  • 21. Data: 2008-10-22 12:52:44
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > A niektore banki kaza sobie dodatkowo placic za umieszczenie fotografi
    > na karcie..:(

    No cóż, banki są mistrzami w wyciąganiu kasy za byle pierdołę.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 22. Data: 2008-10-22 12:59:16
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 22 Oct 2008 13:44:01 +0200, Sebcio napisał(a):

    > Haha Mieć fotkę na plastiku jest bezpiecznie, podobnie jak fotkę
    > dowodzie. Dużo łatwiej zweryfikować podobieństwo delikwenta na zdjęciu i
    > przed sobą, niż na podstawie podpisów.

    To ja wiem, ale zdaniem babki bezpieczeństwo niczym, prestiż wszystkim.
    Skądinąd dyskusja wynikła w toku moich starań o wyrobienie Allekarty ze
    zdjęciem (wątek z wczoraj).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2008-10-22 17:13:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sebcio pisze:
    > A Ty uważasz że VP to karta prestiżowa ?? Dobre sobie. To są obecnie
    > karty dla średnio zamożnych ludzi, którym sprawia przyjemność wyjęcie
    > jej z portfela w Auchan. Gwarantuję Ci że 80% kasjerek nie zorientuje
    > się nawet cóż to za zajebiście prestiżowy gość stoi przed nią... To samo
    > dotyczy klientów w kolejce.

    Zdaje sobie sprawe, ze w PL malo kto sie zna na prestizowosci karty.

    > Biorę tą kartę wyłącznie dlatego, że jest nisko oprocentowana jak na
    > KK. Jednocześnie mój obrót na KK zapewnia mi jej bezpłatność, więc wisi
    > mi czy to Classic, Gold czy Platinum. Tyle w temacie. Jako klient mBanku
    > wyszedłem z założenia że właśnie w tym banku wolę mieć kartę. Jeden
    > bank, jeden system transakcyjny, jedno zmartwienie.

    Aquarius ma przez pierwszy rok oprocentowanie 9,9%, a co bedzie za rok
    to w obecnej sytuacji (kryzys) jest jedna wielka niewiadoma chyba dla
    kazdego (rownie dobrze, moze nie byc polowy bankow).

    > Kartą prestiżową jest karta, którą można otrzymać wyłącznie z
    > inicjatywy banku. Takimi kartami są World Signia, Infinite czy Centurion.

    To sa karty dla nielicznych. Normalni ludzie maja swoje granice
    prestizu, ktore wyznaczaja karty typo Gold, Platinum itp.

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2008-10-22 17:22:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Za to potem ma 17%. :-)

    Za rok moze juz nie byc BRE :) Dzisiaj zlozylem wniosek o zamiane VG na
    Aquarius'a. Wszystko trwalo chwile w fajnym i wygodnym pomieszczeniu.
    Zero kolejek. Doradca AQ obiecal sam zadzwonic, na wszelki wypadek dal
    swoja wizytowke (bylem w nieswoim oddziale), nawet druczek za mnie
    wypisal i musialem sie tylko podpisac.

    Na chwile obecna nie mialem lepszej obslugi w zadnym banku. Jest fajnie,
    milo, brak kolejek w dodatku wreszcie wydaje mi sie ze mozna pewne
    rzeczy ustalac poza standardowymi procedurami (moze mi sie tylko
    wydaje). W dodatku wszystko za 0 PLN miesiecznie. Na chwile obecna
    jestem z AQ bardzo zadowolony.

    No ale lepiej miec eKonto + VP w mBanku i obsluge via mLinia, co ? :)

    Jakos mBank nie moze sie nic nauczyc od Multi. Dla AQ sa nie tylko
    dedykowane pomieszczenia w oddzialach ale takze dedykowani konsultanci
    (3 razy rozmawialem z ta sama pania). Nie wiem jaki jest aktualnie sens
    posiadania konto i innych produktow w mBanku.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2008-10-22 18:13:30
    Od: "dl" <q...@n...cy>

> [...]
    > ustalac poza standardowymi procedurami (moze mi sie tylko wydaje). W
    > dodatku wszystko za 0 PLN miesiecznie. Na chwile obecna jestem z AQ bardzo

    Dobra, miałem nie marudzić na Multibank, ale: 11 września podpisałem umowę
    podwyższenia limitu KO w ramach konta. Pobrano prowizję - przez pomyłkę dwa
    razy. Dzień później "opiekunka" napisała w moim imieniu reklamację. Sprawa
    wydawała się oczywista - niestety kasa wróciła 17 października po
    interwencji i "wyrażeniu zdziwienia, że tyle to trwa". A pisemnej odpowiedzi
    z banku na reklamację (ba - jakiejkolwiek oprócz słów przez telefon) nie mam
    :)

    Obsługa w oddziale faktycznie super itp, no ale z tą prowizją i czasem
    rozpatrywania tak oczywistej sprawy to poważnie mnie zdziwili.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 26. Data: 2008-10-22 18:29:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-22, dl <q...@n...cy> wrote:

    [...]

    > Dobra, miałem nie marudzić na Multibank, ale: 11 września podpisałem umowę
    > podwyższenia limitu KO w ramach konta. Pobrano prowizję - przez pomyłkę dwa
    > razy. Dzień później "opiekunka" napisała w moim imieniu reklamację.

    Też tak miałem. Kasa wróciła dokładnie po tygodniu od zgłoszenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2008-10-22 18:59:41
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > Też tak miałem. Kasa wróciła dokładnie po tygodniu od zgłoszenia.

    W "aquariusie"? Bo właśnie to mnie rozwaliło na łopatki - przy "normalnym"
    koncie przez kilka lat zero problemów, a z AQ miałem już kilka dziwnych
    historii :)

    --
    | |

  • 28. Data: 2008-10-22 19:06:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-22, dl <q...@n...cy> wrote:

    [...]

    > W "aquariusie"?

    Tak. Dokładnie tydzień temu załatwiałem sobie podwyższenie limitu
    kredytu oraz dodatkowo kredytówkę AQ. Wczoraj przyszła karta, dzisiaj
    zwrócili podwójnie pobraną prowizję.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2008-10-22 19:55:53
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > Tak. Dokładnie tydzień temu załatwiałem sobie podwyższenie limitu
    > kredytu oraz dodatkowo kredytówkę AQ. Wczoraj przyszła karta, dzisiaj
    > zwrócili podwójnie pobraną prowizję.

    No to fajnie. A mnie w sumie trochę głupio było "nieśmiało zapytać" dlaczego
    tyle to trwa (po ponad miesiącu) - bez słowa kilka dni później znalazła się
    pozycja "ręczne uznanie". No ale może to wypadek przy pracy ;)

    --
    | |

  • 30. Data: 2008-10-22 20:30:26
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Za rok moze juz nie byc BRE :)

    Owszem, biorę to pod uwagę. Uważam ten bank za jeden z bardziej ryzykownych
    w PL. Choć myslę, że "w razie czego" skończy się na przejęciu/fuzji i o
    bankructwie w ogóle nie może być mowy. :-)

    > No ale lepiej miec eKonto + VP w mBanku i obsluge via mLinia, co ? :)

    Uwierz mi - dla mnie lepiej. Są konkretne powody, dla których wolę wziąć tę
    nieistniejącą na razie VP z mBanku niż aquariusową Visę Credit. Naturalnie
    jeśli ostatecznie ta karta nie zacznie być wydawana, prawdopodobnie uderzę
    do Multibanku, o ile nie stanie się to daremne (na skutek wypadnięcia BRE z
    rynku w PL).

    To niekoniecznie polega na tym, że jestem debilem. :-)

    marekz