  • 11. Data: 2005-05-13 12:55:08
    Temat: Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
    Od: wienio <n...@s...com>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Ja bardzo przepraszam, ale czy byłbyś zadowolony, gdyby rownie "w miare
    > sumiennie" wyplacano ci wynagrodzenie z opoznieniem nie dluzszym niz 3
    > tygodnie? Albo gdyby rownie sumiennie kursowaly pociagi, spozniajac sie nie
    > wiecej niz o 3 tygodnie?
    >
    > Powiedzmy sobie prawde: jestes nieodpowiedzialny, zobowiazales sie i nie
    > wywiazujesz sie z tego. Miej pretensje tylko do siebie.

    Tomku - ja wszystko rozumiem i sie przyznaje do błedu - za ktory slono
    zaplacilem i nerwami i w gotowce. Poniewaz Mbank zarobil IHMO krocie na
    osludze tych kilku dni

    Ale nie moge zrozumiec, ze:

    1. Nie dostalem jakiejkolwiek informacji od banku w sprawach j.w
    2. Nie ma tam nikogo komtetentnetgo - z kim mozna by porozmawiac i cos
    ustalic / wyjasnic.

  • 12. Data: 2005-05-13 12:57:21
    Od: Dawid <d...@i...pl>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    >
    > Powiedzmy sobie prawde: jestes nieodpowiedzialny, zobowiazales sie i nie
    > wywiazujesz sie z tego. Miej pretensje tylko do siebie.

    Nastepny. Superinteligent. To nie jest meritum sprawy, kazdemu moze sie
    zdarzyc taka sytuacja, rownie dobrze moglaby miec miejsce po
    kilkudniowym okresie zwloki, teraz pytanie do Ciebie.. Twoj pracodawca z
    roznych przyczyn nie moze wyplacic Ci wynagrodzenia, powiedzmy przez 3
    tygodnie, Ty z kolei nie masz jak zaplacic za swoje zobowiazania
    finansowe i co? Chcialbys zeby wpadlo po Ciebie stado karków i porobili
    dziury w kolanach? Ale jak znam takich jak Ty, to pewnie powiesz ze masz
    odłożone pieniążki na taką ewentualność i codziennie przez cały rok
    nosisz parasol w d*pie. Tez na wszelki wypadek.

  • 13. Data: 2005-05-13 13:01:37
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Te pieniądze znikneły w momencie gdy nie miałes żadnych zaległości
    > wobec banku?

    Brak dat w opisie nie pozwala na poważne odnisienie się do tej sytuacji.
    Niemniej trzy spóźnienia w spłacie w krótkoterminowym kredycie ratalnym
    kwalifikują się już do wypowiedzenia umowy, do czego najprawdopodobniej
    doszło i w związku z tym każda wpłata na rachunek jest przekazywana na
    spłatę kredytu. Prawdopodobnie nie powiadomił o zmianie numerów telefonów
    (komórka?) i dlatego jeszcze o tym nie wie, bo pozostała tylko droga
    powiadomienia pocztą tradycyjną, a to trwa. Nie rozumiem uwag co do ilości
    monitów. Wszak kredyt jest na dwie osoby, więc bank powiadamia obie by monit
    był prawnie skuteczny. Tak samo uwagi co do kosztów obsługi. Sprawia
    wrażenie, że nigdy nie przeczytał umowy, a z całą pewnością regulaminu,
    gdzie opisano w jaki sposób udostępniana jest TOIP i jej zmiany. A mLinia..
    no cóż, wiadomo wszem i wobec do czego ona służy ;-)

  • 14. Data: 2005-05-13 13:23:08
    Od: wienio <n...@s...com>

    Użytkownik K.K. napisał:

> [...]
    > doszło i w związku z tym każda wpłata na rachunek jest przekazywana na
    > spłatę kredytu. Prawdopodobnie nie powiadomił o zmianie numerów

    ten sam nr od 4 lat - choc wydaje mi sie , ze tak wazkie informacje
    powinny byc jednak wysylane listownie - skoro powiadomienia moga ?

> [...]
    > droga powiadomienia pocztą tradycyjną, a to trwa. Nie rozumiem uwag co
    > do ilości monitów. Wszak kredyt jest na dwie osoby, więc bank powiadamia

    ok. ale czemu 2 x po 2 monity tej samej tresci ?? to mnie zastanawia i
    nie mam na to racjonalnego wytlumaczenia - po za tym , ze niezle na tym
    zarabiaja , a takich kwiatkow jest wiecej. W przeciagu tygodnia potrafia
    wyslac 8 monitow , kazdy po 2 PLN.

> [...]
    > pewnością regulaminu, gdzie opisano w jaki sposób udostępniana jest TOIP
    > i jej zmiany. A mLinia.. no cóż, wiadomo wszem i wobec do czego ona

    no alez to jest wlasciwie jedyny kontakt z tym Bankiem - skoro ta droga
    kontaktu jest do d... - to co pozostaje ???
    W marmurku - jak nie zalatwie telefonicznie - to jade do siedziby ,
    czekam w kolejce i rozmawiam - a w Mbanku spuszczaja na drzewo.

    ostatnia rozmowe z konsultantka mam nagrana - okol. 40 min
    wrzuce na serwer - :)) (w kolko przewija sie: niestety nie mam takich
    informacji, nie ma mozliwosci polaczenia sie z ta osoba, niestety nie
    wiem, tym zajmuje sie inny dzial itd...)

  • 15. Data: 2005-05-13 13:23:56
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-13 Dawid napisał(a);

> [...]
    > kilkudniowym okresie zwloki, teraz pytanie do Ciebie.. Twoj
    > pracodawca z roznych przyczyn nie moze wyplacic Ci wynagrodzenia,

    Pewnie, ale chyba nalezaloby sie skontaktowac z wierzycielem,
    ponegocjowac splate czy jakkolwiek inaczej ale jednak zadzialac, a nie
    czekac na kolejne monity? Nigdy nie mialem takich problemow ale takie
    zachowanie wydaje sie naturalne. Poza tym ja z postu rozpoczynajacego
    watek wnioskuje, ze autor zwyczajnie zapomnial przelac pieniadze na
    rachunek mBankowy:
    "[...] powinienem byl sobie stale zlecenie ustawic".

    > Ty, to pewnie powiesz ze masz odłożone pieniążki na taką
    > ewentualność i codziennie przez cały rok nosisz parasol w d*pie. Tez
    > na wszelki wypadek.

    OT: Ja wiem ze tutaj to mozna spotkac pewnie same "rekiny byznesu",
    ktorzy wszystkie swoje pieniadze od razu inwestuja, a odkladanie na
    "czarna godzine" to dla nich ostrozniactwo, ale jednak nie ma chyba nic
    zlego w tym, ze ktos chociaz czesc swoich pieniedzy lokuje tak aby miec
    do nich szybki dostep w awaryjnej sytuacji? Nie wiem czemu taka w miare
    rozsadna postawa budzi w Tobie nienawisc niemalze.

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 16. Data: 2005-05-13 13:28:58
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "wienio" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Witam chciałbym podzielić sie z wami pewna bardzo przykra sytuacja ,

    > przepraszam - za chaotyczny tekst jest pisany pod wplywem emocji jeszcze -
    > dzieki za ew. porady

    [ciach]

    1. Arbiter bankowy
    2. Sąd
    3. Zamknij to konto
    4. Otwórz w jakimś banku co ma oddziały, w razie problemów możesz iść
    "złapać kogoś za łeb i walnąć o blat". Dokąd jest ok to jest ok, ale jak nie
    jest to lepiej żeby był oddział.

    pzd
    Jarek

  • 17. Data: 2005-05-13 13:47:35
    Od: Dawid <d...@i...pl>

    Rafał madDuck Ochmański napisał(a):

> [...]
    > ponegocjowac splate czy jakkolwiek inaczej ale jednak zadzialac, a nie
    > czekac na kolejne monity? Nigdy nie mialem takich problemow ale takie

    Wienio przecież kilkakrotnie pisał jak wyglądały jego kontakty z
    bankiem. Napisał również, że dostawał monity tej samej treści
    kilkakrotnie, za co musiał zapłacić kwotę odpowiednio wyższą. Co innego
    przypominanie a co innego wyłudzanie pieniędzy.

    Poza tym ja z postu rozpoczynajacego
    > watek wnioskuje, ze autor zwyczajnie zapomnial przelac pieniadze na
    > rachunek mBankowy:
    > "[...] powinienem byl sobie stale zlecenie ustawic".

    Tu sie zgodze, masz racje, ale czy konsekwencją jego niefrasobliwości ma
    być tak radykalne egzekwowanie należności? Istnieją odpowiednie środki
    przekonania, informowania klienta, w końcu bank dostaje odsetki za
    zwłokę, bez względu na wszystko powinien otrzymać informację o tym że
    rozpoczęto w jego sprawie postępowanie windykacyjne, nawet jeżeli nie
    danoby mu możliwości naprostowania sprawy.

> [...]
    > do nich szybki dostep w awaryjnej sytuacji? Nie wiem czemu taka w miare
    > rozsadna postawa budzi w Tobie nienawisc niemalze.

    Naturalnie że nie jest niczym złym zabezpieczenie się na wypadek takiej
    sytuacji, ale nie moge znieść ludzi którzy jedyne co potrafią to kopnąć
    leżącego, masz za swoje, zasłużyłeś.. otóż nie, bank jest instytucją i
    takie potraktowanie jest dla mnie niedopuszczalne, w takich okolicznościach.

  • 18. Data: 2005-05-13 13:48:46
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > 4. Otwórz w jakimś banku co ma oddziały, w razie problemów możesz
    > iść "złapać kogoś za łeb i walnąć o blat". Dokąd jest ok to jest
    > ok, ale jak nie jest to lepiej żeby był oddział.

    To raczej mitologia. Pani z oddziału może zwykle tyle samo co pani z
    call-centre - wprowadzić do 'systemu' zgłoszenie problemu i
    ewentualnie sprawdzić, czy coś się z tym zgłoszeniem stało. Ludzie,
    którzy mają uprawnienia do podejmowania decyzji o uznawaniu reklamacji
    w niebanalnych sprawach przy ladach nie siedzą.

    Oczywiście na każdą z tych pań można sobie powrzeszczeć, to czy ktoś
    woli krzyczeć osobiście, czy przez telefon, to już sprawa osobistych
    preferencji.

  • 19. Data: 2005-05-13 13:51:41
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-05-13, wienio <n...@s...com> wrote:
> [...]
    > informacji, nie ma mozliwosci polaczenia sie z ta osoba, niestety nie
    > wiem, tym zajmuje sie inny dzial itd...)
    Dawaj dawaj lubie takie pogadanki :)
    A zacząłeś rozmowę z mLinią od "uprzejmie informuję, że w celach
    dowodowych niniejsza rozmowa będzie nagrywana" :) ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 20. Data: 2005-05-13 13:51:54
    Od: Dawid <d...@i...pl>

    wienio napisał(a):
    > Witam chciałbym podzielić sie z wami pewna bardzo przykra sytuacja ,
    > ktora zgotowal mi MBANK.
    [ciach..]

    BTW.. mBank należy do Bre Banku, może tam spróbuj się z kimś
    skontaktować osobiście. Bankiem internetowym też zarządzają ludzie.