  • 1. Data: 2002-06-09 21:59:52
    Temat: Majowe zwierciadło grupy pbb
    Od: Marian Otremba <m...@p...gliwice.pl>

    Podsumujmy miniony miesiąc.

    Analiza poniższa obejmuje okres od 1-05-2002 00:00:00 do 31-05-2002
    23:59:59

    marzec kwiecień maj 0d 05-05
    Listów 6378 6124 5655 5340
    średnio 206 204 205

    W maju napisaliście nieco mniej listów niż w poprzednich miesiącach. Nie
    wynika to jednak z mniejszej dziennej aktywności, ale z dłuuuugiego
    weekendu na początku miesiąca. W dniach od 1 do 4 maja napisaliście
    odpowiednio 118, 57, 48 i 92 listów. Średnia miesięczna bez tych
    pierwszych dni maja jest taka sama jak w poprzednich miesiącach

    Najwięcej (325) listów zawierało 14 linii. Rekordowy list zawierał 220
    linii, a 4 listy zawierały tylko 1 linię.

    Jak pracujecie w ciągu tygodnia.
    listów - średnio na 1 dzień
    Kwiecień Maj
    0d 2-04 od 5-05
    Pon 217 209
    Wto 220 250
    Śro 255 214
    Czw 259 233
    Pią 262 199
    Sob 123 150
    Nie 124 119

    W maju nieco zwiększyliście aktywność w sobotę. W pozostałe dni bez
    zmian

    A jak z intesywnością pisana w ciągu dnia ?.
    Godzina Listów Godzina Listów
    0 178 13 440
    1 0 14 409
    2 24 15 360
    3 7 16 344
    4 1 17 311
    5 6 18 306
    6 23 19 255
    7 86 20 251
    8 177 21 318
    9 271 22 358
    10 354 23 318

    Rozkład liczb listów w maju był podobny do rozkładu w kwietniu i marcu.
    Ciekawa sytuacja była pomiędzy godziną 1-szą i 2-gą. W maju nie
    napisaliście w tym czasie żadnego listu.

    Liczba osób, które napisały choć jeden list - 926 (o 10 mniej niż w
    kwietniu)
    Liczba Liczba osób, które napisały
    listów określoną po lewej stronie liczbę listów
    1 408
    2 141
    3 94
    4 61
    5 41
    6 25
    7 15
    8 18
    9 9
    10 12

    Łącznie 824 osób (88%) , które napisały co najwyżej 10 listów, wysłało
    razem 2021 listy ( 36 %). Resztę uzupełnili rekordziści

    Razem 1 2 3 4 5 6 i więcej
    AMRA <a...@a...com> 406 119 68 83 33 41 62
    minik <m...@m...net> 280 62 46 53 29 26 64
    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)179 0 27 41 26 85 0
    Wojtek Frabinski<w...@a...net.pl> 134 7 32 32 16 14 33
    Witek <w...@p...onet.fi> 108 5 15 19 17 14 38
    Jarosław Popiel<j...@p...onet.pl> 95 5 20 16 10 10 34
    Szymon <w...@p...com> 88 3 12 20 9 10 34
    Kasia <K...@e...pl> 85 5 25 24 11 8 12
    Marcin F <m...@i...pl> 84 0 26 15 16 8 19
    MK <m...@i...pl> 83 2 19 13 16 8 25
    Robert <m...@k...wp.pl> 73 4 15 17 9 14 14

    Sumarycznie tych 11 osób napisało 1615 listów co stanowi 28.6 %
    wszystkich
    listów, nieco mniej niż w poprzednim miesiącu ( 31.6 %).
    Zestawienie powyższe zawiera nowe informacje. W pierwszej kolumnie jest
    jak zwykle sumaryczna liczba listów danego autora. W kolejnych kolumnach
    jest miejsce w 'drzewie cytowań'. Jeden oznacza początek wątku, dwa -
    pierwsza odpowiedź itd.
    Zestawienie to pokazuje, kto inicjował dyskusje oraz kto włączał się
    dopiero poźniej.
    Tradycyjnie na takiej liście pojawią się osoba, której aktywność w
    poprzedzających okresach była zerowa. W maju też jest taka osoba i do
    tego używała zupełnie fikcyjnego adresu.

    O czym pisaliście
    Tytuł Treść Tytuł Treść
    OGÓLNE BANKI
    'bank ' 443 1049 'mbank' 757 862
    'kredyt' 372 735 'inteligo' 429 459
    'rachun' 68 650 'multibank' 343 193
    'klient' 72 647 'multi ' 104 87
    'konto' 203 618 'pekao' 59 281
    'e-konto' 8 10 'citi' 181 309
    'ekonto' 10 33 'pko' 104 203
    'ebanki' 4 18 'wbk ' 118 123
    'przelew' 215 616 'bz ' 23 46
    'eliksir' 15 10 'bz wbk' 23 36
    'elixir' 11 35 'bz-wbk' 0 1
    'procent' 82 423 'bank za' 0 41
    'bankomat' 54 275 'bre' 111 278
    'odset' 25 243 'lukas' 180 241
    'prowizj' 103 265 'fortis' 31 48
    'lokat' 51 245 'bsk' 58 89
    'debet' 18 108 'bp ' 42 119
    'ror' 31 82 'bph ' 17 33
    'ubezpiecz' 67 238 'pbk ' 13 22
    KARTY 'bph pbk' 11 9
    'karty' 103 709 'bph-pbk' 15 2
    'visa' 108 168 'milenium' 0 5
    'maestro' 43 76 'millenium' 29 18
    'classic' 11 16 'milennium' 0 1
    'visa electron' 0 20 'millennium' 78 49
    'visa classic' 11 11 'vw ' 3 5
    ' vc ' 38 93 'volksw' 0 5
    ' ve ' 22 69 'nordea' 29 64
    ' ec ' 1 7 'lgnet' 49 17
    'polcard' 71 67 'kb ' 1 21
    BOLI NAS 'kredyt bank' 5 17
    'nie dziala' 4 53 'invest' 19 56
    'zlodzie' 0 59 'lg petro' 17 24
    'padlo' 8 19 'raiffeisen' 19 9
    'skok ' 3 7
    'kir ' 0 12
    'nbp' 2 41

    Można tu prawie w całości powtorzyć zeszłomiesięczny komentarz, że na
    tej grupie pisze się zgodnie z tematyką grupy. Nawet proporcje
    poszczególnych tematów sa podobne. Wsród banków zwraca uwagę malejąca
    systematyczne rola Inteligo oraz rosnąca rola Multibanku.

    Jak zażarta była dyskusja. Czyli jak długi byłe poszczególne wątki. Oto
    czołówka

    Tytuł Długość wątku
    Podpis na karcie. 110
    citibank 73
    Karta kredytowa - co polecacie? 67
    Platne konta Inteligo 62
    Sie dostalo Balcerkowi ;) 61
    Potwierdzenie transakcji e-mail/SMS w mBanku 45
    Nagana dla mBanku! 44
    [news] Bankowe prowizje nielegalne 41
    Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank? 41
    Kłopoty na linii US -> mBank 36

    A teraz uwagi techniczna. W 2394 listów jest prawidłowa deklaracja
    charset - ISO-8859-2, w 299 listach US-ASCII, w 111 - ISO-8859-1(źle)
    a w 20 - windows-1250 (horror). Razem 2757 listów. Czyli w 2898 listów
    nie ma wpisu charsetu!. Poprawcie się.

    Miłej pracy,

    marian otremba

  • 2. Data: 2002-06-09 22:14:31
    Temat: Re: Majowe zwierciadło grupy pbb
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 09 Jun 2002 23:59:52 +0200, Marian Otremba
    <m...@p...gliwice.pl> wrote:

    >Podsumujmy miniony miesiąc.
    >
    >Analiza poniższa obejmuje okres od 1-05-2002 00:00:00 do 31-05-2002
    >23:59:59

    WIELKI BRAT JEST POD WRAZENIEM (analizy)
    :-)

    PGR

  • 3. Data: 2002-06-09 22:26:23
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "Marian Otremba" <m...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:3D03CFD8.C122B479@polsl.gliwice.pl...
    > A jak z intesywnością pisana w ciągu dnia ?.
    > Godzina Listów Godzina Listów
    > 0 178 13 440
    > 1 0 14 409
    > 2 24 15 360
    > 3 7 16 344
    > 4 1 17 311
    > 5 6 18 306
    > 6 23 19 255
    > 7 86 20 251
    > 8 177 21 318
    > 9 271 22 358
    > 10 354 23 318

    Trudno tu sie rozeznać: co z 11 i 12?

    > Miłej pracy,

    Wzajemnie ;)

    --
    Wanias
    =======================

  • 4. Data: 2002-06-10 09:27:55
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Marian Otremba" napisał nam jak co miesiąc :

> [...]
    > Ciekawa sytuacja była pomiędzy godziną 1-szą i 2-gą. W maju nie
    > napisaliście w tym czasie żadnego listu.

    No to chyba tylko nalezy się cieszyc - bo to zdrowa sytuacja :-)))

    Pozdroofka

  • 5. Data: 2002-06-10 19:14:32
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    <m...@p...gliwice.pl> wrote:

> [...]
    >charset - ISO-8859-2, w 299 listach US-ASCII, w 111 - ISO-8859-1(źle)
    >a w 20 - windows-1250 (horror). Razem 2757 listów. Czyli w 2898 listów

    Fajnie, ze zwrociles na to uwage. Fatalnie sie czyta listy z polskimi
    ogonkami bez zdefiniowanego charset-u.

    >Miłej pracy,
    > marian otremba
    Wzajemnie.
    Bartek Bartoszewicz

  • 6. Data: 2002-06-10 20:20:19
    Od: Marian Otremba <m...@p...gliwice.pl>

    Wanias napisał:

> [...]
    Z przerażeniem zauważyłem fatalny stan cytowanej tabeli. List pisałes
    Outlooku. Sprawdziłem, że rzeczywiście w Outlooku ona tak fatalnie
    wygląda. A wszystko przez to, że MS nie trzyma się własnych standartów.
    Pomiędzy liczby wstawiony był tabulator, który jest stadartem w Excelu
    (MS) ale jak widać ma to w nosie Outluk (MS). Akceptuje to natomiast
    Netscape!.
    Powtórzę ta tablicę jeszcze raz, bo w czasie kopiowania, jak zauważyłeś,
    zgubiły się 2 godziny i do tego jedna wartość jest błędna.
    Godzina Listów Godzina Listów
    0 178 12 403
    1 64 13 440
    2 24 14 409
    3 7 15 360
    4 1 16 344
    5 6 17 311
    6 23 18 306
    7 86 19 255
    8 177 20 251
    9 271 21 318
    10 354 22 358
    11 391 23 318
    Jak widac komentarz o tym, że moglibyście nie pracować pomiędzy 1 i 2
    nie był prawdziwy.

    Wracając jeszcze do sprawy charsetu to dotyczy to głównie ludzi
    piszących w Outlooku.Ale przeciez jest tam Widok->Kodowanie -> ISO.
    Czyżby domyślnie jest to wyłączone ?. No to kliknąć.

    marian otremba

  • 7. Data: 2002-06-13 07:38:39
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witaj Marian,

    W Twoim liście datowanym 9 czerwca 2002 (23:59:52) można przeczytać:

    > A teraz uwagi techniczna. W 2394 listów jest prawidłowa deklaracja
    > charset - ISO-8859-2, w 299 listach US-ASCII, w 111 - ISO-8859-1(źle)

    Nie zle tylko, w pewnych warunkach, zgodnie z RFC. Jesli w poscie nie
    ma polskich liter (a ja np. ich nie uzywam) kodowanie jest ustawione
    wlasnie na 8859-1. I nie ma to zadnego wplywu na wyglad posta.
    Pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "Don't be surprised, when a crack in the ice
    Appears under your feet"
    WinAmp gra: Temple of the Dog - Hunger Strike [pauza]