  • 41. Data: 2005-05-13 19:58:55
    Temat: Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:s61a81105ua9mlmi4ooeddh3sc4mt9ed2e@4ax.com> :

    > A gdy zlecisz w okienku, to potwierdzenie też wydają dopiero po zrealizowaniu?
    >:>

    chyba przyjecia zlecenia a nie wykonania - wierzysz w moc sprawcza
    pani z okienka 'carycy elixiru' ?

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 42. Data: 2005-05-13 20:00:14
    Od: "Jarek23" <j a r e k (at) l i f e . p l>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Fri, 13 May 2005 15:48:46 +0200, w <8...@c...softax.local>,
    Marcin
    Kasperski <M...@a...waw.pl> napisał(-a):

    Sugerujesz, że w placówkach nie ma kierowników i że spotkanie się z nimi
    jest
    absolutnie niewykonalne? No to grubo się mylisz.
    -----------

    Dokładnie. Niestety kilka razy dane było mi to przetrenować, i jest to
    możliwe. Co więcej przynosi efekty.

    pzd
    Jarek

  • 43. Data: 2005-05-13 20:30:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    w wiadomości <news:s61a81105ua9mlmi4ooeddh3sc4mt9ed2e@4ax.com> wstukał:

    > A gdy zlecisz w okienku, to potwierdzenie też wydają dopiero po zrealizowaniu?

    To wycofaj to zlecenie...

    --
    Możesz miec problemy z wgraniem sterowników. Informatyk bedzie wiedział jak
    wgrac sterowniki do stacji dyskietek.

  • 44. Data: 2005-05-13 20:35:04
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 13 May 2005 21:58:55 +0200, w <e...@v...biteme>, _ValteR_
    <s...@n...thx> napisał(-a):

    > *r...@a...net.pl* wrote in
    > <news:s61a81105ua9mlmi4ooeddh3sc4mt9ed2e@4ax.com> :

    > chyba przyjecia zlecenia a nie wykonania - wierzysz w moc sprawcza
    > pani z okienka 'carycy elixiru' ?

    A co broni bankowi wydrukować potwierdzenie przyjęcia?

  • 45. Data: 2005-05-14 12:41:59
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:7r3a8199ot41dgao77js9iec4gejpc6uup@4ax.com> :

    > A co broni bankowi wydrukować potwierdzenie przyjęcia?

    nic - tylko po co? zapomnisz ze skladales zlecenie?

  • 46. Data: 2005-05-14 12:57:47
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 14 May 2005 14:41:59 +0200, w <vqvajwrnis3s$.dlg@valter.biteme>, _ValteR_
    <s...@n...thx> napisał(-a):

    > *r...@a...net.pl* wrote in
    > <news:7r3a8199ot41dgao77js9iec4gejpc6uup@4ax.com> :

    > nic - tylko po co? zapomnisz ze skladales zlecenie?

    Bynajmniej. Ale z reguły potwierdzenia bierze się po to, aby komuś pokazać, że
    wykonało się przelew. Spróbuj w urzędach powiedzieć, że nie masz potwierdzenie
    i niech sobie odszukają twój przelew na wyciągu ;)

  • 47. Data: 2005-05-14 13:24:16
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:nctb81p4hunue1m3k70iceladt0rndk9b0@4ax.com> :

    > Bynajmniej. Ale z reguły potwierdzenia bierze się po to, aby komuś pokazać, że
    > wykonało się przelew. Spróbuj w urzędach powiedzieć, że nie masz potwierdzenie
    > i niech sobie odszukają twój przelew na wyciągu ;)

    tylko ze to jest przyjecie zlecenia przelewu, a nie potwierdzenie jego
    wykonania. Potem mozesz to zlecenie anulować.

  • 48. Data: 2005-05-14 14:03:25
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> Sat, 14 May 2005 15:24:16 +0200, w
    <19tatyh5hnf9e$.dlg@valter.biteme>, _ValteR_ <s...@n...thx> napisał(-a):

    > *r...@a...net.pl* wrote in
    > <news:nctb81p4hunue1m3k70iceladt0rndk9b0@4ax.com> :

    > tylko ze to jest przyjecie zlecenia przelewu, a nie potwierdzenie jego
    > wykonania. Potem mozesz to zlecenie anulować.

    A to ebank nie może drukować takiego potwierdzenia przyjęcia przelewu?

  • 49. Data: 2005-05-14 14:10:12
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:881c8157grn0nnk11296iburn43bblh3b1@4ax.com> :

    > begin --> Sat, 14 May 2005 15:24:16 +0200, w

    > A to ebank nie może drukować takiego potwierdzenia przyjęcia przelewu?

    jezu to zgłoś to...

    albo plik/drukuj

  • 50. Data: 2005-05-14 14:37:49
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 14 May 2005 16:10:12 +0200, w <awa0awbpi5fr$.dlg@valter.biteme>, _ValteR_
    <s...@n...thx> napisał(-a):

    > jezu to zgłoś to...

    1. Po co, skoro bank i tak to oleje?
    2. Następnym razem czytaj wątek od początku.

    > albo plik/drukuj

    Taa n/c. A najlepiej print screen.