  • 1. Data: 2009-01-14 09:31:41
    Temat: MBank - otwarcie konta!!!
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam jak obecnie wygląda sprawa otwarcia ekonta w mbanku.

    1)wypełniam wniosek czy dokumenty przywozi mi kurier - czy mogę je odebrać i
    podpisać w e-kiosku?

    2)czy wcześniej jest jakiś telefon z mbanku w celu weryfikacji danych?

    Jak to wygląda technicznie?

  • 2. Data: 2009-01-14 10:04:00
    Temat: Re: MBank - otwarcie konta!!!
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/osobiste/e
    KONTO/index.html#tabs=1

  • 3. Data: 2009-01-14 10:15:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 10:31
    (autor Józef Gołaś
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gkkbdt$cqp$1@inews.gazeta.pl>):

    > 1)wypełniam wniosek czy dokumenty przywozi mi kurier - czy mogę je odebrać
    > i podpisać w e-kiosku?

    jak lubisz.

    > 2)czy wcześniej jest jakiś telefon z mbanku w celu weryfikacji danych?

    Nie pamiętam.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 4. Data: 2009-01-15 07:28:02
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > 1)wypełniam wniosek czy dokumenty przywozi mi kurier - czy mogę je odebrać
    > podpisać w e-kiosku?

    Tak
    > 2)czy wcześniej jest jakiś telefon z mbanku w celu weryfikacji danych?

    Nie, jak przyjezdza kurier powinno sie mu pokazac DO - u mnie byl dwa dni
    temu nic nie chcial zeby mu pokazac, a dodatkowo nie przywiozl umowy do
    e-maklera na ktorej akurat najbardziej mi zalezalo :/

  • 5. Data: 2009-01-15 12:35:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gkkbdt$cqp$1@inews.gazeta.pl>,
    "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Witam jak obecnie wygląda sprawa otwarcia ekonta w mbanku.

    Uzbroj sie w cierpliwosc.

    TA

  • 6. Data: 2009-01-15 15:23:00
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    > Uzbroj sie w cierpliwosc.

    a niby dlaczego??????

  • 7. Data: 2009-01-17 16:18:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gknkck$8t0$1@inews.gazeta.pl>,
    "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    > a niby dlaczego??????

    Tak mi mowi doswiadczenie. Wlasne i lektura grupy.

    TA