  • 51. Data: 2008-10-24 22:37:26
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > To trzeba bylo zostac prawnikiem i brac kase "za nic". Albo
    > dentysta. Albo innym "oszustem i zlodziejem".

    Tzn. nie zauwazyles ironii? To ja juz nie wiem.

    > Zarobki nauczycieli sa rozne z uwagi na to, ze istnieja nie tylko
    > szkoly publiczne. Poza tym nauczyciel w szkole pracuje ok. 20h
    > tygodniowo wiec w pozostalym czasie moze pracowac poza szkola, co tez
    > znaczna czesc nauczycieli czyni ze sporymi sucesami.

    I? Jak sie to ma do tego, ze w szkole publicznej moga byc dobrzy
    (i bardzo czesto sa, ja nie wiem do jakich szkol chodziles, ale ja
    mialem zasadniczo naprawde dobrych nauczycieli), zas w szkole
    niepublicznej moga byc slabi, ktorym sie nic nie chce (do czego
    przypuszczalnie prowokuje ich szkola - mialem przez dluzszy czas
    kontakt z uczniami takich szkol, to cokolwiek zdazylem zauwazyc).

    > Dla mnie czlowiek bogaty, to taki ktory juz nie musi pracowac i moze
    > sobie pozwolic na to na co chce (kwesti wzgledna bo jednymu starczy
    > Golf, a inny nie wytrzyma bez prywatnego samolotu - de gustibus).

    Prawie nikt nie musi pracowac, nie zauwazyles jeszcze ze mozna przez
    cale zycie nie pracowac i nie przymierac glodem? Jest duzo
    mozliwosci.

    Tak czy owak bogactwo i prestiz to sa dwie zupelnie rozne rzeczy,
    przynajmniej dla mnie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 52. Data: 2008-10-25 03:06:31
    Od: "jack" <...@...pl>

    > W tym akurat nic, w opowiesciach o bezcennosci czasu - falsz.
    > --

    Tu akurat bede bronil Mithosa. "Bezcenny czas" nie znaczy zawsze "czas to
    pieniadz", tu nie musi chodzic o przeciez o zarabianie czy inne "doniosle"
    sprawy. Moze chodzic po prostu o czas na wlasne zainteresowania,
    samorealizacje czy nawet rozrywke. Wspomniana przeze mnie w innym poscie
    osoba (zarobki 30 tys /mc ) siedzi duzo w neciem czysto rozrywkowo,
    godzinami. Dodam tylko ze jej zarobki sa wprost proporcjonalne do
    poswieconego czasu (podkreslam wprost --czas to pieniadz).

  • 53. Data: 2008-10-25 07:23:46
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 25 Oct 2008 05:06:31 +0200, jack napisał(a):

> [...]
    > godzinami. Dodam tylko ze jej zarobki sa wprost proporcjonalne do
    > poswieconego czasu (podkreslam wprost --czas to pieniadz).

    Ale to nie o mnie? ;o)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 54. Data: 2008-10-29 10:50:14
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Sebcio pisze:

    > Ja złożyłem wniosek 4 października, już dwa dni później w systemie
    > transakcyjnym pojawił się status "Oczekowanie na dokumenty" i tak do dziś.

    Brakło mi cierpliwości. Po tym jak dzisiaj sympatyczna i troszkę zbita
    z tropu pani w mLinii sprzedawała mi kolejną wersję wyjaśnienia do
    statusu "Oczekowanie na dokumenty", nie wytrzymałem. Poprosiłem panią o
    przyjęcie dyspozycji anulowania wniosku.

    Niestety, chyba będę musiał przejść do obozu miłośników MultiBankowego
    Aquariusa :( mBank chyba się zdrowo pomylił w pewnych kwestiach...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 55. Data: 2008-10-29 11:19:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Paź, 11:50, Sebcio <s...@n...com> wrote:

> [...]
    >
    >         Niestety, chyba będę musiał przejść do obozu miłośników MultiBankowego
    > Aquariusa :( mBank chyba się zdrowo pomylił w pewnych kwestiach...

    Na forum mBanku chwali sie ktos, kto dostal

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=859606&t=8
    59606&sr=ld&pn=1&cat=0

  • 56. Data: 2008-10-29 11:24:56
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > Na forum mBanku chwali sie ktos, kto dostal
    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=859606&t=8
    59606&sr=ld&pn=1&cat=0

    Czytałem. Jakoś nie wierzę... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 57. Data: 2008-10-29 11:28:01
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Na forum mBanku chwali sie ktos, kto dostal

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=859606&t=8
    59606&sr=ld&pn=1&cat=0

    Podpytaj go może o pierwszych sześć cyfr numeru. :-)

    Zobaczymy czy to Dyżurny, czy rzeczywiście bank zaczął wydawać.

    marekz

  • 58. Data: 2008-10-30 12:32:22
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Czytałem. Jakoś nie wierzę... :)

    Niedowiarek. Teraz być może trwają gorączkowe konsultacje Dyżurnych i
    Pretorian, skąd wziąć jakiś dobry BIN do podania i dlaczego nie można go
    podać. :-)

    Falstart tej karty to jak dla mnie największa porażka bankowa ostatnich
    kilku lat, no możeooprócz interfejsu internetowego Polbanku. Nie tyle chodzi
    o sam falstart, nie tyle nawet o to czy w końcu uda się im wydać tę kartę,
    ale o styl w jakim bank usiłuje ukrywać informacje o swoich problemach,
    wciskanie ciemnoty na mLinii i milczenie lub pozorowane działania na forum
    tej instytucji.

    Ale może i dobrze. mBank się samodzielnie skutecznie spozycjonował. Teraz
    pozostaje czekać gdzie wypłyną dane osobowe zdobyte z wniosków.

    marekz

  • 59. Data: 2008-10-30 13:04:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Paź, 13:32, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Niedowiarek. Teraz być może trwają gorączkowe konsultacje Dyżurnych i
    > Pretorian, skąd wziąć jakiś dobry BIN do podania i dlaczego nie można go

    Podbilem zapytanie - cisza w mBanku...

  • 60. Data: 2008-10-30 14:22:29

    On 22 Paź, 08:40, k...@o...pl wrote:

    > ale i tutaj reakcja kasjerki w Auchan będzie taka sama jak przy małej
    > czarnej mBanku czy też VE Banku Wsi Wielkiej i możliwe, że gorsza niż
    > przy płaceniu kartą Visa Auchan :)

    Bo akurat kasjerki Auchan są wyczulone na Visa Auchan, bo muszą przy
    tych kartach wpisać kod Accord. Pozostałe karty są obce i bez względu
    na kolor i wygląd nie trzeba pytać klienta o kod Accord.