  • 1. Data: 2005-11-20 08:35:29
    Temat: MULTIBANK - PRACA
    Od: "Norbert" <t...@p...onet.pl>

    Czy ktoś się orientuje ile zarabia dyrektor Dyrektor Centrum Usług
    Finansowych w Multibanku? Dzięki za odpowiedź.

    Norbert

  • 2. Data: 2005-11-20 11:55:30
    Temat: Re: MULTIBANK - PRACA
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sun, 20 Nov 2005 09:35:29 +0100 "Norbert" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy ktoś się orientuje ile zarabia dyrektor Dyrektor Centrum Usług
    > Finansowych w Multibanku? Dzięki za odpowiedź.

    jak na dyrektora małą pensję, ale za to dostaje prowizję z każdej
    operacji. Wydaje mi się, że było dawno temu na grupie.

  • 3. Data: 2005-11-20 19:08:12
    Od: d...@n...pl

    > jak na dyrektora małą pensję, ale za to dostaje prowizję z każdej
    > operacji. Wydaje mi się, że było dawno temu na grupie.

    Wydaje mi się, że żadnej prowizji od operacji nie otrzymuje.
    Tam nie ma ludzi wygnagradzanych prowizyjnie - chyba że współpracujący agenci,
    ale to już inna bajka.

  • 4. Data: 2005-11-20 19:45:45
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on 20 Nov 2005 20:08:12 +0100 d...@n...pl wrote:

    > Wydaje mi się, że żadnej prowizji od operacji nie otrzymuje.
    > Tam nie ma ludzi wygnagradzanych prowizyjnie - chyba że współpracujący agenci,

    > ale to już inna bajka.

    a ja gdzieś czytałem, że tam wszyscy (w cufach) są na prowizjach, ale to może
    chodziło o placówki partnerskie

  • 5. Data: 2005-11-20 20:25:39
    Od: d...@n...pl

    > a ja gdzieś czytałem, że tam wszyscy (w cufach) są na prowizjach, ale to może
    > chodziło o placówki partnerskie

    Rzeczywiście, w Multi funkcjonuje również sytem franczyzowy. Być może Dyrektor
    takiego oddziału franczyzowego jest wynagradzany w systemie prowizyjnym? W
    każdym razie "głównodowodzący" macierzystych oddziałów nie są wynagradzani w
    systemi prowizyjnym - chyba, że ostatnio wpowadzili jakieś zmiany.

  • 6. Data: 2005-11-21 15:24:10
    Od: Kimba <k...@i...pl>

    anonim napisał(a):

    > jak na dyrektora małą pensję, ale za to dostaje prowizję z każdej
    > operacji. Wydaje mi się, że było dawno temu na grupie.

    A ile wynosi ta mała pensja ?

    Pzdr.