  • 1. Data: 2005-04-19 20:50:18
    Temat: Majstersztyk ściemniania klientom...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Raty reklamowane jako 0% w Karen Notebook, dostarczane przez Żagla.

    Umowa mówi o 0%, ale... po 6 miesiącach zadłużenie z pozostałych rat
    przechodzi na rachunek karty kredytowej, oprocentowanie bodajże 28% :)

    Podpisałem, bo najwyżej spłacę tę oprocentowaną pozostałość od razu,
    niemniej 100 punktów za ściemę wobec klienta. Nawet ja, człowiek
    generalnie wyczulony na takie ściemy, w miarę inteligentny i który
    niejedną umowę przeczytał, potrzebowałem 10 minut, żeby wgryźć się w
    istotę tego majstersztyku. Dziadek, który kupuje notebooka wnuczkowi
    na komunię, nie ma szans się zorientować. Oczywiście wszystkie
    standardowe zagrania zostały zastosowane (umowa wydrukowana czcionką 6pt
    itp).
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-04-19 21:31:05
    Temat: Re: Majstersztyk ściemniania klientom...
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 20:50:18 +0000 (UTC), Samotnik naskrobał(a):

    a jaki jest w umowie RRSO

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-04-19 21:43:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisal(a):

    > a jaki jest w umowie RRSO

    RRSO to rzeczywiste oprocentowanie?

    Nie mam umow przed sobą, ale to jest tak: umowa kredytu ratalnego -
    rzeczywiste 0%. Dalej w umowie punkt o przeniesieniu części zadłużenia na kartę
    kredytową i rzeczywiste 28% :)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-04-20 09:21:49
    Od: "news" <t...@i...pl>

    > Oczywiście wszystkie standardowe zagrania zostały zastosowane (umowa
    wydrukowana czcionką 6pt

    Tak z ciekawosci, co rozumiesz pod pojeeciem standardowe zagrania?
    Moze wartoby stworzyc listee takich "zagran"? :-)

    Pozdrowienia Tomek

  • 5. Data: 2005-04-20 13:28:31
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-19, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    > Raty reklamowane jako 0% w Karen Notebook, dostarczane przez Żagla.
    >
    > Umowa mówi o 0%, ale... po 6 miesiącach zadłużenie z pozostałych rat
    > przechodzi na rachunek karty kredytowej, oprocentowanie bodajże 28% :)

    To samo w GE Money Bank. Jak bierzesz coś na 6 rat - oprocentowanie 0 %.
    Ale jeśli spłacisz wszystko w 6 ratach. Blankietów przysyłają 7 ...
    A w umowie napisane, że bank nie pobiera odsetek i prowizji w przypadku
    spłacenia kwoty kredytu w ciągu 6 miesięcy. Jeśli się nie skapujesz:
    punkt 3 umowy
    - rzeczywista roczna stopa procentowa 103% ..:-)
    - priowizja xxx PLN
    - koszty prowadzenia rachunku kredytu - 1,5 PLN miesięcznie
    - ubezpieczenie x% od kwoty kredytu.
    - i tak jeszcze kilka..

    Punkt 10 - jeśli spłacisz w 6 rat punk 3 Ciebie nie tyczy :)

    Aha - kredyt dla osób prowadzących DG i wpłacających 30% wartości towaru,
    bez żadnych zaświadczeń - na podstawie oświadczenia...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE