  • 21. Data: 2004-04-20 10:24:17
    Temat: Re: MBank to jednak palanty
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Albo nie czytasz co ja piszę albo nie rozumiesz.

    Albo Ty nie rozumiesz. Daje Ci tylko przyklad, ze sa banki jak najbardziej
    tradycyjno-okienkowe, ktore 20k nie wyplacaja tak spontanicznie.

    MarcinP

    ps
    skoro jest nas juz dwoch ktorzy nie rozumieja Twojej wypowiedzi,
    to moze znaczy, ze malo jasno sie wypowiadasz ?

  • 22. Data: 2004-04-20 10:24:20
    Temat: Re: MBank nie dla palantów
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ja zadałem pytanie co tradycyjny marmurek ma wspólnego z wypłatą gotówki z
    > banku internetowego?

    Prościej już nie potrafię:
    Do zamiany wirtualnej gotówki z banku internetowego na gotówkę materialną
    potrzebny jest jakiś interfejs.

    Może nim być:
    -bankomat
    -konto w tradycyjnym marmurku
    -tradycyjny marmurek wyposażony w POS

    -Do wypłaty wiekszej gotówki ten pierwszy
    (choć najbardziej znany) niezbyt sie nadaje,

    -drugi zwykle wiąże się z ponoszeniem stałych opłat
    za prowadzenie rachunku (nie każdy ma Lukasz w pobliżu)

    -a aby móc swobodnie korzystać z trzeciego,
    trzeba mieć kartę na której jest możliwość ustawienia
    odpowiedniego limitu wypłaty w POSie banku,
    a tą możliwość dają nowe debetówki mBanku.

    Paniał?

  • 23. Data: 2004-04-20 11:12:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    20 Apr 2004 10:22:40 +0200, w <4...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > a o wypłacie w POSie dowolnego banku dotąd nie słyszałeś?
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=999
    05&t=99746&v=t

    Oczywiście, że nie. Przecież mBank nie raczy o tym poinformować...

  • 24. Data: 2004-04-20 11:35:57
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Ja zadałem pytanie co tradycyjny marmurek ma wspólnego z wypłatą gotówki z
    > banku internetowego? :)

    to, ze dysponujac rowniez kontem w banku tradycyjnym, nie ma wlasciwie
    wiekszego
    problemu wyplacenie wiekszej sumy. Wiele osob tak robi.
    Rano przelew, po obiedzie mozesz brac dowolna sume.

    MarcinP

  • 25. Data: 2004-04-20 13:00:17
    Od: g...@s...pl

    > Spadam chyba do banku spółdzielczego w mojej wsi...

    No chyba musisz tak zrobić..

    George

    P.S. ROTFL.

  • 26. Data: 2004-04-20 13:01:40
    Od: g...@s...pl

> [...]
    >
    > Spadam chyba na giełdę, żuka sobie kupię i będę jeździł po mojej wsi...
    >
    > Nowym potencjalnym klientom radzę przemyśleć temat... Bo może się zdarzyć,
    > że bądą mieli urlop (czego wszystkim życzę) i będą mogli sobie szybko
    > pojeździć tylko na "stymulatorze".
    >
    > BP, NMSP.
    >
    > --
    > Rafał                   http://www.klisowski.tk/, http://www.klisowska.tk/
    > Wódkę można pić tylko w dwóch wypadkach: gdy jest zakąska i gdy jej nie ma.
    >                                                            [Leopold Staff]
    >  nie słucham: Anthrax - Misery Loves Company [stopped]

    ROTFL.
    Dobre Rafał.

    George

  • 27. Data: 2004-04-20 15:11:12
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Spadam chyba do banku spółdzielczego w mojej wsi...

    nie uczą Was tam na wsi, żeby czytać to co się podpisuje ?

  • 28. Data: 2004-04-20 19:00:43
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    > Spadam chyba do banku spółdzielczego w mojej wsi...

    Noo i bardzo dobrze bo już się martwiłem, że będziesz niepotrzebnie marudził
    mLinkom i zajmował mLinię.

    KK