  • 1. Data: 2004-12-02 08:36:20
    Temat: MBank - kredyt hipoteczny
    Od: RadekNet <r...@e...pl>

    Witam!

    Czy ma ktos doswiadczenia z kredytem hipotecznym w MBanku? Jak dlugo
    trwa procedura? A moze polecicie inny bank?

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    Czartery jachtow (Zatoka Gdanska, Zalew Wislany, Jeziorak)

  • 2. Data: 2004-12-02 08:46:29
    Temat: Re: MBank - kredyt hipoteczny
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    > Witam!
    >
    > Czy ma ktos doswiadczenia z kredytem hipotecznym w MBanku? Jak dlugo
    > trwa procedura? A moze polecicie inny bank?
    >
    > Pozdr.

    Procedura sprawdzania wiarygodności zaczyna się od chwili jak masz
    wszystkie wymagane dokumenty (akty własności, zaświadczenie o
    dochodach, niezaleganiu z opłatami sprzedającego na nieruchomości,
    zaświadczenie o KW lub jej braku na posiadłości). Od tego momentu
    w ciągu tygodnia masz decyzję( jak czegoś brakuje albo się dopieprzą
    że np. dokument za stary i proszą o nowe zaświadczenie to decyzja jest
    wstrzymana). Po podpisaniu aktu notarialnego (może być ten sam dzień)
    podpisujesz umowę z bankiem i w ciągu 3 dni kasa jest przelewana na
    konto sprzedawcy.

    Wnioski:

    minimum 10 dni, rozsądnie jednak przyjąć miesiąc czasu. Mowa tu o
    sytuacji kiedy twoja zdolność kredytową się przynajmniej oscyluje w
    okolicach tego co wychodzi w formularzu na stronie mBanku i bank
    nie zakwestionuje wartości kupowanej nieruchomości.
    Piszę z własnego doświadczenia, poszukaj w archiwum już trochę na ten
    temat było mówione.

    Pozdrawiam
    axell

  • 3. Data: 2004-12-02 09:35:16
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy ma ktos doswiadczenia z kredytem hipotecznym w MBanku? Jak dlugo
    > trwa procedura? A moze polecicie inny bank?

    hej
    my z mezem zalatwiamy od wrzesnia ..... troche to trwa, ale zbieranie
    papierow jest czasochlonne .....
    i oprocz tego jedno z nas prowadzi dzialanlosc gospodarcza wiec to dodatkowe
    utrudnienie :)
    jeszcze nie mam ostatecznej decyzji - zalezec ma ona od mojego pitu za
    listopad :-)
    pozdrowka

  • 4. Data: 2004-12-02 09:53:45
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

    zapomnialam jeszcze dodac ze chodzi o kredyt hipo na budowe domu :-)