  • 1. Data: 2008-09-21 18:31:27
    Temat: MC autoryzowana podpisem
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Witam

    Tak, wiem powtarzam sie - ale kurcze ciezko cos wybrac. Szukam sensownej
    karty MC, dobry podglad online, bez oplat mies. i ilustam obrotow.

    ps. czy ktos z Was ma karte Eurobanku - jakie wrazenia z uzytkowania,
    autoryzacja, podglad w necie etc. ? nie, nie chodzi mi o to, ze mozna dostac
    golda za tysiaka netto :D akurat kolor karty ma najmniejsze znaczenie :)

    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 2. Data: 2008-09-21 18:35:15
    Temat: Re: MC autoryzowana podpisem
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> writes:

    > Witam
    >
    > Tak, wiem powtarzam sie - ale kurcze ciezko cos wybrac. Szukam
    > sensownej karty MC, dobry podglad online, bez oplat mies. i ilustam
    > obrotow.

    Nie wiem co masz na myśli, jeśli chodzi o "dobry podglad online".
    Ale ja bym sprawdził millennium. Co prawda przed upływem roku trzeba udać chęć
    rezygnacji (jeśli się nie ma obrotów wymienionych w 'Płacę i zyskuję')
    ale poza tym spełnia chyba Twoje warunki.

    KJ

  • 3. Data: 2008-09-21 18:38:27
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Kamil "Jońca" wrote:

    > Nie wiem co masz na myśli, jeśli chodzi o "dobry podglad online".

    Nieco lepsiejszy niz w Citi ? ;]

    > Ale ja bym sprawdził millennium. Co prawda przed upływem roku trzeba
    > udać chęć rezygnacji (jeśli się nie ma obrotów wymienionych w 'Płacę
    > i zyskuję')
    > ale poza tym spełnia chyba Twoje warunki.

    Wlasnie patrze - czy to jedyna propozycja ?

    Dzieki.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 4. Data: 2008-09-21 18:42:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    > Nieco lepsiejszy niz w Citi ? ;]

    Jest kwota blokad :P, za to nie ma wyciągów w pdfie.

    > Wlasnie patrze - czy to jedyna propozycja ?

    BZWBK mi przychodzi jeszce do głowy.
    KJ

  • 5. Data: 2008-09-21 18:48:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > BZWBK mi przychodzi jeszce do głowy.

    A tam to nie ma chip + pin ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-09-21 18:55:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > A tam to nie ma chip + pin ?

    A fakt. No to nie.
    KJ

  • 7. Data: 2008-09-21 18:58:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > A fakt. No to nie.

    Polbank - ale tam trzeba zapomniec z kolei o podgladze :)

    Cti ma MC z prawie podgladem.

  • 8. Data: 2008-09-21 19:29:41
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Mithos wrote:

    > A tam to nie ma chip + pin ?

    Takie lamerskie pytanie. Czy czeka nas wymiana KK na karty z chipem czy to
    nie jest/nie bedzie cos obligatoryjnego ?

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 9. Data: 2008-09-21 21:14:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> writes:

    > Czy czeka nas wymiana KK na karty z chipem

    Wymiana jest pewna, zapewne w takim sensie ze stara sie skonczy a nowa
    przyjdzie ze scalakiem. Kwestia tylko terminu.

    PIN to troche inna sprawa i moze (niekoniecznie wszedzie) bedzie wybor.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2008-09-21 21:44:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 21 Sep 2008 21:29:41 +0200, ra9om1ak napisał(a):

    > Takie lamerskie pytanie. Czy czeka nas wymiana KK na karty z chipem czy to
    > nie jest/nie bedzie cos obligatoryjnego ?

    oj chyba te co są dożyją terminu ważności, a dopiero kolejne będą z chipem.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/