  • 21. Data: 2009-04-15 10:46:17
    Temat: Re: "MIS" ciagle zywy--- Polbank. (dlugie)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bomart" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gs4ccq$r78$1@alfa.ceti.pl...

    > I co? Warto bylo dla tych kilkunastu zlotych wiecej?

    Nie sprowadzaj strategii antybelkowych tylko do zwiększania własnego zysku.
    Niewiele mniejsze znaczenie ma to, kto tych środków nie dostanie, skoro
    dostanie je klient.

    Jak stosowanie takich strategii stanie się powszechne, zmusi to być może
    banki do wprowadzenia wszędzie overnightów albo innych modyfikacji oferty w
    tymkierunku. Na bankach zmieny oferty korzystne dla klientów częściej się
    wymusza niż uprzejmie wyprasza. Jakby ludzie nie przenosili kart po roku do
    kolejnych banków bo ich bank nie chciał zwolnić z opłaty 50 czy tam 100 zł,
    dalej miałbyś karty płatne co roku.

  • 22. Data: 2009-04-15 12:21:53
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    BK pisze:

    > Nie przeciez teraz dziala i pod Firefox.

    Potrafisz podpisywać przelewy pod Firefoxem ??

  • 23. Data: 2009-04-15 15:04:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    [...]
    > Porównując z mBankiem, BZWBK i wieloma podobnymi są to więc dwie
    > zalety. % i dostęp do środków. Jeśli % spadnie to pozostanie jeszcze
    > to drugie.
    >
    > Problemem jest net, ale jako skarbonka wystarcza.

    proponuję raczej euronet, dla polbanków szkoda nerwów
    i to motanie z certyfikatem

    p.s. znów zgubiłem kartkę z tym kodem do instalacji certyfikatu ;p

  • 24. Data: 2009-04-15 15:06:43
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 15, 2:21 pm, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Potrafisz podpisywać przelewy pod Firefoxem ??

    Yea ;-) Potrafilem zanim Polbank stwierdzil, ze jest to mozliwe :-)

  • 25. Data: 2009-04-15 16:14:52
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    BK pisze:

    > Yea ;-) Potrafilem zanim Polbank stwierdzil, ze jest to mozliwe :-)

    A mnie się Java wypier*.*a. Na dwóch różnych kompach.
    Jaka konfiguracja?

    BTW wg mnie polbank dalej twierdzi, że NIE jest to możliwe, co
    podtrzymali w ostatniej korespondencji w tej właśnie sprawie

  • 26. Data: 2009-04-16 11:42:28
    Od: bomart <b...@p...fm>

    MarekZ pisze:

    > Nie sprowadzaj strategii antybelkowych tylko do zwiększania własnego
    > zysku. Niewiele mniejsze znaczenie ma to, kto tych środków nie dostanie,
    > skoro dostanie je klient.

    A tu jestes niekonsekwetny - straszysz, ze w przyszlym roku bedzie nam
    (jako Polsce) ciezko opchnac obligacje a tu nie chesz dolozyc do budzetu
    paru zlotych :)
    Wiem, wiem "belka" to pewnie jakis ulamek promila budzetu.

> [...]
    > kart po roku do kolejnych banków bo ich bank nie chciał zwolnić z opłaty
    > 50 czy tam 100 zł, dalej miałbyś karty płatne co roku.

    No tak ale w kartach to bank obniza swoj zysk (ktory raczej nie jest
    generowany przez oplaty roczne/za wydanie - kase maja z prowizji od
    transakcji i od tych, ktorzy nie splacja w terminie) a nie czyjs (panstwa).
    W przypadku "belki" stawiaja na szali nie swoja kase -
    zauwaz jak malo eksponowane sa oferty opakowane w polisy - bankom nie
    przystoi znizanie sie do poziomu mediamarktu i ich "kupuj bez vat".
    A moze boja sie KNFu...
    Reasumujac osobiscie odnosze wrazenie, ze bankom nie zalezy na lokatach.

    --
    bomart

  • 27. Data: 2009-04-23 06:56:32
    Od: "czak norris" <c...@n...pl>

    > A to wszytko w ramach "prestiżowej" taryfy Aquarius

    Po prostu multibank bardzo dziwnie pojmuje prestiż. Zdziwiłem się, gdy
    niedawno spostrzegłem potężny billboard który informuje, że posiadacze
    Aquariusa mogą kupić jakiś "świecący" telefon komórkowy ze zniżką. Pytanie,
    jaka jest grupa docelowa takiej reklamy i czy na pewno są to Ci sami ludzie
    dla których kierowane są prestiżowe produkty bankowe, nasuwa się samo...

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 28. Data: 2009-04-23 07:10:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "czak norris" news:49f01117$0$29418$f69f905@mamut2.aster.pl

> [...]
    ludzie
    > dla których kierowane są prestiżowe produkty bankowe, nasuwa się samo...

    IMHO bankach grupy BRE już nic nie jest takie jak było. Niestety zmiany nie
    idą w tym kierunku co trzeba. Również Aquariusowi się oberwało...