  • 11. Data: 2006-01-02 08:38:13
    Temat: Re: MBiznes max i mbinzes konto
    Od: "dp" <b...@b...pl>

    > A może Twoja wiedza o aktualnej ofercie mbanku jest poprostu bardzo
    słabiutka?

    oferta słaba to i szkoda czasu na jej studiowanie, tym bardziej że mbank się
    dostosował do reszty
    i co ciekawsze informacje typu zerowe oprocentowanie firmowego mbiznes konta
    były ukryte tak, że mimo codziennego logowania dowiedziałem się dopiero po
    zakończeniu miesiąca i stwierdzeniu faktu naocznie

    dla mnie to żenada - w końcu mają ten milion klientów więc raczej trudno
    zakładać że każdy zaczyna dzień od lektury ich TOiP i sprawdzania czy w nocy
    coś sie nie zmieniło

    jak dla mnie szkoda czasu na nich, kiedyś było miło i fajnie, teraz jest
    przeciętnie lub nawet nieco poniżej przeciętnej
    bo każdy po zadaniu sobie minimum trudu znajdzie banki oferujące lepsze
    warunki

    nie twierdzę że są strasznie źli, bo robią to samo co inne banki od strony
    podejścia do klienta, od strony oferty zaś nie są już najlepsi, poprostu
    solidna 4-ka w mojej ocenie, szkoda mi tylko bo kiedyś był to bank na 5+

  • 12. Data: 2006-01-02 11:19:11
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > podejścia do klienta, od strony oferty zaś nie są już najlepsi, poprostu
    > solidna 4-ka w mojej ocenie, szkoda mi tylko bo kiedyś był to bank na 5+

    Cześć.
    Tu się zgadzam z Tobą.
    Jednak ja mam konta w mBanku, raz - gdyż podobnie jak jeden z grupowiczów -
    przyzwyczajenie, wygoda, a po drugie dla moich potrzeb nie znalazłem
    tańszego banku. A oszczędności nie trzymam na ekoncie.
    Pozdrawiam
    owp