  • 1. Data: 2009-05-17 19:28:05
    Temat: MOSSAD PRZEJMUJE POLSKIE STOCZNIE?
    Od: Pogo <w...@g...com>

    http://www.wykop.pl/ramka/184195/mossad-przejmuje-po
    lskie-stocznie

  • 2. Data: 2009-05-17 19:37:17
    Temat: Re: MOSSAD PRZEJMUJE POLSKIE STOCZNIE?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    W zblizonym klimacie:

    "Brat ministra skarbu, Mieczysław Grad, ma 1,3 mln zł długu wobec Zakładów
    Chemicznych Police, które nadzoruje minister - dowiedziało się Polskie Radio
    Szczecin. Obecnie toczy się postępowanie egzekucyjne wobec firmy należącej
    do brata ministra. Resort skarbu zapewnia jednak: nie ma tu konfliktu
    interesów."

    http://www.tvn24.pl/-1,1600243,0,1,brat-ministra-win
    ny-milion-panstwowej-spolce,wiadomosc.html

    D.

  • 3. Data: 2009-05-17 20:51:00
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Pogo <w...@g...com> napisał(a):

    > http://www.wykop.pl/ramka/184195/mossad-przejmuje-po
    lskie-stocznie

    Czy to jest dla kogoś jakaś niespodzianka? Jeszcze raz podaję link, który
    umieściłem w poście "Bez ogródek" :

    http://www.youtube.com/watch?v=FwmUUhsfKuc

    kc

  • 4. Data: 2009-05-17 20:57:37
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wiadomo chociaz gdzie idzie kasa podatnika z programu ratowania sektora
    finansowego na swiecie.

    D.

  • 5. Data: 2009-05-17 22:02:36
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    nie wiem czemu to wszystkich dziwi , ze z takim zapalem Zydzi
    upatrzyli sobie nasze panstwo za swoje odp jest banalna - to ich
    pierwsza ``namacalna ojczyzna`` gdzie zanlezli swoj azyl i
    schronienie w historii ,, wiec czuja sie jak u siebie w domu , potem
    maja USA i Izrael ,
    to po pierwsze

    po drugie , przykra prawda , ale kto ma troche w sobie dystansu i
    spolecznego samokrycytyzmu musi chociaz w czesci sie ze mna zgodzic ze
    Polacy jako masa to takie ``stado baranow`` do golenia , historia sie
    klania , zawsze to mamy na wlasne zyczenie ,
    zawsze chwalimy cudze , itp. itd . bla bla , nie bede pisal dalej
    chodzi o to ze latwo nami manipulowac , sklocic nas , owszem z nozem
    na gadle i skopana dupa zawsze sie odradzamy tylko na jak dlugo ,
    bawiac sie psychologia moga z nami robic co chca a narzedzia maja
    doskonale

    nikogo nie obrazam , kocham Polske ale tak mnie wk.....wia glupota
    Polakow ze ......... , kilku co chociaz probuje zyc swiadomie i tak
    gowno zrobi
    glos glupka i madrego tak samo wazne

    pozdrawiam

    http://www.amerbroker.pl/?go=content&action=show&id=
    253

  • 6. Data: 2009-05-17 22:56:07
    Od: fatso <f...@n...com>

    andrew08 wrote:
> [...]
    >
    > nikogo nie obrazam , kocham Polske ale tak mnie wk.....wia glupota
    > Polakow ze ......... , kilku co chociaz probuje zyc swiadomie i tak

    Dobrze prawisz .Nie trzeba tu nawet szukac judzenia Zydow ,wystarczy
    popatrzec po sobie:
    20 lat minelo i co zostalo ze zrywu Solidarnosci jakim zachwycal sie
    swiat? Polacy jak na Swinskich Ryjow
    przystalo, z zapalem obrzucaja sie nawzajem gownem.
    Ot, chocby ten Bolek: wiadomo ze to tw Bolek i tylko taki mogl wtedy
    wygrac. Dobry dzis dla geszeftu Polski
    w wielkim swiecie, nalezalo przymknac oko na jego grzeszki. Urabiac
    legende analfabecie, filmy krecic z lezka
    w oku. A wy, co? Zepsuliscie dobra marke, znak firmowy Polski znany
    wszystkim.

    fatso

  • 7. Data: 2009-05-17 23:49:29
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On May 17, 6:56 pm, fatso <f...@n...com> wrote:

> [...]
    > legende analfabecie, filmy krecic z lezka
    > w oku. A wy, co? Zepsuliscie dobra marke, znak firmowy Polski znany

    Jestem przeciwko reklamowaniu takiej `tandety `` jak Walesa bo nie
    cierpie obludy , nawet zakladajc ze tw. nie byl , choc jego czyny
    swiadcza dla mnie o czym innym , to jest on tylko dla mnie przykladem
    do rozpiski przychologicznej ``polaczka`` (nie mylic z Polakiem )``
    gowna ktore sie wyzarlo ``.

    Za nim staly miliony ludzi , a ze pierwszy jape odezwal ....... potem
    jak tort dzielono on dzis zjada wisienke, postkomuchy obzeraja sie
    garsciami , i te miliony nawet do okruchow dostac sie nie moga . Byt
    ksztaltuje swiadomosc , on juz nie pamieta zadnej twarzy co tam z nim
    stala , jak ma katar to leczy go w USA , a znajomi z przeszlosci pol
    roku czekaj do specjalisty . I ty mi mowisz ze mam przymykac oko ,
    syf zaczyna sprzatac sie od siebie , ...
    Niestety dzis juz jest zapozno na wielkie sprzatanie , teraz beda
    baty potem bol i znowu od nowa , ah ta cyklicznosc

    pozdrawiam
    historyczne lekcje , czyzby znowu wszyscy przespali

    ``Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszlosci ten nie godzien
    szacuneku terazniejszosci , ani nie ma prawa do przyszlosci ``

  • 8. Data: 2009-05-19 09:27:28
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "andrew08" <m...@i...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...

> [...]
    > na gadle i skopana dupa zawsze sie odradzamy tylko na jak dlugo ,
    > bawiac sie psychologia moga z nami robic co chca a narzedzia maja

    Ja bym to troche zmodyfkowal. Po upadku PRL zostala tutaj ziemia
    niczyja, i na tym polozyly lape inne, bogate kraje.
    Albo inaczej - ekipy rzadzace PRL same oddaly sie w rece zachodu,
    w zamian za imunitet, przyklad -> Jaruzelski.
    Inny przyklad - WSI ktore zupelnie nie spelnial swojej roli
    obrony panstwa.

    To nie wina Polaków ze sprawy przybraly taki obrór. Z PRL wyszlismy slabi,
    biedni
    i dostalismy sie pod kontrole bogatego zachodu.

    Ciezko byloby wejsc w inny wariant.

    Pozdr,
    Duch