  • 11. Data: 2008-09-21 22:34:22
    Temat: Re: MC autoryzowana podpisem
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gb65gg$s8f$2@news.wp.pl...

    > Cti ma MC z prawie podgladem.

    oczywiście: każdy wymaga czegoś innego, i można dużo oczekiwać od citi i jego
    podglądu.

    niemniej mnie on w zupełności wytarcza, jak i raiffeissen i millennium.

    mam: citi - mc, raiff - visa, millenium - amex.

    wszystkie autoryzowane podpisem, a w millenium dostaniesz też interesującego cię
    mc.

  • 12. Data: 2008-09-21 22:36:42
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Wymiana jest pewna, zapewne w takim sensie ze stara sie skonczy a nowa
    > przyjdzie ze scalakiem. Kwestia tylko terminu.

    szkoda, wole karty autoryzowane pinem.

    moze jakis bank wyczuje w tym interes, i bedzie wydawal karty na zyczenie
    autoryzowane podpisem, bez chipa, za dodatkowa oplata?

  • 13. Data: 2008-09-21 22:39:57
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > szkoda, wole karty autoryzowane pinem.

    oczywiscie blad: _podpisem_ byc mialo.

  • 14. Data: 2008-09-21 23:24:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Konrad N>S>" <n...@o...pl> writes:

    > moze jakis bank wyczuje w tym interes, i bedzie wydawal karty na
    > zyczenie autoryzowane podpisem, bez chipa, za dodatkowa oplata?

    Jesli wczesniej zagwarantujesz ze zaplacisz za fraudy...
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2008-09-22 17:00:23
    Od: Daniel <d...@l...com>

    > Nie wiem co masz na myśli, jeśli chodzi o "dobry podglad online".
    > Ale ja bym sprawdził millennium. Co prawda przed upływem roku trzeba udać chęć
    > rezygnacji (jeśli się nie ma obrotów wymienionych w 'Płacę i zyskuję')
    > ale poza tym spełnia chyba Twoje warunki.

    I to działa ? Dają wtedy gratis ?

  • 16. Data: 2008-09-22 17:15:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Daniel pisze:

    > I to działa ? Dają wtedy gratis ?
    RTFA

    KJ

  • 17. Data: 2008-09-22 18:21:23
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 21 Sep 2008 20:58:18 +0200, krzysztofsf wrote:

    > Cti ma MC z prawie podgladem.

    A jakie banki mają lepszy podgląd dla KK? mBank, MultiBank, BPH (podobno,
    nie miałem). Jakiś jeszcze?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 18. Data: 2008-09-22 20:26:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > A jakie banki mają lepszy podgląd dla KK? mBank, MultiBank, BPH (podobno,
    > nie miałem). Jakiś jeszcze?

    Te wymienione.
    BZWBK ma tez niezly - widac przynajmniej kwote blokad jako osobna sume,
    bez kombinowania z wyliczeniami z kwot dostepnych z limitu.
    Nie wiem, jak z blokadami na KK Eurobanku.