  • 21. Data: 2008-09-02 18:47:20
    Temat: Re: Mała czarna?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomek napisał(a):

    > Alternatywy? Poprosze o przyklady (mam nadzieje skorzystam) :)

    Multibank.

    Za 2 zl mozna miec np. ING, Citi. Prawie darmowe sa Inteligo, Nordea,
    Eurobank. Darmowe moze byc Millenium.

    A moje zdanie jest takie : jak kogos nie stac na 2 PLN/miesiecznie to
    niech nie zaklada konta w banku.

    Oczywiscie mBank moze byc atrakcyjny dla ludzi bez dochodow albo co
    konta uzywaja sporadycznie ale na takiej grupie nie da sie budowac banku
    ani cokolwiek zarobic. Jesli wlasnie taki jest target mBanku to powodzenia.

    A co do pomyslu platynowej karty mBanku to bedzie ona tak samo
    "prestizowa" jak Goldy Eurobanku, ktore daja od 1,5k PLN dochodu
    miesiecznie.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2008-09-02 19:13:29
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 02 Sep 2008 20:47:20 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Za 2 zl mozna miec np. ING, Citi. Prawie darmowe sa Inteligo, Nordea,

    Inteligo? To jeszcze żyje?...

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 23. Data: 2008-09-02 19:28:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Bojko napisał(a):
    > Inteligo? To jeszcze żyje?...

    Mam tam konto :)

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2008-09-03 00:10:05
    Od: "Mariusz" <s...@p...NAgazeta.pl>

    Użytkownik "Ope" <antispam@> napisał w wiadomości

    > "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message

    > Moze Mastercard mc2 lub cos podobnego?

    Pewnie zwykla VISA ale w wersji mini. W sensie wielkosc polowy tradycyjnej
    karty.

    Pzdr,
    Mariusz

  • 25. Data: 2008-09-03 06:45:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 02 Sep 2008 20:47:20 +0200, Mithos napisał(a):

    > A moje zdanie jest takie : jak kogos nie stac na 2 PLN/miesiecznie to
    > niech nie zaklada konta w banku.

    Bzdurzysz Waćpan, jakby fakt posiadania konta był jakimś ąę. Nie widzę
    niczego zdrożnego w korzystaniu z usług, które są tańsze niż inne na
    rynku, a wcale nie gorsze (a może i lepsze).

    > Oczywiscie mBank moze byc atrakcyjny dla ludzi bez dochodow albo co
    > konta uzywaja sporadycznie ale na takiej grupie nie da sie budowac banku
    > ani cokolwiek zarobic.

    Mam, podobnie jak wiele osób ode mnie z pracy (nie mówiąc o innych
    znajomych), dochody przewyższające średnią krajową. Wyobrazisz sobie, że
    3/4 tych osób ma konto w mBanku? A część spośród pozostałej ćwierci
    planuje w najbliższym czasie otwarcie takowego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 26. Data: 2008-09-03 07:35:13
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > A moje zdanie jest takie : jak kogos nie stac na 2 PLN/miesiecznie to
    > niech nie zaklada konta w banku.

    To straszne, idę się wstydzić. Wszystkie konta i prawie wszystkie karty,
    które mam, są bowiem za darmo.

    marekz

  • 27. Data: 2008-09-03 08:21:58
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

> [...]

    > konta uzywaja sporadycznie ale na takiej grupie nie da sie budowac banku
    > ani cokolwiek zarobic. Jesli wlasnie taki jest target mBanku to

    Przesadzasz! Większość moich znajomych, którzy pracują w .pl lub .uk or
    sth mają konta w mbanku, bo przelewanie pieniędzy między sobą, a więc
    rozliczania się, idzie tak jak pieniądze z ręki do ręki. Jest to bardzo
    wygodne. Do tego darmowe przelewy i niezła sieć bankomatów. Jeżeli nie
    trzeba więcej to po co kombinować?

    PS No i 'ficzery' najpierw są w mbanku a dopiero później w Multi i to też
    nie zawsze, bo darmowych wypłat z bankomatów na całym świecie się chyba
    Multi jeszcze nie dorobiło - o ile się nie mylę oczywiście.

    Xenocide

  • 28. Data: 2008-09-03 09:36:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Wrz, 10:21, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > sth mają konta w mbanku, bo przelewanie pieniędzy między sobą, a więc
    > rozliczania się, idzie tak jak pieniądze z ręki do ręki. Jest to bardzo

    Jak sa traktowane, tak przy okazji, przelewy z kont walutowych w
    ramach mbanku?
    Dwie osoby maja konta w funtach i chca przelac z jednego na drugie,
    czyli pieniadze nei opuszczaja mBanku.
    Zadnych oplat?

  • 29. Data: 2008-09-03 10:30:17
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Czaki" <w...@o...pl> napisała:

    >http://www.mbank.pl/mala_czarna/index.html
    >ktoś wie co to będzie? Albo gdzieś już więcej piszą?

    Visa Platinum
    Jest już info na stronie
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=218
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 30. Data: 2008-09-03 15:44:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Bzdurzysz Waćpan, jakby fakt posiadania konta był jakimś ąę. Nie widzę
    > niczego zdrożnego w korzystaniu z usług, które są tańsze niż inne na
    > rynku, a wcale nie gorsze (a może i lepsze).

    A co to ma do rzeczy ?

> [...]
    > 3/4 tych osób ma konto w mBanku? A część spośród pozostałej ćwierci
    > planuje w najbliższym czasie otwarcie takowego.

    No i ?

    W mojej wypowiedzi chodzilo jedynie o to, ze 2 zl/miesiecznie jest to
    kwota na tyle niska, ze mozna ja w zasadzie pominac. Oczywiscie w
    przypadku normalnego rachunku uzywanego jako konta glownego.

    --
    Mithos