  • 61. Data: 2005-05-17 10:01:48
    Temat: Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:s13h81lvdfh5hkhaquep3b1161voie59np@4ax.com> :

    > Więc tak jak napisałem -- wykonałem przelew.

    Powiedz to odbiorcy przelewu jak kasa nie dotrze.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 62. Data: 2005-05-17 10:53:03
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 12:01:48 +0200, w <1...@v...biteme>, _ValteR_
    <s...@n...thx> napisał(-a):

    > *r...@a...net.pl* wrote in
    > <news:s13h81lvdfh5hkhaquep3b1161voie59np@4ax.com> :

    > Powiedz to odbiorcy przelewu jak kasa nie dotrze.

    Tak jak napisałem -- sprawy techniczne realizowania przelewu przez bank nie są
    przedmiotem tego wątku.

  • 63. Data: 2005-05-17 12:46:07
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:n7jj811io1bponpqal1elbhgbn1tu8r2aq@4ax.com> :

  • 64. Data: 2005-05-17 12:51:20
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 14:46:07 +0200, w <2r5oj1p45sei$.dlg@valter.biteme>, _ValteR_
    <s...@n...thx> napisał(-a):

    > Powiedz to odbiorcy przelewu jak kasa nie dotrze

    Nie, ty jednak jesteś tępy. Wątek zaczął się od pretensji kogoś, kto nie może
    sobie wydrukować potwierdzenia złożenia przelewu, takiego jak może dostać w
    okienku, w VW Direct czy w BPH (nie wiem jak teraz tam jest, kiedyś było może
    wydrukowac potwierdzenie złożenia oraz potwierdzenie wykonania przez bank).

    Jeżeli chcesz poruszyć sprawę niezrealizowania przelewu przez bank, to załóż
    sobie oddzielny wątek i w nim wyżalaj się.

    EOT

  • 65. Data: 2005-05-17 22:17:17
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in