLE i Norton AV to
    >puscil bo to nie wirus

    No pewnie. NAV wie wszystko o wirusach i nawet wirus stworzony 5 minut
    wczesniej będzie rozpoznany ;)

    Ech, co ten marketing ludziom z mózgu robi...
    --

  • 20. Data: 2004-08-20 12:29:07
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 20 Aug 2004 12:23:14 +0200, w <cg4jep$s64$1@korweta.task.gda.pl>, "amstel"
    <a...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie wyobrażam sobie pracy w internecie bez antywira(polecam
    > N.O.D),firewalla

    Ja pracuję bez antywira. I nic się nie dzieje.
    No, ale ja mój mózg zabronił mi uzywania IE :P.