  • 1. Data: 2009-09-05 18:29:01
    Temat: MILLE-pijawki i propozycja nie-do-odrzucenia
    Od: " squonk" <s...@N...gazeta.pl>

    Po powrocie z urlopu otrzymałem mila korespondecje z Millebanku z informacja o
    rychlej koniecznosci pobrania oplaty tytulem ubezpieczenia od niskiego wkladu
    wlasnego do zaciagnietego kredytu hipotecznego w wysokosci ok 6000PLN. Jakby
    nie patrzyl dostaje po plecach bo 1. robimy wycene nieruchomosci - koszt 480
    zl , 2. ustanawiamy dodatkowe zabezpieczenia - konieczna wycena lub 3.
    splacamy kredyt do poziomu 80%. Przypomina mi to sytuacje z Polbankiem, ktory
    tak samo straszyl swoich klientow. Oczywiscie pan w placowce ze szczerym i
    pelnym usmiechem poinformowal, ze rzeczoznawca moze byc nasz ale tylko taki,
    ktory znajduje sie na ich tajnej liscie.

  • 2. Data: 2009-09-05 18:42:04
    Temat: Re: MILLE-pijawki i propozycja nie-do-odrzucenia
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    squonk pisze:
    >(...) tytulem ubezpieczenia od niskiego wkladu
    > wlasnego do zaciagnietego kredytu hipotecznego w wysokosci ok 6000PLN. (...)

    Albo Ci się zera pomyliły, albo przecinki... :)

  • 3. Data: 2009-09-05 19:11:13
    Od: " squonk" <s...@g...pl>

    jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał(a):

    > )
    >
    > Albo Ci się zera pomyliły, albo przecinki... :)

    celem wyjasnienia - kwota ubezpieczenia ma wyniesc ok 6000PLN na kolejne 3 lata

  • 4. Data: 2009-09-05 19:19:33
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    squonk wrote:

    > Oczywiscie pan w placowce ze szczerym i pelnym usmiechem poinformowal,
    > ze rzeczoznawca moze byc nasz ale tylko taki, ktory znajduje sie na ich
    > tajnej liscie.

    ich tajna lista, to sie nie przejmuj, bo takie tajne listy znikaja,
    jak uokik, czy inny organ wkracza do akcji, wiec na spokojnie zapytaj
    sie tego usmiechnietgo pana w millenium, czy zamierzaja podwazyc opinie
    wybranego przez was rzeczoznawcy, ktory ma odpowiednie ustawowe
    dokumenty potwierdzajace jego kwalifikacje.

    jesli zamierzaja, to musza miec przed sadem mocne dowody,
    a cos czuje ze ich nie maja tylko graja slownie na twoja niekorzysc.

  • 5. Data: 2009-09-05 22:17:00
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wybranego przez was rzeczoznawcy, ktory ma odpowiednie ustawowe
    > dokumenty potwierdzajace jego kwalifikacje.

    ta 'tajna prywatna' lista rzeczoznawców ma dwie strony A4 - chyba, ze mówimy
    o innym banku.

  • 6. Data: 2009-09-06 07:50:48
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > ta 'tajna prywatna' lista rzeczoznawców ma dwie strony A4 - chyba, ze
    > mówimy o innym banku.

    W Nordei, w Lodzi to dostalem liste 3 rzeczoznawcow, z czego 1 byl na
    urlopie... :)

    Dopiero pozniej bankowy doradca kredytowy powiedzial mi, ze moze byc dowolny
    doradca, tylko ze wydluza to procedure kredytowa...

    Ale to dopiero jak dostalem operat od ich rzeczoznawcy, wykonujac iles
    telefonow itp... :(

  • 7. Data: 2009-09-06 11:10:57
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    squonk <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Oczywiscie pan w placowce ze szczerym i
    > pelnym usmiechem poinformowal, ze rzeczoznawca moze byc nasz ale tylko
    taki,
    > ktory znajduje sie na ich tajnej liscie.

    Lista nie jest tajna, mogą ci ją wydurkować w oddziale (dla danego
    województwa).
    Jednak po zrobieniu wyceny nastaw się dłuuuugie oczekiwanie. U mnie było
    tak: dostarczyłem wycenę do banku, po miesięcu przyszła warunkowa decyzja
    pozytywna, a teraz od dwóch tygodni czekam aż operat zaostanie
    zaakceptowany. Dopiero wtedy wydadzą aneks. Na razie sam proces trwa 6
    tygodni, a końca nie widać.
    A termin pobrania składki zbliża się nieubłaganie...

  • 8. Data: 2009-09-06 13:50:15
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik " zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h805c1$iln$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > tak: dostarczyłem wycenę do banku, po miesięcu przyszła warunkowa decyzja
    > pozytywna, a teraz od dwóch tygodni czekam aż operat zaostanie

    pisałam o banku Mille*w wątku o banku Mille* o liście dostarcznej przez bank
    Mille*, które ma od z* pozycji
    - to nie wiem, czy dotyczy tu jakaś kwestia zaakcpetowywania (?)

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    > W Nordei, w Lodzi to dostalem liste 3 rzeczoznawcow, z czego 1 byl na
    > urlopie... :)

    LOL :)
    Nie no nie ma co się dziwić gdyż sezon urlopowy (sama dzwoniąc do jakiś
    6-ciu czy 8-śmiu dwóch na urlopie zastałam).
    Gorzej, że niektórzy znawcy-rzeczy potrzebują tygodnia na wykonanie zadania
    (miałam szczęcie znaleźć takiego, co w ciągu 2 dni wykonał, z 17
    porwónaniami, i nie-'niewiedział' za ile to będzie oraz czego mu trzeba' -
    więc warto mieć z czego wybrać, czyli tu minus dla Nordei).

  • 9. Data: 2009-09-06 16:01:08
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    yapann <y...@o...pl> napisał(a):

    > pisałam o banku Mille*w wątku o banku Mille* o liście dostarcznej przez
    bank
    > Mille*, które ma od z* pozycji
    > - to nie wiem, czy dotyczy tu jakaś kwestia zaakcpetowywania (?)

    O co chodzi? Nie ma według ciebie kwestii akcpetacji z jakiego powodu?

    A operat musi być i tak klepnięty przez zespół techniczy w BM. Jest nawet
    takie zdanie w decyzji.

  • 10. Data: 2009-09-06 16:46:56
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-09-05 20:29, squonk wrote:
> [...]
    > pelnym usmiechem poinformowal, ze rzeczoznawca moze byc nasz ale tylko taki,
    > ktory znajduje sie na ich tajnej liscie.

    1) To miałeś zapisane w umowie. Trzeba było się tym wcześniej
    zainteresować. Mille przynajmniej daje Ci prawo wyboru. Opcja 1. jest
    jaknajbardziej uczciwa. To nie jest to co w Polbanku. Nikt Ci nie chce
    wypowiedzieć umowy, miałeś jasno zapisane w umowie, że jeśli po 3 latach
    wartość długi będzie wyższa od XXX.XXX *PLN* to za tę różnice będzie
    pobrane ubezpieczenie na kolejne 3 lata. Trzeba patrzeć, co się
    podpisuje - ja to przeszedłem, ale zrobiłem to szybciej, bo wiedziałem
    że ten moment nadejdzie
    2) Lista nie jest tajna, możesz się zapytać rzeczoznawcy, czy jest na
    liście Millenium, a także zadzwonić na infolinię i zapytać się, czy
    rzeczoznawca jest na ich liście.
    3) WAŻNE - mówisz 6KPLN, co oznacza, że masz dość znaczny kredyt. Mille
    o ile dobrze pamiętam zastrzega sobie, że dla wycen >400KPLN mimo
    operatu zrobionego przez uznanego przez nich rzeczoznawcę, to i tak mogą
    mieć potrzebe wysłania na wizję lokalną swojego rzeczoznawcy (200 PLN
    wtedy). Tak więc rozważ, czy nie opłaci Ci się zrobić operat przez
    Millenium
    4) Do kosztów wlicz sobie aneks za zmianę umowy.

    T.