  • 11. Data: 2008-10-22 07:40:16
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: k...@o...pl

    On 22 Paź, 09:18, Sebcio <s...@n...com> wrote:
    >A Ty uważasz że VP to karta prestiżowa ?? Dobre sobie. To są obecnie
    >karty dla średnio zamożnych ludzi, którym sprawia przyjemność wyjęcie
    >jej z portfela w Auchan. Gwarantuję Ci że 80% kasjerek nie zorientuje
    >się nawet cóż to za zajebiście prestiżowy gość stoi przed nią... To samo
    >dotyczy klientów w kolejce.
    >         Kartą prestiżową jest karta, którą można otrzymać wyłącznie z
    > inicjatywy banku. Takimi kartami są World Signia, Infinite czy Centurion.

    ale i tutaj reakcja kasjerki w Auchan będzie taka sama jak przy małej
    czarnej mBanku czy też VE Banku Wsi Wielkiej i możliwe, że gorsza niż
    przy płaceniu kartą Visa Auchan :)

  • 12. Data: 2008-10-22 07:54:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Paź, 09:40, k...@o...pl wrote:

    > ale i tutaj reakcja kasjerki w Auchan będzie taka sama jak przy małej
    > czarnej mBanku czy też VE Banku Wsi Wielkiej i możliwe, że gorsza niż
    > przy płaceniu kartą Visa Auchan :)

    Akurat kasjerka w markecie ma nikle szanse zobaczenia takiej karty, bo
    chyba za wyjatkiem World signia, maja one wydawane do rachunku karty
    karty dodatkowe udajace "zwykle" karty srebrne.

  • 13. Data: 2008-10-22 08:27:02
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Biorę tą kartę wyłącznie dlatego, że jest nisko oprocentowana jak na KK.
    > Jednocześnie mój obrót na KK zapewnia mi jej bezpłatność, więc wisi mi czy
    > to Classic, Gold czy Platinum. Tyle w temacie.

    Dodatkowa jej pozytywna cecha to wysoki możliwy limit. To z kolei argument,
    który u mnie przesądził o jej chęci jej wzięcia, choć teraz to raczej mam to
    już w dupie. Oprocentowanie 12% jest na tyle atrakcyjne, że pewnie nawet
    będę/bym się na niej zadłużał poza g-p.

    O ile tylko zacznie w końcu być wydawana, bo kto wie jak to się wszystko
    skończy.

    W moim przypadku mBank po otrzymaniu potwierdzonych kopii wyciagów kart
    przenoszonych stwierdził, że jednak niezbędne sa oryginały. Typowe
    przeciaganie sprawy i działanie pozorowane.

    Zamierzam chyba dziś na piśmie w centtrum finansowym odmówić pozostawienia
    im oryginałów - wymóg jest kuriozalny, bo oryginały papierowe mogłyby w
    ogóle nie istnieć, gdybym nie utrzymał w ING wyciągów papierowych.

    Jak fajnie umotywować taką odmowę? Jeśli skończy się to odmową przyznania
    karty nie przejmuje mnie to zbytnio.

    marekz

  • 14. Data: 2008-10-22 08:31:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-22, MarekZ <m...@i...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > już w dupie. Oprocentowanie 12% jest na tyle atrakcyjne, że pewnie nawet

    Aquarius Credit ma w pierwszym roku 9.9%.

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2008-10-22 08:42:00
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Aquarius Credit ma w pierwszym roku 9.9%.

    Za to potem ma 17%. :-)

    Coś mi się wydaje, że kończy się okres łatwej rotacji kart, chciałbym na
    dłuższy czas bezpiecznie poparkować limity. W pierwszej kolejności ten
    mBank. Potem ewentualnie równoleglealbo zastępczo ten aquarius.

    Niedościgniony ideał - Visa Platinum ING (9%) - spróbuję pewnie przerotować
    na niego jeszcze z tej mbankowej lub aquariusowej.

    marekz

  • 16. Data: 2008-10-22 08:56:38
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    śro, 22 paź 2008 o 11:43 GMT, Sebcio napisał(a):

    > Dokładnie. Dlatego dana karta jest "prestiżowa" wyłącznie w oczach
    > posiadacza. Pomijam już że dla mnie ten rodzaj "prestiżu" budzi
    > pobłażliwy uśmiech na twarzy... :)

    No cos tam zawsze jest, maly procent polakow moze sie poszczycic zarobkami
    netto >4k

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 17. Data: 2008-10-22 09:43:54
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    k...@o...pl pisze:

> [...]

    Dokładnie. Dlatego dana karta jest "prestiżowa" wyłącznie w oczach
    posiadacza. Pomijam już że dla mnie ten rodzaj "prestiżu" budzi

    Sebcio

  • 18. Data: 2008-10-22 09:46:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 22 Oct 2008 11:43:54 +0200, Sebcio napisał(a):

    > Dokładnie. Dlatego dana karta jest "prestiżowa" wyłącznie w oczach
    > posiadacza. Pomijam już że dla mnie ten rodzaj "prestiżu" budzi
    > pobłażliwy uśmiech na twarzy...

    No wiesz, mi babka z BZ powiedziała niedawno, że prestiżowo to jest mieć
    fotkę na plastiku.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2008-10-22 11:44:01
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Olgierd pisze:

    > No wiesz, mi babka z BZ powiedziała niedawno, że prestiżowo to jest mieć
    > fotkę na plastiku.

    Haha :) Mieć fotkę na plastiku jest bezpiecznie, podobnie jak fotkę w
    dowodzie. Dużo łatwiej zweryfikować podobieństwo delikwenta na zdjęciu i
    przed sobą, niż na podstawie podpisów.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 20. Data: 2008-10-22 12:27:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Paź, 13:44, Sebcio <s...@n...com> wrote:

    >         Haha :) Mieć fotkę na plastiku jest bezpiecznie, podobnie jak fotkę w
    > dowodzie. Dużo łatwiej zweryfikować podobieństwo delikwenta na zdjęciu i
    > przed sobą, niż na podstawie podpisów.

    A niektore banki kaza sobie dodatkowo placic za umieszczenie fotografi
    na karcie..:(